1.) Obecne imiona i nazwisko nie są przypadkowe. Wybrała je, ponieważ:
- Alice, ponieważ to imię głównej bohaterki jej ulubionej bajki z dzieciństwa, czyli "Alicja z Krainy Czarów". Raz w przedszkolu odegrała jej rolę.
- Bella, ponieważ wywodzi się z Francji i oznacza ono: "piękna" lub "śliczna". Chciałaby kiedyś tam pojechać.
- Christina, ponieważ pewnego dnia chciałaby mieć córkę o takim imieniu.
- Diana, ponieważ jest to imię Księżnej Walii.
- Elizabeth, ponieważ tak miała na imię jej ulubiona postać historyczna: Elizabeth I Tudor. Była królową Anglii i Irlandii, córką Henryka VIII i jego drugiej żony Anny Boleyn. Ostatnia z rodu Tudorów. Nazywana Glorianą lub Królową-Dziewicą.
- Forger, ponieważ tak miał na nazwisko jej ulubiony muzyk operowy.
2.) (T/I) nie wiedziała jak powstają dzieci do póki nie ukończyła 18 lat. Dowiedziała się dopiero od Frankiego, ale od jego gazetek.
3.) Jej wymarzona randka wyglądała by tak. Romantyczna kolacja w domu partnera, razem robią kolacje, później się nią delektują i na koniec przytulają się na kanapie wymieniając się pocałunkami podczas oglądania filmu.
4.) Chciałaby, aby jej przyszły mąż był: słodki, delikatny, odważny, dobrze wychowany i trochę władczy.
5.) W tajemnicy chciałaby by mieć piątkę dzieci. Trzech synów i dwie córki. Synowie nazywali by się: Sebastian, Alexy i Otello. Córki miały by na imię: Christina i Anya.
6.) (T/I) jest bardzo elastyczna, ponieważ uczęszczała na balet i gimnastykę.
7.) Jej ulubionymi kwiatami są: róże, hibiskusy i lilie.
8.) Bardzo kocha psy. Zwłaszcza duże.
9.) Jej ulubionym deserem jest tiramisu z sosem malinowym.
10.) Umie mówić w trzech językach: hiszpański, francuski, włoski.
11.) Od swojego partnera chciałaby dostać ręcznie robiony prezent. To pokazuje jak bardzo mu zależy.
12.) Traktuje Frankiego jak starszego brata, ponieważ tak się zachowuje i nazywa.
13.) Nienawidzi znęcania się. Zwłaszcza nad dziećmi.
🔞 ~Dojrzałe/Seksualne Ciekawostki~🔞
14.) Słabymi punktami (T/I) są jej dolna część pleców i bok szyi. Dlatego, więc jeśli ktoś tam ją pocałuje nie powstrzyma się od jęku, chyba, że to będzie wbrew jej woli.
15.) Tak naprawdę w łóżku będzie bardzo uległa. Taka jej natura, kiedy w walce musi być poważna i dominująca, to podczas wolnego chciałaby, aby ktoś inny przeją kontrolę.
CZYTASZ
💐sᴘʏ x ғᴀᴍɪʟʏ x ғᴇᴍᴀʟᴇ ʀᴇᴀᴅᴇʀ💐
Mystery / ThrillerTo jest w zasadzie to samo anime, ale zmieniam niektóre części. (T/I) Forger jest główną bohaterką, czyli kobiecą wersją Loida Forgera. Nie będzie jednak taką pozbawioną emocji i będzie troszczyć się o Anyae. Kolor włosów, oczu i inne detale będą wa...