Ісаак
Божевілля після вистави завжди здавалося мені сюрреалістичним. Вітальні обійми та поплескування акторів, здавалося, впали на чиєсь інше тіло, а я дивився з кутка, все ще загублений і пов'язаний з Едіпом. Деякі актори називали це "перебуванням у зоні", але Мартін назвав це "потоком". Течія творчості, де перформанс перестав бути перформансом і став справжнім.
"Потік" був моїм наркотиком. Я прагнув цього, щойно вийшов із театру. Як наркоман, я б продав усе, що мав, щоб жити в тому місці, де болісні емоції, зловлені в пастку всередині мене, вивільняються. Це дозволяло мені бути відкритим і необробленим, але тримало мене під захистом під костюмами та захищало декораціями.
Лоррейн Ембрі, сорокарічна шкільна вчителька, яка зіграла Йокасту, міцно обійняла мене. Коли вона відійшла, на її очах виступили сльози.
- Щовечора, - промовила вона, тримаючи руками моє обличчя. - Як ти можеш щовечора так багато віддавати?
Я знизав плечима.
- Просто роблю свою роботу.
Ми пішли в гримерку, щоб переодягнутися і стерти сценічний грим і, в моєму випадку, фальшиву кров. Переодягнувшись у вуличний одяг, хлопці мели язиками та обговорювали виставу, нарікаючи, що у нас залишився лише один виступ. Вони помахали рукою на прощання та вирушили вітати друзів та родичів, які прийшли до них. Як завжди, я відчув швидкоплинну цікавість, чи був батя серед натовпу у вестибюлі. Як завжди, я подавив цікавість.
"Тільки якби до кожного квитка додавалась пляшка «Old Crow»".
Тепер у гримерці було порожньо, за виключенням мене, Мартіна та Лена Хостетлера, який грав роль Креонта.
- Хлопці, хочете випити пива? - запитав він. Тоді він засміявся. - Чорт, Пірс, я постійно забуваю, що тобі лише вісімнадцять, о царю, а не тридцять.
Мартін, стрункий чоловік із сивим волоссям і широкими блакитними очима, сяяв.
- Насправді сьогодні...
Я кинув на нього попереджувальний погляд крізь дзеркало, злегка похитавши головою.
- ...не найкращий час, - закінчив він. - Дякую, Лене.
Лен відсалютував.
- Яка п'єса після буде після цієї, пане директоре? Ви прийняли рішення?
- Так, я вирішив, що це буде "Гамлет", - сказав Мартін, зустрівши мій погляд у дзеркалі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
В гармонії
Novela JuvenilВіллоу. Вона пам'ятала все. Занадто добре знала, що значить самотність в великому місті. І як це, бачити тільки непросвітний морок, коли навколо все опаляє пекуче сонце. Вона втікала від нього, цього світу, гублячись на сторінках книг. А на прослухо...