yeonjun
kai ve beomgyu bir ilişkiye başlamışlar...soobin
evet biliyorumyeonjun
soobin, ben bilemiyorum...
beomgyu benim için çok değerli. eminim kai de senin için değerlidir.
fakat ben
ben kai'e güvenmiyorum. çok özür dilerim ama asla inanmıyorum onun beom'u sevdiğine.soobin
endişelerini anlıyorum.
ama
eğer kai'nin samimi olmadığını düşünseydim, yalnızca beomgyu'yu oyaladığını düşünseydim senden önce ben durdururdum onu.
ama kai gerçekten pişman ve beom'u üzdüğü için çok üzgün.yeonjun
anlamadın beni.
evet, pişman ve üzgün. bu görülebiliyor.
ama... aşık mı? beom'a cidden aşık mı?
yoksa yalnızca kendini affettirmek için beom'un ona olan zaafını mı kullanıyor?soobin
eğer öyle bir şey yapıyorsa senden ve taehyun'dan önce ben dikilirim karşısında, yeonjun.
ama beomgyu'nun kendisine değer verdiğini biliyor kai. onu üzmeyeceğine eminim yani.
bu zamana kadar ilişkilerini çabucak bitirmesinin sebebi o çocukların yalnızca sekse ya da o tür şeylere önem verdiğini düşünmesiydi. kendisini gerçekten seven birini azıcık bile incitmek istemez o.
beomgyu'ya umut vermemek için çok kaçtı ondan. şimdiyse belli ki beom'a bir şans vermeye karar vermiş.yeonjun
sadece, korkuyorum
beom aramızdaki en kırılgan kişidir.soobin
zamana bırakalım şimdilik her şeyi, hm?
umarım kai seni yanıltır.yeonjun
umarım...ー
soobin
yeonjunyeonjun
efendim bebeğim?soobin
iki haftadır konumuz hep kai ve beomgyu :(
hiç vakit ayırmadık birbirimize
seni çok özledimyeonjun
okulda bir aradayız ya bebeğim <3soobin
ama benimle ilgilenmediğin için o anlar sayılmaz </3yeonjun
mchelwixownz
tamamm
o halde şu an çıkıp bana gel?
evde ne annem ne de abim var
yaramaz şeyler yapabiliriz yani???soobin
yaramaz şeylerden kastın sabaha kadar uyanık kalmak mı..?yeonjun
masumu oynama :)soobin
OF ŞU GÜLEN SURAT BENİ ÜRKÜTÜYORyeonjun
xnkwhdpeucpwnxks
bu kadar panik yapmaa
şaka yapıyorumsoobin
nasıl ya
bunun için en güzel iç çamaşırımı giymiştim tamyeonjun
en güzel iç çamaşırın???soobin
batmanli olan 👍yeonjun
superman >soobin
😡yeonjun
cidden batmanli iç çamaşırın mı var senin?soobin
evet.yeonjun
inanamıyorum xkshxowudkzー
(yeonjun'un agzindan)
"of nerede kaldın? dondum dışarıda." ben kapıyı açar açmaz içeri dalan ve beni azarlayan soobin ayakkabılarını hızlıca çıkardı.
güldüm ve içeriye çıkardığı ayakkabıları alıp vestiyere koydum. "pardesünü-"
"yok kalsın biraz böyle." dedi. "içim üşüdü de."
kıkırdadım. elimle salonu gösterdiğimde önden ilerledi. koltuğa oturduktan sonra kucağına bir yastık aldı ve bana baktı kaçamak gözlerle.
"şort giyersen üşürsün elbette." dedim açıktaki dizlerine bakarak. "ikimize de birer kahve yapayım ben. içersin öyle değil mi?"
tebessüm edip başını salladı. ben de ona tebessüm edip doğruca mutfağa girdim. yüzümden bir an olsun silinmeyen gülümseme ile kahveleri hazır ettim.
abimin kupasını kendim için, kendi kupamı da onun için hazır ettikten sonra salona geçtim. çekingen bir şekilde etrafa bakıyordu soobin o esnada. ben odaya girdiğimde bana dönüp kocaman gülümsedi.
yanına oturup yönümü ona döndüm. kolumu koltuğun arka kısmına koyup kahve kupasını iki elimle tuttum. "rahat buldun değil mi evi?" diye sordum.
kahvesinden bir yudum aldıktan sonra başını olumlu anlamda salladı. "hm hm. kolay yerdeymiş eviniz. trene de oldukça yakın. çok şanslısınız."
birkaç dakikamız bu tarz bir sohbetle geçti gitti. soobin'in terlediğini fark ettiğimde kahvemden büyükce bir yudum alıp kupayı ayak ucuma koydum.
"pardesünü çıkar istersen artık. terliyorsun."
gözlerini kaçırdı ve aniden daha fazla kızardı. o da benim gibi kupasını yere koyduktan sonra ayağa kalktı. pardesünün düğmelerini titreyen elleri ile açmaya başladı. kaşlarımı hafifçe çatıp ona baktım. neden elleri titriyordu ve neden kıpkırmızıydı?
pardesü yerle buluştuğunda gözlerimi şaşkınlıkla kırpıştırdım. dudaklarım hafifçe aralanırken kendimi rüyada olmadığıma inandırmaya çalıştım.
choi soobin, benim tam karşımda ince ipli külotu ve bembeyaz teniyle durmaktaydı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rude # yeonbin
Fanfictionsoobin'e karşı herkes çok kaba. bir kişi dışında. tw: kisa bolumler ✩ ! orijinal kurgu onlytsum kullanıcısı tarafından yazılmış olan aynı isme sahip kurgudur. kurgudan yalnızca ilham alınmış, son da dahil pek çok şey değiştirilmiştir. FOR ANHELEOS ...