Bayram özel bölüm

386 36 119
                                    

BU BÖLÜM KITAPTAN TAMAMEN FARKLI BIR BOLUMDUR BAYRAM IÇIN KÜÇÜK BIR SURPRIZ YAPMAK ISTEDIM TAMAMEN EĞLENCE AMACIYLA BÖYLE BIR BÖLÜM YAZDIM UMARIM BEGENIRSINIZ🤗😇

AYRICA TUTARSIZ GELEBILIR AMA BU BÖLÜMDE VK KARAKTERLERINI ORUÇ TUTARKEN VE BAYRAMDA GEZINIRKEN GÖSTERMEK ISTEDIM UMARIM EGLENIRSINIZ 😊

🍬AREFE GÜNÜ 🍬

Bugün hepsi anlaşmıştı. 12 de buluşup şeker toplayacaklardı. Shou yine çok enerjikti erika da aynı şekilde. Reika , tagi ,ryuuji ,mia normaldi, auto şimdilik sakindi , ouzou erken kalktığı için burnundan soluyordu, kota da şimdilik sakindi.

Parkta bir araya geldiler.
- GÜNAYDIN ARKADAŞLAR
- Shou oruç olduğun halde nasıl hala böyle bağırabiliyorsun.
- Ouzouya katılıyorum (kota)
- Bilmem beni pek etkilemiyor sanırım
- Uff neyse artık gidelim güneş tepede zaten (ouzou)

Karşılarına çıkan her eve girdiler . Bir sürü şeker topladılar uzun süredir gezindikleri icin yoruldular ve başlarına güneş geçti karşılarına bir çeşme çıktı.
- Ya ben dayanamayacağım çok sıcak (ouzou)
- Ouzou sakin ol lütfen zaten bugün son gün ( ryuuji )
- Evet başına güneş geçtiyse bak şurada çeşme var yüzünü yıka iyi gelir. (tagi)
Ouzou çeşmeye eğildi yüzünü yıkadı o sırada kota aldığı suyu ouzou nun başından aşağı döktü.

- Aaa
- Hahahah
- Ne yapıyorsun kota
Kota kaçmaya çalışır . Ouzou elindeki suyla kotaya doğru koşar bunu görenlerde durur mu hepsi birbirine su atmaya başlar. Hepsi sırılsıklam olmuştur ama çok eğlenmişlerdir.

- Hahahah
- Hahahah
- Çok eğlenceliydi(shou)
- Evet ama hasta olacağız hadi evlerimize gidelim. (Ryuuji)
- Evet (tagi)
- Arkadaşlar akşam bize iftara gelin son gün birlikte iftar edelim. (Shou)
- Güzel olabilir (reika)
- Evet Reikaya katılıyorum (kota)
- Tamam o zaman akşama iftara sizdeyiz. (Ryuuji )
- O zaman akşam görüşürüz arkadaşlar (tagi)
- Görüşürüz (erika)
Hepsi evlerine gider. Akşam iftar için hazırlanırlar. Shou nun evine doğru giderler . Evin kapısının önünde hepsi aynı anda geldiği için karşılaşır.

- Iyi akşamlar
- Iyi akşamlar
Shou o sırada koşarak yanlarına gelir elinde sıcacık yumurtalı pide vardır.
- Hoş geldiniz arkadaşlar.
- Hoş bulduk
- Yarım saattir kuyrukta bekliyorum. Ayaklarım koptu.
- Mis gibide koktu pide (erika)
O sırada ouzou oruç olduğunu unutur pideden bir parça koparır tam yiyecekken biri bir elinden öbürü bir elinden tutar

- Dur ouzou ne yapıyorsun
- Pide yiyeceğim bıraksanıza ya
- Hayır ouzou olmaz
- Niy aaa az kalsın oruç olduğumu unutuyordum.
- Neyse ki son anda fark ettik yoksa son dakikada orucu bozacaktın
- Neyse arkadaşlar hadi içeri geçin kapıda kaldınız birazdan ezan okunur

Hepsi içeri geçer. İftar masasına otururlar. ( yani sandalyeye zihninizde masaya oturduklarını düşündünüz dimi 😌heheh ) Hepsi yerlerine geçer. O sırada tagi telefonundan ezan sesi açar. Kızlar ve ryuuji taginin ne yapacağını anladılar ama ses çıkarmadılar. Shou, ouzou ,kota ve auto hemen bardaklarına ellerini götürdü. Tagi yavaşça telefonunu gösterdi. Hepsi ağızlarındaki suyu püskürttü. Kızlar ve ryuuji kahkaha atıyordu. Masadan kalkıp tagiyi kovaladılar.
- Dur kaçma (ouzou)
- Ya arkadaşlar şaka yaptım
- Böyle şaka mı olur (kota)
- Gel buraya kaçma (auto)
Allahu ekber allahu ekber
- Bakın ezan okunuyor artık orucunuzu açabilirsiniz. (Tagi)

Ezan sesiyle birlikte hepsi yerine geçti. İftarlarını yaptılar auto ve kota yine rekabet halinde yemek yiyorlardı. 4. Tabağa geldiklerinde.
- Kota auto yeter yemek yediniz birazda tatlıya yer bırakın(shou)
- Tatlı mı 😖(kota)
- Bende her zaman yer vardır . (Auto)
- Ben bende de vardır (kota )
Shou tatlıları getirir. Kota tatlıyı zar zor bitirir şu anki tek isteği kusmamaktı. Artık eve gitme zamanı gelmişti.

𝐺𝑜̈𝑘𝑦𝑢̈𝑧𝑢̈𝑛𝑒 𝐷𝑜𝑘𝑢𝑛𝑑𝑢𝑔̆𝑢𝑚 𝐴𝑛𝑎 𝐾𝑎𝑑𝑎𝑟 𝑆𝑒𝑣𝑒𝑐𝑒𝑔𝑖𝑚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin