"Merhum büyükbaban seni çok severdi Kim Mingyu.Bir şirket açmanı en çok da o istemişti.O ölmeden önce hayalini gerçekleştiren torununu gördüğü için şu an çok rahattır.Büyükbaban senle çok gurur duyuyordur."
Torunun koluna girmiş,yavaş adımlarla arabaya doğru yürüyen yaşlı kadın merhum kocası gibi o da en çok torunları arasından Mingyu'yu severdi.Ona göre karakteri en iyi olan ve en iyi mesleğe sahip olan kişiydi.
"Biliyorum büyükanne.Büyükbabamı gözleri açık götürmeyi ben de istemezdim.Hem bu ailemiz için hem de benim için iyi olan bir şeydi."
Mingyu'nun aklı hâlâ çiçekçideki oğlandaydı.
"Mingyu,şimdi ise benim senden son bir isteğim var."
Esmer adam kolundaki yaşlı kadına baktı.
"Benim günlerim sayılı ve senin bu sayılı günlerimin içerisinde evlenmeni istiyorum.Birini bulup bana evleneceğin kişi olarak göster ve hemen evlen."
Esmer adam şaşkınlık içerisinde büyükannesine baktı.Evlenmeyi düşünmüyordu.Ama büyükannesi de ondan son isteği olarak evlenmesini istemişti.
"Ama büyükanne ben daha 25 yaşındayım.Evlenmek için yaşım daha çok genç."
"Ben orasını bilmem,ama sen bilirsin.Eğer beni böyle yollamak istiyorsan,karar senin."
Esmer adam büyükannesinin arabanın arka koltuğuna binmesine yardım etti.
"Pekala büyükanne.Biraz zaman geçsin,düşünürüm."
Yaşlı kadın arabanın kapısını kapattı ve şöförüne verdiği emirle arabayı sürmesini söyledi.
Esmer adam giden arabaya bakakaldı sadece.
Ailesinin kendi arabalarına binmelerini beklemeden kendi arabasına bindi ve nereye eserse oraya doğru sürmeye başladı.
Büyükannesine söyleyememişti tabii eşcinsel olduğunu.Söylese,yaşlı kadının yüreğine inerdi.
Modern,genç tarzı bir eve geldi.Arabadan inip,evin zilini çaldı.
Kapıyı açmaları uzun sürmemişti.Kapıyı açan sarışın,gözleri diğerlerinden daha çekik olan genç çocuk arkadaşını görünce hem sevinmişti hem de şaşırmıştı.
"Hoş geldin Mingyu.Bir sorun mu var?"
Esmer adam içeriye girerken bir yandan da arkadaşıyla konuşuyordu.
"Evet,büyük bir sorun var Soonyoung."dedi kravatını ve ceketini çıkartırken.
"Ne sorunu?"diye sordu arkadaşı,genç adama havada bir tane bira şişesi atarken.
Esmer adam bira şişesini havada tek eliyle yakaladı ve koltuğa oturup,şişeyi açtı.
"Büyükannemin benden son bir isteği var ama bir sorun var ki benim eşcinsel olduğumu sizler dışında kimse bilmiyor.Eşcinsel olduğumu ona söylersem yüreğine iner."
Açtığı birasından bir yudum aldı ve saçlarını sıkıntıyla karıştırıp,dağıttı.
"Haklısın,bunu duysa neler olacağını tahmin bile edemem.Ama neden başka bir insanı ömrü boyu etkileyecek bir şeye kendisi karışıyor ki?Bu senin kararın.Ne zaman istersen o zaman evlenirsin."
"Yaşlı zekası.Ama evlenmesem de bir şey olmaz gerçi,bu kez de gözleri açık giden o olsun.Çünkü kendi özel hayatıma başkasının karışmasına istemem,izin de vermem."
"Cesarete bak."dedi sarışın adam arkadaşına gülerek.
Mingyu ne yapabilirdi ki?Eşcinsel olmak onun suçu değildi.
Çok karışık bir işti ama orası kesindi.