Saçına Dokunsam 8

337 36 19
                                    

Yazardan
Ertesi gün her zaman  olduğu gibi erkenden uyandılar. Şaşıracaksınız ama ouzou bugün erken kalktı. Hepsi farklı yollardan okula geldiler. Auto dün gördüğü şeyleri biran evvel kotaya anlatmak istiyordu. Birde zihninde dünkü kız canlanıp duruyordu.
Hepsi okula gelmişti. Sınıfın kapısından ilk tagi ve auto girdi. Ardından erika ve reika son olarak ryuuji ve ouzou giriyordu. Ryuuji ouzouyu ittirerek şunları söylüyordu.

- Acele et ouzou geç kalacağız
- İttirip durmasana zaten erken kaldırdın dersin başlamasına daha 30 dk var.
- Olsun şu meseleyi halledelim istiyorum biran evvel bende merak ettim kotaya bunu kim yaptı.
- Üf anladık be
Ouzou erikayi görünce hemen kedisini düzeltmeye basladı. Elleriyle saçına şekil verdi. Ardından sırasına geçti.
- Günaydın erika
- Günaydın ouzou
Sınıfa nefes nefese shou girdi. Yanına yaklaştılar.
- Ne oldu shou ne bu halin ( tagi )
- Sor mayın ar ka
- Dur dur önce bir nefes al.(ryuuji)
Reikanin uzattığı suyu bir dikişte bitirir shou sonra konuşmaya başlar.
- Sormayın arkadaşlar evden çıktım. Normal bir şekilde okula geliyordum ki birden karşıma bir köpek çıktı. Bende zararsız olduğunu düşündüm. Meğer öyle değilmiş sevmeye çalışacaktım ki köpek dişlerini çıkardı. Beni ısıracak sandım koşmaya başladım. Köpekte beni kovalamaya başladı. İki  sokak koştum neyse ki son anda atlatmayı başardım sonunda okula geldim işte böyle oldu.

Önce bir sessizlik oldu sonra aniden bir kahkaha patladı
- Hahhaha shou hahaa(erika reika)
- Hahah  ( auto)
- Bizde kötü bir şey oldu sandık (tagi)
- Gülmeyin arkadaşlar köpek beni ısırsaydı iyimi olacaktı.
- hahah tamam tamam  gülmüyoruz. (Ryuuji)
- Evet artık planı yapalım  (ouzou)
- Ne planı bir şey mi oldu ?( auto tagi)
- Geçen gün kotayı  maç çıkışı depoya kilitlediler bizde kim olduğunu bulmaya çalışıyoruz
- Şimdi anladım
- Ne oldu auto bir şey mi biliyorsun?
- Sanırım evet ouzou dün antrenman yaparken topu uzağa attım. Topu almaya gittiğimde haru ve birinin konuşurken duydum kotaya  bir şey yapacaklarından bahsediyorlardı o an ne olduğunu anlamadım ama şimdi anlıyorum.

- Bu durumda bunu yapan kişi haruydu. Hadi gidelim de şuna haddini bildirelim.
Kapıdan tam çıkacakken sanjey bizi durdurdu.

- Çocuklar nereye ders başlıyor çabuk içeri girin.

- Tamam sanjey

- Tenefüste gideriz artık
Zilin çalmasını beklediler zil çalar çalmaz sınıftan çıktılar. Haru nun sınıfına girdiler.
- Bakar mısınız
- Buyurun
- Haru yu gördünüz mü?
- Üzgünüm ama bugün okula gelmedi.
- Tamam
Sınıftan çıktılar.
- Bana kalırsa benim gördüğüm diğer kişi bu işi yapmış olabilir.
- Haklı olabilirsin auto ( ryuuji)
- Haru geldiğinde gösteri cem ona gününü kendi ne sanıyor (ouzou)
- Diğer kişi bizim okuldan değildi. Onu ilk kez gördüm.
- Belki de kotanın okulundan birisidir.
- Olabilir
Sınıfa girdiler. Erika tahtanın üzerine koyulan silgiyi almaya çalışıyordu. Ouzou hemen erikanın yanına gitti. Arkasından silgiyi aldı. Erika ouzou nun geldiğini fark etmemişti. İrkildi arkasını döndü. Ouzou silgiyi uzattı.
- Bunu mu almaya çalışıyordun.
- Evet ve birden belirme ödümü  kopardın.
Erika silgiyi alırken ouzou nun eline dokundu istemsizce. Ouzou şaşırdı ama mutlu oldu. Erika hemen silgiyi aldı konuyu değiştirmek için
- Ne oldu haruyu buldunuz mu
- Hayır bugün okula gelmemişti
- Neyse artık yarın halledersiniz.
Zil çaldı herkes yerine geçti. Erikanin aklıma sürekli  ouzou nun eline dokunduğu geliyordu.

Erika
Uffne oluyor bana iyice kafayı yedim dersi de bir türlü dinleyemiyorum. En iyisi biraz uyuyayım. Böylece bu saçmalığı düşünüp duramam.
Erika sıraya kafasını koydu uyumaya başladı.

Ouzou
Erika elime dokundu. Yan tarafa dönüp erikaya bakmaya utanıyorum. Ama bakacağım. Erika uyuyordu. Çok güzel görünüyordu. İki ki benim yanımda oturuyor bu manzarayı benden başkası görsün istemem. Zil çaldı.
- Ouzou kantine gidiyoruz bir şey  ister misin.
- Hayır
Sınıftaki herkes çıkmıştı. Sadece erika ve ben kalmıştım. Erikanin saçları yüzüne gelmişti. Kimse yok saçına dokunsam olmaz ama çok istiyorum en azından saçlarını yüzünden çekeyim. Elimin birini uzattım saçını yüzünden çektim kulağının arkasına koydum. ( erika gözlerini açtı anlık ouzou 😲 şaka şaka böyle bir şey olmadı yazar kendince eğleniyor 😆) Saçları yumuşacıktı. Ayak sesleri duyunca hemen ellerimi çektim.  Sınıfa bir kaç kişi girdi. Erika sesten uyandı. Gözlerini ovuşturdu.
- Ders bitti mi?
- Evet
- Ben kantine gidiyorum.
- Tamam

Erika
Bu ouzou nun derdi ne ya silgi uzatmalar saçıma dokunmalar kafamı toplamak için uyudum. Uyandığımda böyle bir şey kafayı yiyeceğim ya. Kantine girdim. Bir soda aldım. Kafama diktim. Reikayi gördüm yanına gittim.
- Reika
- Erika uyanmissin
- Evet derste ne oldu dinleyemedim
- İki hafta sonra sınav olacakmış  erika
- Sağ ol en iyisi sınava çalışma ya basliyim.
- Ama iki gün sonra maç var erika
- O zaman iki gün sonra bu maç çok zor olacak
- Evet duyduğuma göre heavenly (umarım doğru yazmışımdır) yeni bir kaleci bulmuş ve ceza sahası içinde kimse ona gol atamamış.
- En iyisi çok çalışmak .
Okul dan sonra antrenman için herkes toplandı. Antrenmanları nı her zamanki gibi yaptılar. Koç hanasima herkesi topladı ve şunları söyledi.
- Evet çocuklar bu maç zor olabilir ama ben size güveniyorum siz galaksi şampiyonu oldunuz başaramayacağınız hiçbir şey yok.
- Evet koç
- Kota bu maçta olmayacak mia burada sana çok iş düşüyor kotanin yokluğunu hissettirme.
- Ta tamam koç
- Aa hadi ama masaru çocukları fazla zorlama
- Senin burada ne işin var kyouko 
- Size içecek bir şeyler getirdim .
- Sağ ol kyouko
- Teşekkürler kyouko
- Bir şey değil çocuk 'lar hadi hepiniz alın.
Hepsi içeceklerini içmişti. Hepsi çantasını aldı. Evlerine doğru yola koyuldular. Maç a son bir gün kalmıştı.

Ertesi gün  Haru gelmiştir diye sınıfa tekrar gittiler.
- Haru geldi mi
- ...

EVET ARKADAŞLAR BIR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDIK SIZE ÜZÜCÜ BIR HABERIM VAR KITABI BURADA BIRAKIYORUM 😔 NE YAZIK KI ŞAKA LAN 😋 BUGÜN ŞAKACI GUNUMDEYIM NEYSE ASLINDA 2 VEYA 3 HAFTA YENI BÖLÜM ATAMAYACAGIM SIMDİDEN ÖZÜR DILERIM AMA MERAK ETMEYIN KITABI BIRAKMIYORUM YANI YORUM VE BEGENI ATMAYI UNUTMAYIN DIGER KITABIMADA AYNI ŞEKİLDE  YENI BÖLÜM YOK AMA BEN BURALARDAYIM BU ARADA HALA KIZA İSİM BULAMADIM ÖNERİNİZ VARMI BU ARADA SPOİLER VEREYİM KIZ KÖTÜ BİRİ ONA GÖRE NEYSE ÇOK KONUŞTUM KENDINIZE IYI BAKIN GÖRÜŞÜRÜZ 🤗

𝐺𝑜̈𝑘𝑦𝑢̈𝑧𝑢̈𝑛𝑒 𝐷𝑜𝑘𝑢𝑛𝑑𝑢𝑔̆𝑢𝑚 𝐴𝑛𝑎 𝐾𝑎𝑑𝑎𝑟 𝑆𝑒𝑣𝑒𝑐𝑒𝑔𝑖𝑚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin