*1*

1.4K 103 17
                                    

Hemen korkmayın bölümlerinin tümü hazır olan kısa bir kurgu sadece :) Ne ara yazmışım bilmiyorum taslaklarda duruyordu. Keyifli okumalar dilerim ben diğer kurguları düzenleyinceye dek tadımlık çerez olur size 🦋🌸

Bilinmeyen Numara: Bu seferki kutuyu otelin bahçesindeki mavi şezlongun altına bıraktım.

Bilinmeyen Numara: Acele et, etraf kalabalık görünüyor.

Elimi uzatıp komodinin üzerinde titreyen telefonumu aldım. Yine hayalet hayranımdan mesaj gelmişti. Daha kahvaltıya bile inmeden benden bahçeye inip benim için oraya bıraktığı kutuyu almamı istiyordu. Tam bir salağım doğrusu, bu aptallığa hâlâ neden sabrettiğimi bilmiyorum.

Oflayarak telefonu geri yerine komodinin üzerine bırakıp yataktan kalktım. Avuç içlerim yatağın çarşafının soğuk yüzeyine temas edince birkaç saniye öylece durdum. Lanet olsun klimasız dışarısı şu anda 180 derecedir.

Mmm hm mm mm...

Tuğba'nın uykulu sesi kulağıma işkence edince dönüp ona baktım. Hani derler ya, o şimdi kaçıncı rüyasını görüyor, kıçında pireler uçuşuyordur tanımı tam da şu manzarayı anlatıyordu. Tuğba yüzünü yastığa gömmüş sadece belinin bir köşesine çarşafını gelişi güzel atmıştı.

"Pislik" dedim içimden, üzüntüyle dudaklarımı bükerek. Bildirim sesi beni uyandırmadan önce bende bu şekilde uyuyordum.

Ama bu hiç adil değil!!!!

Gerisin geriye sırtımı yatağa atıp otelin iç karartıcı krem tavanına baktım. Duvarları da yeşil olsa tam bir hastane odası olacaktı doğrusu.

Neyse başarısızdım. Aşağı inmemek için kafamı meşgul edeceğim diye kıçımdan uydurduğum hiçbir bahane merakımı susturmuyordu. İçimdeki Meraklı Melahat fena halde merak ediyordu o kutunun içinde ne olduğunu.

Hadi gidip görelim bakalım, dedim ayağa kalkarak. Kapıya varmıştım ki Tuğba'nın uykulu sesini duydum.

"Nereye gidiyorsun?"

"Merakımı gidermeye."


Okumaya başladığı tarihi bırakır mıyızzzz 💕

Oy ve yorumla değerlendirmeyi unutmayalım 🌞💚

• Bilinmeyen Numara • HanZeh •gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin