Final 2😔

262 20 9
                                    

(2 yıl sonra)

A"Damian bu göreve yanlız gitmem gerekiyor konuştuk bunu."

D"Bende senin yanında gelsem senin için endişeleniyorum"

A"Basit bir görev, endişelenme "

D"Bu o kadar basit değil Anya hanım"

A"Neresi basit değil!"

D"Karşı tarafın başkanıyla görüşeceksin Seni öldürebilirler"

A"Bana daha ne kadar karışmayı planlıyorsun"

D"Sadece ölmenden endişeleniyorum lütfen beni anla"

A"Hayır! Benim görevime karışamazsın"

(3. Kişi ağızı)

Anya ile Damian'ın arası iyi değildi. Aslında kavgaların büyük bir çoğunluğu Anya'nın olayları küçültmesinden oluyordu. Damian ı hiç dinlemiyor kendine çok güveniyordu. Babası bile onu çok uyardı ama dinlemedi artık hiç kimseyi dinlemiyordu. Ayrıca Damian ile evlenmek üzerelerdi. Anya büyük bir göreve gidicekti. Aslında bu görev için damianda görevlendirildi fakat Anya, Damiana gerek olmadığını söyledi ve Patron ise Anya'nın bu şözü üzerine görevi sadece Anya ya vermişti.

D"Tamam nasıl istiyorsan öyle olsun sevgilim"

A"İlk defa beni desteklesin alkış sana👏"

Anya göreve gitmek için arabasına bindi. Baya hazırlanmıştı bu görev için. Yaklaşık 2 saat sonra olucağı yere vardı. Arabadan indi ve malikane ye girdi. Masa onları bekliyordu. Başkan ile karşılıklı bir şekilde oturdular. Ortalık baya sessizdi. Anya lafa girdi.

Başkan=B

A"Merhaba Başkan, buraya ne için çağırıldığımı öğrenebilir miyim?"

B"Senin bir telepat olduğunla alakalı söylentiler kulağıma geldi-"

A"ÖYLE BİR ŞEY YOK! NERDEN ÇIKARTIYORSUNUZ BÖYLE ŞEYLERİ"

B"Beni hatırlamaman normal ama küçüklüğünü düşün"

A"Aaa başkan sizde mi Eden kolejindeydiniz?"

B"Hayır beni labuvatuar dan tanıyorsun"

A"Siz nasıl?"

B"Aptal bir kız olduğunun farkındaydım ama bu kadar değil"

A"Ne demek istiyorsun?!!?"

B"Senden sonra benim üzerimde birçok deney denendi ve çoğu başarılı oldu yani güçlerim telepati, şekil değiştirme ve klon"

(Biraz abartım farkındayım ama hikayenin devamı için önemli)

A"SEN KİMSİN?"

B"BEN DESİ PAMUK ŞEKER"

Birden başkan formundan Desi formuna geçti. Anya'nın kalbi çok hızlı atıyordu.

De"Bu hikayede benimle olmayacaksan kimseyle olmıyacaksın."

Desi bıcak fırlattı . Anya bu şok yüzünden bıçak kendisine gelmişti ve yere düştü.

De"Sakın üzülme öbür dünyada sonsuza dek birlikte  yaşıycaz pamuk şekerim🤫 "

Anında bıçağı kendisine de sapladı.

De"Son dakikalarımız bu anları güzel yaşamalıyız değil mi sevgilim "

Birden Anya'nın dudağına yapıştı. İkiside çok kan kaybından ölmüştü. Damian 1 saat sonra içeri silahla girdi ama yetişememişti. Sevdiği kadını başkasıyla öpüşürken onu ölü bir halde bulmuştu.

(1 hafta sonra Anya'nın cenazesinde
Damian ın ağızından)

Bunların hepsi benim hatam en başından bu olaylara bulaşmamalıydım. Loid ve Yor ile mezarın başındaydık.

L"Damian kendini suçlama"

D"Hepsi... Benim yüzümden oldu. Onu bu göreve yanlız gödermemeliydim"

Bir yandan ağlıyordum.

Yor çok ağlıyordu.

Y"O benim...kızımdı  daha çok gençti
Loid lütfen bunun bir kabus olduğunu söyle! "

L"Maalesef Yor. Kendini daha da üzme gel eve gidelim"

(3.kisi)

Yor başıyla onayladı ve eve gittiler. Damian ise Anya'nın mezarına kitlenmiş ağlıyordu.

D"Sevgilim,bu dünya sensiz çok zor olucak benim için ilk defa seninle mutlu oldum, ilk defa aile hissini seninle yaşadım bıraktı seninle kalayım"

Dedi ve Anya'nın mezarının yanına kendine göre bir mezar kazdı. Ve oraya yattı.

D"Bırak ta seninle kalayım... "

Dedi ve kafasına sıktı ve ruhu bedeninden çıktı Orada Anya'yı gördü ve ona sarıldı.

A"Seni çok özledim sevgilim"

D"Bende seni"

Hikâyenın sonuna geldik. Pek mutlu bir son olmadı ama en azından bence kusursuz oldu. Sizi seviyorum canlarım💖






Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 13, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk Üçgeni ~DAMİANYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin