Віллоу
— Будь ласка, сердечно привітайте її від імені "Бунтарів Мейсон" — Віллоу Холлоуей. Вона приїхала до нас аж із Нью-Йорка.
Я лагідно посміхнувся своїм новим однокласникам. Спортсмени в літерманських куртках із чітким планом за їхніми привітними посмішками. Дівчина з темним кучерявим волоссям і веснянками на блідій шкірі, яка, безсумнівно, збиралася накинутися на мене, щойно задзвонить дзвінок. Бунтівник-безпричинник, чиє місце я зайняла...
Усіх було легко ігнорувати, крім нього.
До біса, я ніколи в житті не бачила більш приголомшливо-чудового хлопця. Принаймні шість футів з широкими плечима, м'язами та обличчям кінозірки. Неймовірно ідеальні характеристики. Високі вилиці, щетиниста точена щелепа, густі брови, повні губи. Його очі були сіро-зелені, як зимове море біля Нантакета.
Весь він був бурею і холодом, точно небезпекою. Його чорна шкіряна куртка ледь помітно пахла цигарковим димом, і я не здивуюся, якщо він тримає в лезо в черевику. Навіть те, як він дивився на мене, здавалося небезпечним. Моє тіло відреагувало миттєво, все тіло, наче його прискіпливий погляд проник глибше шкіри. Він дивився на мене так, ніби бачив.
"Ти надмірно реагуєш, дівчино. Перегинаєш палку".
Я спрямувала очі на вікно та його похмурий пейзаж із сірим небом і брудним снігом. Це все було неправильно. Перший шкільний день мав бути наприкінці літа, коли спека ще не зовсім піддалася прохолоднішим осіннім бризам. Це не мала бути середина зими зі снігом, і коли до випускного залишилися лічені місяці.
Це було б жахливо, якби я все ще мала здатність нервуватися через те, заведу я друзів чи ні. Я потрапила у пастку своєї вічної зими. Запечатана у кубі апатичного льоду, як одна з тих мумій, які показують на "Discovery Channel". Вони виглядали такими справжніми, але всередині... Нічого.
Колись я любила школу. Я з нетерпінням чекаа на уроки. Мої друзі могли бути примхливими та драматичними, але вони були моїми друзями. Навантаження було чи то величезним, чи то приголомшливо нудним, але я пишалася своїми оцінками. Протягом кількох місяців після вечірки я ненавиділа спостерігати, як мій середній бал опускався все нижче і нижче, забираючи з собою мої перспективи вступу до коледжу. Я ненавиділа те, що хвилювала своїх батьків, навіть якщо це було периферійне занепокоєння.
ВИ ЧИТАЄТЕ
В гармонії
Teen FictionВіллоу. Вона пам'ятала все. Занадто добре знала, що значить самотність в великому місті. І як це, бачити тільки непросвітний морок, коли навколо все опаляє пекуче сонце. Вона втікала від нього, цього світу, гублячись на сторінках книг. А на прослухо...