bana olmasini istediginiz bir şey soyleyin nolur help me
~~~
《Üç hafta sonra》
Okul bahçesinde yürürken gözlerimi kapatan ellerle birlikte kıkırdayıp omuzlarımı silktim.
Pam: Artık bu numaraya kanmıyorum Eddie. Çünkü bunu senden başkası yapmıyor. Başka bir şey dene artık.
Eddie: Olsun yinede hoşuma gidiyor bunu yapmak.
Ellerini gözlerimden çekip, kolunu omzuma atarak arabasına doğru yürümeye başladık.
Dustin sayesinde yeni bir arkadaş edinmiştim ve garip bir şekilde kimyalarımız tutmuştu. Eh, bir de bir kaç defa birlikte ot içmiştik. Fakat bir daha yapmayacağıma dair kendisine söz verdim.
Bir daha da içmeyi düşünmüyordum zaten.Arabanın kapısını açıp arabaya binmemi bekledikten sonra arkamdan kapıyı kapatıp sürücü koltuğuna geçmişti.
Pam: Bakıyorumda bugün fazla bi' centilmensin.
Eddie: Gülümsediğini görmek hoşuma gidiyor sadece.
Dediğiyle birlikte istemsizce dudaklarım yukarıya kıvrılırken arkama yaslanıp yüzümü Eddie'ye doğru çevirdim.
Pam: Bu gece ben de kalmak ister misin?
Eddie: Bu bir teklif mi yoksa Pam Connell?
Yüzüne pis bir sırıtış yerleştirerek bana bakmıştı. Dediği ile birlikte hafifçe omzuna vurup gözümü devirerek yola bakmaya başladım.
Pam: Annem bu gece yok ve yalnız kalmak istemiyorum ayrıca arkadaşımla vakit geçirmek kötü bir fikir mi?
Eddie: Buzlar kraliçesine bak sen.
Pam: Benim hakkımda böyle mi düşünüyorsun?
Eddie: Seninle tanışmadan önce soğuk birisi olduğunu düşünüyordum.
Annemin dediği gibi kendimi herkesten soyutlamak berbat bir hareketti. Kimsenin benim hakkımda soğuk birisi olduğumu düşünmesini istemezdim. Fakat tam bir gerizekalı olduğum için kendi kendimi patlatmıştım.
Pam: Bak ama soğuk değilmişim öyle değil mi?
Eddie: Aksine sandığımdan daha eğlencelisin.
Tanıdık evin önünde durduğumuzda arabadan hızlıca inip evin kapısını açarak kalçamı kasaya yasalayarak Eddie'ye seslendim.
Pam: Eh, hadi ne bekliyorsun gelsene. Yeni gelin gibi seni kucağımda mı taşıyayım?
Arabadan inip yanıma geldiğinde içeriye geçmesi için kenara kayarak arkasından kapıyı kapattım.
Eddie: Bak beni kucağında taşıma fikri hoşuma gitti.
Pam: Bir dahakine hatırlat o zaman seni kucağımda taşıyayım.
Eddie'nin kıçına şaplak atıp kendimi geniş koltuğa attım.
Eddie: Sana kaç kere popoma vurma dedim inatla vuruyorsun.
Pam: Sen de önümde durma o zaman güzel götlüm. Pardon gözlüm.
Eddie bana göz devirince büyük bir kahkaha patlatıp iyice koltuğa yayılmıştım. Gözlerini devirince komik gözüküyor yani ben öyle düşünüyorum.
4 aydır kendimi hiç bu kadar iyi hissetmemiştim. Eddie bana iyi geliyordu. Bu üç hafta içerisinde hiç olmadığım kadar mutluydum.
Pam: Ee, ne yapmak istersin bakalım? Yarın şansımıza haftasonu aslında yarında bir şeyler yapabiliriz. Ups, olmaz Robin ve Steve'e sözüm var. Ama bu gece geç yatabiliriz tabii uykumuz gelmezse. Bence dışarıdan pizza söyleyip film izleyebiliriz. Ya sen ne yapmak istersin?
Hepsini tek nefeste söylediğim için Eddie'nin garip bakışlarına maruz kalmıştım.
Eddie: Sakin ol Pam bir yere kaçtığım yok. Ayrıca ne yaptığımız benim için önemli değil birlikte vakit geçirsek yeter.
Pam: Peki o zaman acıktığın zaman söyle ayrıca film kasetleri odamda istediğin filmi gidip seçebilirsin.
Eddie: Odana girmemden rahatsız olmaz mısın?
Pam: Eddie sen mal mısın? Sarhoş olduğun zaman ben de kalmıştın hatta odama kustun. Ayrıca odama ilk girişin değil rahat ol lütfen.
Eddie bana bakıp kafasını sallayarak arkasına yaslandı ve koltuğa iyice yayıldı.
Eddie: Doğru haklısın. Ayrıca odana kusmadım yalan söyleme ben öyle bir şey hatırlamıyorum.
Pam: Eddie yüzünü halımda ki kusmuk lekesine sürmemi istemiyorsan hatırlamaya çalış.
Eddie kafasını bana çevirip düşünüyormuş gibi yapıp önüne döndü
Eddie: Ah, doğru üzgünüm kusmuştum şimdi hatırladım. Hem de baya kötü kusmuştum. Çok berbattı doğru haklısın.
Pam: Tamam kes.
(Şaka şaka gul diye)
Oturduğum koltuktan kalkıp Eddie'nin önüne geçip elimi belime yerleştirerek ona bakmaya başladım.
Eddie: Neden çirkef karılar gibi duruyorsun?
Pam: Bence çok güzel duruyorum. Kaldır o koca götünü aklıma güzel bir plan geldi.
(Atliyom buralari blah blah blah)
Bayan Dean'ın evinin önüne vardığımızda elimdeki yumurta kolisini yere bırakarak Eddie'ye baktım.
Eddie: Muhteşem planın yaşlı bir kadının evini mi yumurtlamak?
Pam: Amma soru sordun sen de. Evet evini yumurtalayacağız kadını bu mahallede kimse sevmiyor ayrıca annem ve bana başımızda bir erkek olmadığı için kötü şeyler söylemişti. Bu yüzden hak ediyor hatta çişin falan varsa git bahçesine işe.
Eddie hiçbir şey söylemeden yumurta kolisinden eline yumurta alarak Bayan Dean'ın evine atmaya başlamıştı. İnkar etmeden bana ayak uydurması hoşuma gitmişti.
Aynı şekilde elime yumurtyı alıp, atarak salonun camına isabet ettirmiştim. Son yumurtayı da atıp Eddie ile birbirimize bakıp gülümserken kapının açılması ve içeriden kızgın bir Bayan Dean'nın çıkmasıyla arkama bakmadan eve koşmaya başlamıştım.
Eddie: Hey! Beni beklesene pislik.
Kısa bir koşunun ardından evin önüne vardığımda sırtımı duvara yaslayıp soluklanmaya başlamıştım.
Eddie: Hızlı koşuyormuşsun sana yetişeyim derken düşüyordum.
Pam: Bence ben hızlı değilim sen yavaşsın.
Eddie ağzını eğip taklidimi yaparken onunla hiç olmadığım kadar eğlendiğimi fark etmiştim.
Eddie ile birlikte takılmayı seviyordum. Çünkü dört ayın sonunda o depresif halimden eser kalmamıştı. Eddie gerçekten bana iyi geliyordu. Bu kısa süre içerisinde toparlanmama yardım etmişti. Bu yüzden onu kaybetmek istemiyordum.
~~
bu kadar yeter yoruldum bir kac bolum taslakta onlari yarin atarim artik şu garibana oy ati verin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eddie Munson
FanfictionBaşlangıç tarihi {06.07.22} Eddie: Neden çirkef karılar gibi duruyorsun? Pam: Bence çok güzel duruyorum. Kaldır o koca götünü aklıma güzel bir plan geldi. YENI YAZDIGIM EDDIE KITABINA KOSUUN