sześć

14 2 0
                                    

Emo typiary siedziały w pokoju i konwersowały ze sobą. Dominisia i Weronisia jak zawsze kłóciły się o prawa do dziecka.
-JA NOSZĘ TO CHILD!!!!! TY NAWET SIĘ MNĄ NIE CARE!!!!!
-SPIERDALAJ WARIATKO ANGIELSKA!!!
Marta Postawiłakupsztala wypatrywała za oknem ptaków, Agata Śmierdzipacha poprawiała swoje kreski na pół mordy, a Olga Pizdamokra oglądała swoje ulubione anime „My hero academia". Sławomira Brudnagira turlała się do domu tydzień. Agata Śmierdzipacha po narysowaniu sobie kresek powiedziała: -Moje drogie kittens...Co jeżeli pozwiedzamy dzisiaj Tczew?????-
-Dobra-
Wszyscy wyruszyli na dworzec i o godzinie 8:00 przyjechał ich pociąg z B*dgoszczy. Jechali tam za darmo bo konduktor nie mógł im sprzedać biletu bo dostał ostrej sraki na widok kilkunastu ubranych na czarno nastolatek, a Weronisia pobiła maszynistę i sama prowadziła pociąg. Na miejscu znaleźli się o godzinie 15:00, bo Weronisia wykoleiła pociąg 6 razy i musieli sami go podnosić. W Tczewie zorientowali się, że po raz kolejny nie ma z nimi Dominisi. Dominika Cokrzywosika trafiła coprawda na dworzec, ale w Olsztynie. Ich celem był ekonomik Tczew, czyli bogate centrum subkultury emosuw. Obeszły całą szkołę w godzinę oglądając każdą klasę, więc Marta Postawiłakupsztala poszła postawić kupsztala w szkolnym kiblu. Przez parę minut napierdalała się z drzwiami, a kiedy się otworzyły, jej oczom ukazała się grupka pokemonów.
-Hejka też lubicie oglądać ptaki???????😚-
-Tak, bo jesteśmy gejami!!!!!!!- Odpowiedzieli wszyscy zebrani. Przedstawili się jako DupaKupa Team.
-Ja jestem Leon II Spierdziany, to są: Ania Harnol, Emilia Fornal, Mile Gileznosa, Juleczka Ztwittera, Maja Wieghetsdir i Marta Sedesowa. Miło nam cię poznać☺️☺️☺️
-Ale macie egzotyczne nazwiska😝😝😝😝 Podobają mi się. A teraz idę postawić kupsztala.
Marta Postawiłakupsztala postawiła takiego kupsztala, że kibel wyleciał w powietrze, więc ewakuowała się razem z nowym teamem ze szkoły. Już poza szkołą Marta spytała się Agaty Śmierdzipachy, czy nowi przybysze mogą dołączyć do jej grona kittensów. Agata się zgodziła i wzięła wszystkie emo typiary pod śmierdzące pachy i poszły na pociąg do domu. W domu były o godzinie 18:30, za to po Dominisi i Maji Wieghetsdir nie było śladu. Okazało się, że Dominika Cokrzywosika znalazła się na dworcu w Tczewie dopiero 2 dni później, bo szła do Tczewa pieszo z Olsztyna, a Maja spóźniła się na wszystkie pociągi.

Love story ornitologa i elektrykaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz