Zil çaldı ve herkes yanında oturucak kişiyi belirlemeye başladı ama benim Becky dışında arkadaşım yoktu DURR DESİ VARRR. Sınıfta onu ararken omzuma biri dokundu....Damian
D=Damian
A=Anya
De=DesiD"Oi Anya"
A"Ne var Damian?
D"Benim salaklar birlikte oturucakmış. Birlikte oturalım mı?"
A"Aramız hala kötü ve birçok kız zaten seninle oturmak için can atıyor git onlarla otur."Bu sırada Desi sınıfa girdi.Arkasında bir kız sürüsü vardı.
De"Pamuk şeker birlikte oturalım mı?
Ve o sırada arkadan birinin Desi yi ittirmesiyle tam Anya'nın üstüne düşüceken Damian Anya'yı çeker ve Desi yüz üstü yere düşer.
A"Desi iyi misin?"
O sırada Desi yerden kalkar ve burnu kaniyordur. Arkasında ki kızlar Anya'nın öldürücü bakışları sayesinde toz olmuşlardı.
De"iyiyim revire gidicem gelmek ister misin?"
A"Tabi ki"
De"Arada kaynadı, birlikte oturalım mı pamuk şeker?
A"Evet"
Anya
Sonunda okulun ilk günü bitmişti.Şimdi Becky'ye bugün olanları anlatıyordum.B"Bir öğle arasında bu kadar olay yaşanmış ne kaçırmışım be "
A"aynen öyle,Damian da neden bana soruyorsa. "
B"Bişey soyliycem Damian seni Desi ile kıskanmis.Yoksa bu sana aşıksa Anya"
Cevap vermedim.Bu sırada eve gelmiştim.Çantamı bırakıp babamın görevli olduğu üsse gitmek için yola çıktım. Ordakilerle beni tanıştırmıştı.
Ve önemli birşey olursa buraya gelmemi söylemişlerdi.Fotoraf kabinine girip gözümü okutum.
Asansörle aşağıya indim patrona selam verip babamın nerde olduğunu
Sordum. Soldan dümdüz git ikinci sağdan dön üçüncü kapı şifre strix
Dedi. Burası çok büyüktü bu yüzden not almıştım. 10dk yürüdükten sonra içeri girdim oturmuş fıstık yiyordu.
OTURMUŞ FISTIK YİYORDU.A"Bensiz fıstık yemek mi? Vatan haini"
L"Evde fıstıklar için fıstık şeklinde kilitli dolap yaptırdığı dan beri burda yiyorum."
A"Okulun ilk günü başıma gelmeyen kalmadı.
Bütün olayları babama anlatım hayret içinde dinliyordu.
L"Okululun ilk günü bu kadar olay fazla değil mi?"
A"Bence de"
L"Tamam artık Damianla işimiz kalmadı. Sen Desi'ye yönel. Zaten zihnini okuduğunda seni sevdiğini söylemişti."
Babam telepatik olduğumu biliyor. bazı gizli görevlerde zihin okumak için beni çağırıyorlardı."
Oturup casus anime izlemiştik sonra beraber çıkmıştık. Bu arada anneme babamın ofisine gidiceğimi
söylemiştim bu yüzden merak etmiyordu.Babamla eve döndük ve yemek yedik.Ben derslerime çalıştım tek yıldız kalmıştı. Ama hiç kimse yıldız öğrenci olmamıştı ilk olmak istiyordum. Zaten imparator öğrenciye en fazla yaklaşmış olan bendim.Damian'in bile 4 yıldızı vardı.
Bunları düşünürken uyuya kaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Üçgeni ~DAMİANYA
Hayran KurguAnya iki Desmond'un arasında kalmıştı. Hangisini seçmeli?