Kamp 1

505 33 21
                                    

Patron hemen cevap yazdı

P"Bu çok iyi Anya ama bir sorunumuz var  Alacakaranlık......"

(Bu arada Alacakaranlık demiyo baban diyo onun dilinde yazdım)

A"Ne oldu babama?"

P"Vuruldu ama şuan durumu iyi annene bütün olayları anlatım. Annen ve baban birbirlerini gerçekten sevdikleri için bir sıkıntı görmedi. Bu arada annenin suikastçı olduğunu niye daha önceden söylemedin?"

A"İşler karıştırmak istemedim."

Otobüs mola yerine gelmişti burda yemek yicektik. Yemek yedik ve ben aramalarımı yaptım. İşlerim erken bitince otobüste fıstık yiyim dedim.

Yerime oturdum hem fıstık yiyip hem de anime izliyordum. Tam çocuk kızı öpuceken biri bana dokundu. Kafamı
çevirdim bu  Patron du.

A"Çok hızlısının vaftiz annem" dedim.

Şaşırdı ama bunu yapmak zorundaydım çünkü Damian'ın arkadaşları otobüsteydi ve buda büyük tehlikeyi.

A"Gel dışarı çıkalım seni çok özledim."

P"Desi'yi görmem lazım ona göre araştırma yapılıcak."

Bunu demesiyle biraz uzakta olan Desi'ye seslendim. Yanımıza geldi.

A"Bu benim Vaftiz annem. Bu da Desi Desmond."

P"Anya senden çok bahsetti."

De"Tanıştığımıza memnun oldum." Dedi

Çevreye baktım Damian yanımıza geliyodu. DAMİAN YANIMIZA GELİYODU.

A"Damian neden geldin?!???!!!?"

P"Anya yoksa bu ilkokulda yumruk attığın çocuk mu?"

A"Evet ,hala çok mutluyum yumruk attığıma"

D"Evet o kurban benim. Damian Desmond"

P"Tanıştığıma memnun oldum bende Anya'nın vaftiz annesiyim. Şimdi gitmem gerekiyor. Size iyi tatiller"

El salladım. Artık fıstığımla birlikte anime izleyebilicektim. Otobüse bindim. Desi ile biraz sohbet ettim ve kamp alanına gelmiştik. Çok büyüktü ve Denize çok yakındı.ve bir ses yükseldi

H"Zarifçe çadırlarınızı kurun sonuçta herkes kendi çadırında kalıcak. Sonrada denize girebilirsiniz."

Hemen çadirımı kurmaya başladım.
Ama çok hızlı yapmaşım. Yapamayanlara yardım ettim ve sonunda herkes çadırını kurmuştu. Bikinimi giydim. Bu arada bu Becky'den doğum günü hediyesiydi.
Bikini neon yeşil ve fazla dekolteliydi.
Fiyatına baktığımda şok olmuştum. Çünkü çok pahalıydı. Neyse denize toplu gidicektik bu yüzden banka oturdum. Yanıma bir kız geldi.

K"Damianla konuşmayacaksın"

A"Çok meraklıyım sanki damian'a"

K"Meraklı değilsen böyle bir bikini neden giydin?"

A"İstediğimi giyerim. Ben erkek peşinde koşmam onlar ayağıma kapanır."

(Yazar Anya'yı tebrik eder ve başarılarının devamını diler)

Kendimi Anya Durden olarak görmeye başladım. Kız bu lafı duyunca uzaklaştı.

Nasıl bir bölümdü içerik kıtlığı çekiyorum devamını sizce nasıl yapıyım?

Aşk Üçgeni ~DAMİANYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin