06

1.1K 93 71
                                    

Dizi ile bir yerde ayni gitsin diye hızlı hızlı geciom ayrixa yanlışlarım olabilir
~~

Eddie ile yaptığımız "kritik" konuşmanın üzerinden bir ay geçmişti ve sürekli benden kaçıyordu. Beni gördüğü zaman ya yolunu değiştiriyor ya da saklanmaya çalışıyordu. -ki saklanma konusunda berbat. Benden kaçması açıkçası beni üzüyor. Çünkü benden kaçmasını gerektirecek bir şey yapmadım o da aynı şekilde bir şey yapmadı. Bu tavırlar ne gerçekten. Bazen saç baş giresim geliyor ama kendimi dizginliyorum.

Kendimi dizginlemekten kastım Steve ve Robin'i rahatsız etmek. Bazen Nancy'den fikir almanın iyi olabileceğini düşünüp vaz geçiyorum. Şu sıralar okul gazetesi ile kafayı bozmuş durumda. Rahatsız edersem ağzıma sıçarmış gibi geliyor.

Ama bugün Eddie ile konuşmakta kararlıyım benden kaçması artık sinirlerime dokunmaya başladı.

Ön kapıdan çıkıp arabaların olduğu yöne giderek Eddie'yi beklemeye başladım. Kısa süre içerisinde tanıdık simayı görmemle şoför kısmının kapısına yaslanarak kollarımı önümde bağladım.

Pam: Artık kaçamazsın benden

Eddie: Senden kaçmıyorum

Eddie'ye ciddi misin der gibi bakarak açıklama bekleyerek yüzüne baktım.

Pam: Benden bir aydır kaçıyorsun ve nedenini bile bilmiyorum. Eddie kendini benden uzaklaştırma bunu yapmanı istemiyorum. Senden uzak durmak istemiyorum. Yanına gelmeye çalıştım ama beni sürekli görmezden gelip durdun. Eğer benimle takılmak istemiyorsan açıkça belirtmelisin istediğin zaman yakın istediğin zaman soğuk davranabileceğin birisi değilim. Benimle takılmak istiyor musun yoksa istemiyor musun?

Eddie öküzün trene baktığı gibi bana bakarken iç çekerek doğruldum.

Pam: Bir şey söylemeyecek misin?

Eddie: Pam sadece beni rahat bırak. Senden kaçıyorum çünkü seninle daha fazla takılmak istemiyorum. Onun için benim yaptığım gibi benden uzak dur.

Dedikleri ile birlikte sinirden gözlerim dolarken bir yandanda şaşkınlığımı gizlemeye çalışıyordum. Açıkçası böyle bir cevap beklemiyordum daha çok düşündüğüm şey birbirimize sarılıp "Aa, özür dilerim biraz kafam karışmış durumdaydı bu yüzden seni de bulandırmak istemedim ama şimdi oturup her şeyi konuşabiliriz" demesini bekliyordum. Evet, yine kendi kendime tam manasıyla göt oldum.

Boynumdaki penayı çıkarıp yere fırlatarak alt dudağımı dişledim. Ne zaman sinirlensem bunu yapıyordum.

Pam: Biliyor musun tam bir pisliksin. Senin gibi bir ezikten kurtulduğum için şanslıyım.

Omuz atıp bisikletime binerek Steve ve Robin'in iş yerine doğru sürmeye başladım. Belki Robin'in memişlerini ellersem sinirim geçerdi. Şaka.
.
.

Steve: Tam bir pislik gibi davranmış.

Pam: Beni öpmeye çalışan o değilmiş gibi siktiri çekti bana.

Robin: Seni öpmesine izin vermediğin için kuyruk acısı çekiyor.

Pam: Öpmesine izin vermedim çünkü eğer beni öperse Billy'e saygısızlık edecekmiş gibi hissettim.

Steve derin bir nefes alarak sırtımı sıvazlamaya başladı.

Steve: Pam, Billy öldüğü zaman siz çoktan ayrılmıştınız zaten. Kendini bu yüzden suçlu hissetmene gerek yok.

Pam: Sorunda bu zaten yaşasaydı eğer umursamazdım.

Robin: Senin yerinde olsaydım eğer Billy'i artık geride bırakırdım Pam. Acımasızca konuşuyormuş gibi gelebilirim ama yasını tutman onu geri getirmeyecek. Eminim sen mutlu olduğunda o da mutlu olurdu o yüzden geçmişe takılıp durma.

Robin'e kızmıyordum çünkü ne dese haklıydı.

Pam: Haklısın Robin geçmişe takılıp kalmam onu geri getirmeyecek. Hadi dondurma yiyelim.

Steve: Ani ruh değişimlerin beni bazen korkutuyor.

Pam: Alış kızım alış.

Kollarımı ikisinin beline sararak saate baktım.

Pam: Bu iki çıtırın vardiyasının bitmesine daha çok var ve pam sıkılmaya başladı. O yüzden sizinle daha sonra date çıkmak istiyor.

Robin: Neden böyle konuşuyorsun?

Omuz silkip ikisinin yanağına öpücük bırakarak çıkışa yöneldim.

Pam: Bu kız iki ay sonra onsekizine basıyor şimdiden hediyelerinizi ayarlayın.

Steve: Siktir git artık.

Steve'e dil çıkarıp bisikletime binerek eve doğru sürmeye başladım. Ani ruh değişimlerim bazen benide şaşırtıyordu. Aptal bir erkek için üzülecek değildim sonuçta.
.
.

Eve vardığımda anneme selam verip odama girip kendimi yatağa firlatmıştım. Ama huzurla süren bir kaç dakikanın ardından telsizden gelen Dustin'in sesi ile huzurla süren dakikalarım yarıda kesilmişti.

Dustin: Dustinden Pam'e Dustinden Pam'e orda mısın Pam? HEEEY!

Pam: Buradayım Dustin ne istiyorsun?

Dustin: Mike El konusunda senden yardım istiyor.

Mike'ın Dustin'e bağırmasıyla oflayatak yatakta doğruldum.

Pam: Kız sorunlarınız için artık bana gelmeyin küçük çocuk değilsiniz kendi başınıza halledebilirsiniz ayrıca ilişkileriniz hakkında kafa patlatıcak durumda değilim kendi başınızın çaresine bakın

Mike: Hey Pam bek-

Mike'ın lafını bitirmesini beklemeyerek telsizi komple kapatıp komedinimin üzerine bıraktım. Sadece biraz uyumak istiyordum sadece biraz uyku.

~~
Hahayt pam bir erkeğin arkasindan ağlayacak kadar salak degil arkadaslar

Eddie Munson Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin