🔞Yor Briar NSFW Alphabet🔞

213 3 3
                                    

(UWAGA!!! Akcja rozgrywa się w AU, kiedy (T/I) zakończyła wszelkie misje, a Yor przestał był zabójcą.)

A = Aftercare

Yor wcale nie będzie zmęczony nawet po kilku rundach. Zaniesie Cię do łazienki, napełni wodą wannę, wykąpie i znowu zaniesie do łóżka. Na koniec będziecie się przytulać i całować, aż zaśniecie.

B = Body part

U siebie nie ma żadnej ulubionej części. Uważa, że jego ciało jest w porządku. Jednak u Ciebie kocha twoje usta. Uwielbia, kiedy nakładasz na nie wszelkiego rodzaju kolory szminek. Najbardziej lubi czerwoną i różową szminkę.

C = Cum

Yor dochodzi najczęściej na twój brzuch. Jednak, kiedy będziecie po ślubie za każdym razem spuści się głęboko w tobie. W końcu oboje chcecie mieć dużo dzieci.

Jego sperma jest biała, gęsta i słodkawa w smaku, więc nie narzekasz, kiedy ją połykasz. Dodatkowo jest jej bardzo sporo, kiedy się spuszcza.

D = Dirty secret

W sekrecie wysłał do twoich "byłych" chłopaków filmiki jak Cię pieprzy. Specjalnie dla Karola wysłał wiadomość wideo jak jęczysz jego imię i mówisz, że należysz tylko do niego.

E = Experience

Zaskakującą prawie nie miał żadnego doświadczenia. Byłaś jego pierwszą dziewczyną. Czekał na "tą jedyną". Ogólnie zaczerpnął wiedzę z internetu i książek.

F = Favorite position

Ma on dwie ulubione pozycje:

1.) Pozycja na Pieska

2.) Pozycja Godowa

G = Goofy

On raczej jest poważny podczas seksu.

H = Hair

On na dole ma wszystko wygolone. Lubi kiedy nie ma tam żadnych włosów.

I = Intimacy

Jest w 100% intymny. Seks jest tym czym trzeba się delektować.

J = Jack off

Zapewne, kiedy jeszcze pracował jako zabójca masturbował się raz-dwa razy w tygodniu. Gdy przestał być zabójcą przestał też się masturbować. W końcu ma Ciebie.

K = Kink

Daddy Kink, Breeding Kink, Master Kink. Ma też słabość do podduszania Cię.

L = Location

Sypialnia, łazienka, kuchnia, salon. We wszystkich pomieszczeniach w waszym domu. Oprócz pokoi waszych dzieci.

M = Motivation

Motywuje go widok Ciebie w pięknej sukience i bieliźnie. Dodatkowo zachęca go widok twoich ust umalowanych szminką. No i może, kiedy zaczniesz subtelnie szeptać mu rzeczy jakie chcesz, żeby z tobą zrobił.

N = No 

Żadnych trójkątów lub Orgii. Nigdy w życiu.

O = Oral

Bardzo lubi oral. To w zasadzie 50% waszego stosunku.

P = Pace

Zależy w jakim jesteście nastroju. Kiedy Yor był cały dzień wściekły i zirytowany to wyładuje ten stres na tobie. Oczywiście za twoją zgodą. Będzie w tedy szybki i szorstki.

Jeżeli ty byłaś cały dzień zmęczona i smutna to Yor będzie się z tobą kochał w delikatny i głęboki sposób.

Q = Quickie

Podczas wykonywania waszych zawodów nie mieliście zbyt dużo czasu dla siebie, więc szybkie numerki były częstsze. Lubi je, ale bardziej lubi długie sesje kochania się.

R = Risk

Zależy jaki rodzaj ryzyka. Jeżeli chodzi o przyłapanie na uprawianiu seksu w miejscu publicznym to czasami to lubi.

S = Stamina

Jest on byłym zabójcą. Nadal zachowuje swoją formę, więc może przetrwać dziesiątki rund pół godzinnych.

T = Toys

Nie kręcą go tego typu rzeczy. No może użyje satynowej wstążki do związania twoich rąk.

U = Unfair

Czasami lubi podokuczać. Ale nie za bardzo.

V = Volume

Yor nie jest, aż tak głośni. On to najczęściej chrząka lubi warczy swoim głębokim głosem. To ty jesteś bardziej głośna.

W = Wild card

Był taki przypadek. Kiedy Yor dochodził w gumce ona pękła przez nadmiar spermy. Był tym strasznie zawstydzony. Już miał przeprosić, ale nie zrobił tego, gdy zobaczył jaki masz błogi wyraz twarzy. Oczy miałaś zamglone, usta szeroko otwarte, ślina spływała z nich. Lecz najlepszym widokiem była sperma powoli wylewająca się z twojej kobiecości. Co jakiś czas też drgałaś z powodu tego uczucia. Stąd wziął się  Breeding Kink.

X = X-ray 

Ma grubego kutasa. Pięć cali wiotki i sześć w stanie wyprostowanym. Grubość wysyła cię ponad księżyc i sprawia, że ​​czujesz się jakbyś była rozciągnięta i na początku byłaś pewna, że nie będzie pasował.

Y = Yearning

Jest młodym mężczyzną, więc jego popęd jest dość wysoki. Kocha się z tobą prawie każdej nocy. Ewentualnie w specjalnie dni takie jak Walentynki czy Boże Narodzenia. Wtedy kochacie się cały dzień i noc.

Z = Zzz 

Yor wcale nie będzie zmęczony. Pewnie będzie patrzył jak śpisz zanim sam zaśnie.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 16, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

💐sᴘʏ x ғᴀᴍɪʟʏ x ғᴇᴍᴀʟᴇ ʀᴇᴀᴅᴇʀ💐Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz