Evet yine bayram özel bölümle geldim ve bu bölüm kitaptan tamamen ayrı bir bölümdür yanlışlarım için şimdiden özür dilerim eğlencesine yazıyorum o yüzden ayrıntılara takılmayın şekerler
Karakterler vk takımın karakterleri + shounun ninesi isim seçmedim nine demek daha komik geliyor çünkü jsjsjshsj
keyifli okumalar dilerim 🤗Bayramdan iki gün önce
Reika dışında herkes her zaman ki parkta otururken shounun telefonu çalar.
- Alo
+ Shou yardıma gelecektin nerede kaldın
- Afedersin anne unutmuşum hemen geliyorum
+ Tamam görüşürüz
- Ne oldu shou ?
- Bizim evde boya yapılacaktı unuttum hemen gitmem gerek
- Shou yardım ister misin ?( Tagi)
- Yok sağol tagi ben hallederim
- Yok yok ben gelirim yardıma hem belki boyumdan faydalanmak istersin auto sende gelecek misin ? (Tagi)
- Olur
- Arkadaşlar sizde geliyor musunuz? (Tagi )
- Biz gelemeyiz (üçüzler)
- Bende gelemem (Erika )
- Tamam o zaman ben gidiyorum bayramda görüşürüz (shou)Shou tagi auto shounun evine giderler. Diğerleride kendi evlerine gider. Kota kardeşlerine önden gitmesini söyler küçük bir işi vardır. Kardeşleri eve gider. Reikaya piyano dersi çıkışı sürpriz yapmak ister.
Dersin olduğu yere yaklaşır ve gördüğü manzara yüzünden çok sinirlenir. Reika bir erkekle konuşuyor hemde gülüyor du. Kota sinirlenir ve eve gelir. Ouzou ve ryuuji birbirlerine bakarlar ve ne olduğunu anlayamazlar kota burnundan soluyodur bahçe ye çıkar ve topunu sektirir. Ouzou ve ryuuji de yanına giderler.
- Kota ne oldu
-...
- Peki sen bilirsin
Kota topa çok sert bir şut çeker ve direkten dönen top pencereyi aşağı indirir. Kota yaptığının farkına varınca kendine gelir. Tam o sırada elinde topla anneleri sinirli bir şekilde dışarı çıkar.- Size kaç kere top oynarken dikkat li olun dedim ha. Şu hale bak(şu elimin haline bakın niye böyle oldu ha niye çünkü hala aranızda bomba atmasını bilmeyen hayvanlar var shhdhsjsjsjs sana gelsin replik ustası @Sadecesenile_8 ) tamda bayram öncesi nereden bulacağım ben camcı.
- Hayatım ne oldu neden bağırıyorsun ?(rin)
- Şu camın haline bak
- Çocuklar bunu nasıl yapmayı başardınız gerçekten tamda bayram öncesi. Yok bu böyle olmayacak size ceza vermediğim sürece sizin akıllanacaginiz yok. Ne ceza versek ki.
- Ben biliyorum shounun annesi boya badana yapıyormuş onlara iş bitene kadar yardım etsinler. (Maki)- Evet çok güzel bir fikir hayatım cezaniz shounun annesine işlerinde yardım etmek hemen şimdi gidin ne kadar erken giderseniz o kadar iyi.
- Ama baba benim bir suçum yok( ouzou)
- Şşs bahane istemiyorum üçünüzde cezalisiniz
- PekiÜçüzler evden çıkarlar ouzouyu erika arar ve erikaya olanları söyleyince o da gelmeye karar verir.
- Hey kota ne olduğunu söyleyecek misin artık (ouzou)
- Evet senin yüzünden boş yere ceza aldık (ryuuji)
- Bugün reikaya sürpriz yapmaya gidecektim ama ders çıkışında bir erkekle onu çok samimi gördüm.Ryuuji ve ouzou birbirlerine bakar ve bir kahkaha patlatirlar
- Hahahhaha kota hahah insan bir gidip sorar sordun mu?
- Hayır ne gülüyorsunuz
- O kişi sanırım reikanin kuzeni olmalı bir kaç günlüğüne gelmiş erika öyle demişti. ( Ouzou)- Neee gerçekten mi ?
- Gidip reikaya sorsana (ryuuji)
- O zaman ben hemen gidip sorayım
- Dur dur bir yere gitme reikada shouya gelecekmiş erika söyledi
- Tamam o zaman
Hepsi shounun evine gelir.- OO HOŞGELDİNİZ ARKADAŞLAR
- Shou sakin ol
- A geldiniz mi çocuklar biraz evvel babanız aradı cezaliymissiniz (shounun annesi)
- Evet ama ceza demiyelimde yardım diyelim (ryuuji )
- Peki
- Merhaba arkadaşlar (reika erika)
- HOŞGELDİNİZ REİKA ERİKA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐺𝑜̈𝑘𝑦𝑢̈𝑧𝑢̈𝑛𝑒 𝐷𝑜𝑘𝑢𝑛𝑑𝑢𝑔̆𝑢𝑚 𝐴𝑛𝑎 𝐾𝑎𝑑𝑎𝑟 𝑆𝑒𝑣𝑒𝑐𝑒𝑔𝑖𝑚
Romance17.yaşlarında hayatlarında ki gelişen olaylar (aslında benim kafamda) Kitap tamamen kurgudur 💛 Ouzka Reita Miauji shipli bir kitap ❤ Auto ya da birini bulacağım merak etmeyin 🙂(buldum masumi ) auma shipi oldu sanırım Kitap bitince düzenlenecektir...