Kamp 2

469 37 24
                                    

Herkes gelmişti. Sahile yürümeye başladık. Bana konuşan kız Damian'ın yanında ona övgüler yağdırıyordu ve şaşırtıcı şekilde Damian mutsuzdu.

Damain dan

Anya'ya çok yakınlaşmak istiyorum ama bir türlü yanına gidemiyorum.
Bugün biraz kendimde ödün verip egomu indiricem ve Anya la konuşucam. Önce arkadaş oluyimki benden hoşlanıp hoşlanmadığını anlaya biliyim. Sonra da açılırım. Bu kızda yanımda bana aşık herhalde az öncede Anya'ya birşeyler söylüyordu. Bu kızla beraber olup kıskandırmaya çalışırsam temeli kaybedebilirim. Bu yüzden kıza işim var diyip Anya'nın yanına gittim.

D"Hey Anya"

A"Efendim Damian?"

D"Arkadaş olalım mı? Sana çok kötü davrandım biliyorum ama lütfen."

A" Tamam ama onu bütün sınıfa söyle senin yüzünden ilkokuldan beri Becky dışında arkadaşım yok."

D"Tamam kabul ettiğin için teşekkürler"

Aaaaaa kabul etti sanki evlilik teklifini kabul etti gibi sevindim.  Şu benim besti ler yanıma geldi. Onlara olaylardan bahsettim. Biraz Anya'yı sevmeselerde anlayışla karşıladılar . Zaten benim Anya'yı sevdiğimi anlayabiliyorlardı.

Anya dan

Sonunda arkadaş olduk. Bu anı 9 yıldır bekliyordum. Bu arada sahile gelmiştik. Herkes şezlongların üzerine eşyalarını koydu ama ben fırlatım . Çünkü Anya farkı hemen denize koştum. Bay Henderson arkadan

BH"Anya Forger, bu hiç zarif değil"

Kim takar senin zarifligini. İskele varmış. Hemen iskeleden koşup atladım. Sonra yanıma biri daha atladı. Kim diye baktım Desi'ydi.

De"Baya cesursun bakıyorum pamuk şeker."

A"Öyleyim tabi . Buralarda balık var mıdır?"

De "Vardır ama çok derindedir."

Sonra Damian'ın sesi geldi.

D"Hey Desi, gel yüzme yarışı yapalım. Çocukluğumuzda ki gibi."

Büyük ihtimalle bu yarış hangimiz daha iyiyiz yarışıydi. Ben hakemdim.
İskelenin tepesine çıkıp saymaya başladım. Balıklama gidiceklerdi dubalara kadar.

A"1.2..3...BAŞLA"

Hemen atladılar kıyasıya gidiyorlardı.
Sonra Bay Henderson geldi

BH"Baksana Anya ne kadar zarifler"

A"Evet çok "

Sonra bir şey oldu ve Damian birden gözükmedi. Yoksa boğuluyor muydu?

Desi dikkat çekmeye çalışıyordu. Düşünmeden suya atladım. Zaten  ortaokulda yüzme yarışında birinci olup yıldız kazanmıştım.

Oraya vardığımda Damian aşağıya batıyodu. Aşağıya daldım casusluk görevinde 3 dakika boyunca nefesimi tutmuştum. Damian'ın kolunu tutdum ama çok ağırdı. Etrafa bakındım ve dubaları bittiği yerden aşağıya doğru ip uzanıyordu. Onu tutdum ve ipi çekince bende damianla birlikte yukarı çıkıyordum. Sonunda hava alabilmiştim dubalara tutunarak nefesimi düzenledim.

   Bir ses duydum Bay Henderson bir botla yanımıza geldi. Bende Desi nerde diyordum. Meğersem gidip Bay Henderson' u çağırmaya gitmiş. Damian'nı bota bindirdik ve sonra ben bindim. Bay Henderson dan izin alarak ilk yardım yaptım çünkü 2 sene önce ilk yardım sertifikası almıştım. Ağzına hava veriyordum. Birden aklıma öpüşmüş olduğumuz dank etti. Yavaş yavaş gözleri açıyordu. Bende utanarak geri çekildim. Bay Henderson bağırarak

BH"Anya Forger, Artık imparator öğrencisin. " Dedi




Bu bölüm en sevdiğim bölüm oldu.

Nasıl olmuş?
Beklediğinize değdi mi?

Aşk Üçgeni ~DAMİANYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin