Episode 8

1.5K 174 23
                                    

ပန်းခြံထဲတွင် စိတ်ကြိုက်အတွဲချောင်းနေသော baby jinနှင့် နောက်ကတစ်ကောက်ကောက်လိုက်နေရသော daddy jk...

ပန်းခြံထဲစဝင်ထဲက အဲ့အကောင်ပေါက်ကလေးက လျှောက်သွားနေတာ သူပဲမမောမပန်း ထိုပေါက်စအား​ ချစ်နေရတဲ့ bad boy ဆိုလား play boy ဆိုလား အဲ့လူဆိုးကြီးကလဲ မငြိုမငြင်နောက်ကလိုက်နေလေရဲ့...

ဟော...အခုတော့ စက်စလူးလေးမောလို့ထင်ပါရဲ့ သစ်သားခုံလေးမှာ ထိုင်နေပီ jkလည်းဝမ်းသားအားရဖြင် jinဘေးဝင်ထိုင်လိုက်သည် သူလဲညောင်းရောပေါ့...

jk "မင်းခြေထောက်လေးကလေ မော်တာတပ်ထားသလား အောင့်မေ့ရတယ်နော်"

jin "မဟုတ်ပါဘူး ခများကအိုနေပြီမလို့ မောနေတာ ကြည့်လေ ကျတော်ကဘာမှမဖစ်ဘူး"

jk "ဘာမှမဖြစ်ဘူးဆို ဘာလို့ထိုင်နေလဲ ဆက်လျှောက်လေ"

jin "အကြောင်းရှိလို့ပေါ့ဗျ... ကြည့် ဟိုးးမှာ အတွဲတစ်တွဲ  မြင်လား"

seokjin ညွှန်ပြသော jk၏ဘယ်ဘက် မနီးမဝေးက စုံတွဲအားကြည့်လိုက်သည် ထူးခြားတာက သူများတွေလို normalအတွဲမဟုတ် LGBT couple ပင်..

jk "ကောင်လေး 2ယောက်"

jin "om..မိုက်တယ်လေ"

jk "LGBT ကိုသဘောကြလား"

jin "brain လေးနဲ့စဥ်းစားလေ ကျတော်က ခများနဲ့လက်ထပ်ရမယ့်လူ သဘောမကြရင် မိန်းမယူပြေးတာကြာပေါ့"
(အထာတွေပေး😒)

jk "ငါ့ကိုမချစ်ပဲ ဘာလို့လက်ထပ်မှာ"

jkတိုးတိုးလေးပြောလိုက်သည် အသံကတိုးပေမယ့်နီးကပ်စွာထိုင်နေတဲ့သူတို့အဖို့တော့ ကောင်းကောင်းကြီးကြားရပါလိမ့်မည် သို့သော် jinမကြားလိုက် jinရဲ့အာရုံသည် bl couple အပေါ်တွင်သာ...

jin "ရှုး......ဟိုမှာ နမ်းနေကြပီ ဟိဟိ"

jk "ပေါ်တင်ကြီးမကြည့်နဲ့လေကွာ လာထိုးနေအုံးမယ်"

jin "ကြည့်တော့ဘာဖစ် သူများမမြင်စေချင်ရင် အခန်းထဲသွားနမ်းကြပေါ့ အခုက အများသုံးနေရာမှာနမ်းတာ လူကြည့်တာစန်းလား ကြည့်မှာပဲ"

My Angry bird🍒 (complete) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang