Bu Bir Son Mu?

297 26 12
                                    

Sonuç Üçüncü evreydi ben biraz yorulmuştum ama dizim kötüleşmesin diye panzehir uyguladım artık acı hissetmiyordum

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Damian ortaya çıkmadan önce adamlara doğru el bombası attı.
Adamlar yere düşmüştü. Özel gözlüğümüzü taktik.

(Not:Dumandan etkilenmeyen ve etrafı zifiri karanlık ta bile gösteren özel bir ajan gözlüğü.)

Damian adamları öldürmüştü. Artık belgeleri almak kalmıştı ve birden etraf aşırı sessiz oldu. Arkama doğru 3 tane bıçak fırlatım. Adamlar yere düşmüştü. Ama arkalarında daha çok adam vardı. Bize doğru el bombası attılar. El bombasının patlamadan önce 7 sn olur daha iki saniye olmuştu. Elimle bombayı tutup onlara geri attım ve süre tam yetti. Yanlarına düştüğü anda patladı.

En sonunda onlarında öldürmüştük.
Oda tam karşımızdaydı ama şifre vardı. Adamların içine girdim. Baya yetkili gözüken adamın cüzdanından kimliğini çıkardım zaten azılı bir suçluydu. Patron çok sevinicek. Doğum tarihini girdim ve kapı açıldı.
Ne kadar aptalca önemli bir kapıya doğum tarihini koymak. Durr ne kadar aptalca

Damian tam açmak için kapının külpünü tuttu.

A"Alaca Prens HAYIRRR"

Ama Damian kapının külpünu çevirmişti bile. Birden bomba patladı. Bize zarar gelmemişti ama bacağım çok acıyordu. İğne bile etki etmiyordu. Babam'ı aradım ama acmamıştı. Lanet olsun burda kaldık

Ben zorda olsa sendeliyerek Damian a tuttundum. Oda ya girdim. Belgeleri arıyorduk. Bulamamıştık ben birden sandalyenin ayağına ayağımı çarptım.

A"AHHHH LANET SANDALYE SENİİİ"

Birden dolap açıldı. Ve bir merdiven çıktı. Baya aşağıya iniyordu. Aşağıya Damian bir tane taş attı.

D"5 dk da ineriz "

A"Benim ayağım çok acıyor "

D"Tamam seni kucağıma alıyım arkamı koru."

A"Tamamdır"

5 dk boyunca merdivenleri indik. Bu arada çok hızlı iniyorduk. Bir kapı çıktı. Artık herhalde bu son odaydı.
Odaya girdik. Ben koltuğa oturdum . Damian ise evrakları arıyordu.

D"Buldum artık gidebiliriz."

Bilinmiyor"Gidemeyebilirsiniz"

Ve Damian'ı vurdular

A"HAYIRRR"

Benide omzumdan vurdular.

A"Benide öldürün onu öldürdünüz beni de öldürün."

Bilinmiyor"Sen bize lazımsın Denek 007"











Anya etiketinde ilk üçe girdik. Ben bu kitabı yazarken kendime göre bir kitap yazmak için başladım ve kitap çok tuttu . Bunun için size çok teşekkür ederim ❤️.

⚡Sınır 14 oy⚡

Aşk Üçgeni ~DAMİANYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin