Kota keiye mı inanmalımıydı yoksa haruya mi ? Bir şeyi atlıyordu ama neyi kafası bu tür düşüncelerle dolarken ders zilinin sesiyle irkildi ve koşarak sınıfına girdi . Neyse ki sanjey henüz gelmemişti. Sırasına oturdu. Sıranın üzerine koyduğu kahve soğumaya başlamıştı. Hızla içti ve çöpe attı. Ders başlamıştı ders boyunca keiye baktı durdu şüpheli bir şey sezmemisti. Ama bir noktayı kaçırıyordu. Tek bir ipucu yeterliydi ama şu anda o ipucunu göremiyordu. Okul bitti ve eve geldi.
...
Auto yavaşça ilerlemeye başladı . Gen auto'yu görünce yalandan orada yürüyormus gibi yaptı ve anlaştığı gibi video daki o erkek gene yaklaştı ve sarkintilik yapıyormuş gibi davrandı.
- Bırak beni
- Güzelim nereye gidiyorsun
- Lütfen bırak gideyim.
Auto bu olanları görünce yüzünde soğuk bir gülümseme belirdi. Yanlarına gelince elleriyle onları alkışlamaya başladı.
İkiside şaşkın bir şekilde autoya baktı.- Bravo bravo (auto)
- ...
- Ama bu oyunculukla siz buralarda harcanıyor sunuz bence
- Auto ne diyorsun?
- Diyorum ki bu yılki oyunculuk ödülü gen ve şu kişiye gidiyor *eliyle işaret eder yz: şş auto ayıptır elle gösterilmez auto: bölmesene en heyecanlı yeri yz: tamam * tabi adının gen olduğundan da şüpheliyim?
- Auto ne diyorsun anlamıyorum
- O zaman senin anladığın dilde söyleyeyim Auto benim olacaksın her ne olursa olsun! Tanıdın mı ha bu repliği hatırladın mı? Ama pardon nasıl unutacaksın ki bu senin repligin öyle değil mi?- Auto bence ortada bir yanlış anlaşılma var.
- SUS sus ve izle *telefondan kotanın çektiği videoyu gösterir gen öylece kala kalır *
- Auto
- Artık peşimi bırak beni bir daha rahatsız etme !!!
- Auto anlamıyorsun ben ben seni seviyorum tüm bunlar tüm bunları senin için yaptım anlasana sana olan askimdan yaptım her gün seni izledim senin maçlarına gittim ve seni her gördüğümde daha da aşık oldum .- YETER ARTIK eğer beni gerçekten sevseydin normal bir insan gibi gelir ve beni sevdiğini söylerdin iyi biriymiş gibi davranmaz iyi biri olurdun bu oyunların hiç birine gerek yoktu aksine gözümde daha çok küçüldün.
- Auto *kolundan tutar *
- Bırak beni bir daha sakın ama sakın karşıma çıkma anladın mı sakın!Auto hızla oradan uzaklaştı. Bunları söylese bile o da üzgündü ilk kez bir kızdan hoşlanmıştı ama iyi biri değildi bir stalker bir psikopattı o . Auto biraz yürüdü ve sahile geldi. Bankın üzerine oturdu. Bu olanları düşünüyordu küçük kalbi bunları kaldırmakta zorlaniyordu. O sırada bir sesle irkildi.
- Pardon acaba rahatsız olmazsanız buraya oturabilirmiyim?
- *Auto önce şaşırdı sonra sesin geldiği tarafa baktı bu bir kızdı ve ellerinde ağır poşetler vardı * Sorun değil oturabilirsin dedi.
- Teşekkür ederim çok yorulmuştum çünkü. * elindeki ağır poşetleri yere bıraktı banka oturdu ve derin bir nefes aldı. *Auto poşetlere baktı ve bir anda ağzından şu kelimeler döküldü.
- Poşetlerin ağır gözüküyor neden tek başına tasiyorsun yardım edecek biri yok mu ?
- Aslında var ama ben bu işi gizli yaptığım için kimseye söylemeden yapıyorum.
- Ne işi
- Gizli olduğu için söyleyememAuto dahada meraklanmisti gizli iş neydi ve poşetlerde ne vardı? Kız bir süre daha oturdu ve sonra ayağı kalktı poşetlerini aldı ve
- Teşekkür ederim diyerek oradan uzaklaşmaya başladı .
Auto merakına yenik düşüp kızı gizlice takip etti. Kız ara sokaklara girdi. Çok fazla kedinin olduğu bir sokağa girdi. Poşetleri açtı ve içinde kedi maması ve su vardı.- Gel pisi pisi kyo yine yaramazlık mı yapıyorsun ha gel bakalım buraya, diyerek kediyi kucağına alıp sevdi ardından getirdiği mamalari ayrı kaplara doldurdu ve bütün kedileri sesledi hepsi hızlıca mamalara koştu ve yemeye başladılar. Kız mamalari ve suları koymayı bitirince oradan ayrıldı.Sonra başka bir sokaga geldi. Orada da köpekler vardı. Onlarada mama ve su verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐺𝑜̈𝑘𝑦𝑢̈𝑧𝑢̈𝑛𝑒 𝐷𝑜𝑘𝑢𝑛𝑑𝑢𝑔̆𝑢𝑚 𝐴𝑛𝑎 𝐾𝑎𝑑𝑎𝑟 𝑆𝑒𝑣𝑒𝑐𝑒𝑔𝑖𝑚
Romance17.yaşlarında hayatlarında ki gelişen olaylar (aslında benim kafamda) Kitap tamamen kurgudur 💛 Ouzka Reita Miauji shipli bir kitap ❤ Auto ya da birini bulacağım merak etmeyin 🙂(buldum masumi ) auma shipi oldu sanırım Kitap bitince düzenlenecektir...