🐄Kurban Bayramı Özel Bölüm

247 29 113
                                    

🐄Bayram özel bir bölümle yine karsinizdayim unutmayın kitaptan tamamen ayrı bir bölümdür tamamen eğlence amaçlidir keyifli okumalar ve eğlenceler dilerim 😊🐄

🌟- Bayramdan bir gün önce -🌟

- ÜFF NE ZAMAN GELECEKLER ÇOK MERAK EDIYORUM KURBANI
(Hepsi kulağını tıkar)
- Shou art
- Artık bağırma anladım ama istemeden yapıyorum (shou)
- Tamam ama zaten sıcak birde sen bağırınca (ouzou)
- Bakın geliyorlar. (Tagi)

Hepsi arabanın geldiği yöne doğru bakar. Nihayet kurbanlık gelmiştir. Araba durur arabadan furuyalarin ,erikanin ,reikanin babası iner.
- Merhaba çocuklar
- Merhaba efendim
- HEMEN KURBANI GÖREBİLİRMİYİZ?
- Shou daha demin neyse evet kurbanı göre bilirmiyiz?

- Gelin çocuklar
Rin furuya arabanın arka kısmına doğru ilerler ve arabayı açar. Hepsi oraya gider ve kurbana bakarlar.
- Ya çok sevimli
- Evet
Hepsi kurbanı sever. O sırada babalar kurbanın akşam nerede kalacağını tartışıyordur.

- Bizde kalmasını isterdim ama karım bu tür konularda biraz (reikanin babasi)
- Anlıyorum peki siz
- Bizim evde kalmasını isterdim ama bizim bahçenin duvarları çok alçak sıcaktan bayilabilir hayvan (erikanin babasi)
- Doğru o zaman bizim evde kalır bahçede eski bir garaj var orada kalabilir böylece sıcaktan rahatsız olmaz yarında bahçede keseriz kasap işini hallettiniz mi ?(rin)

- Ben bir tanıdık ayarladım yarın ilk bize kesmeye gelecek (reikanin babasi)
- Tamam o zaman kurbanı bizim eve götürelim hemen (rin)
- Ne konuşuyorsunuz?(ryuuji)
- Kurban nerede kalacak onu tartışıyorduk (rin)
- Hım peki nerede kalacak?
- Bizim eski garajda kalacak artık götürelim benim işlerim var .

Arabanın arkasını kapattılar ve babalar yola çıktı bizim çocukların da aralarında şöyle bir konuşma geçiyordu
- Ee arkadaşlar şimdi ne yapacağız (erika)
- Bilmem aklına bir şey gelen var mı? (Ouzou)
- Lunaparka gidelim mi?(reika)
- Olabilir bana uyar (erika)
- Bana da uyar (ouzou)
- BENCE DE
- Güzel ola bilir (tagi)
- Olabilir ( auto)
- Her neyse (kota)

Hepsi karar verdi ve Lunaparka doğru yola koyuldular. Lunaparka geldiler.
- Biz kartı alalım (ryuuji)
- ÖNCE NEYE BİNSEK
- Bilmiyorum çarpışan arabalar olabilir (Erika)
- Evet geldik önce neye biniyoruz?(Ryuuji)
- Çarpışan arabalar (erika)
Hepsi çarpışan arabalara biner
Erika ouzou, reika kota, ryuuji mia, tagi auto, shou tek (sınırları zorlamak yoksa nerede çiftleri bir bindirmek 😏)

Hepsi birbirine çarparak eğlenir . Ara sıra direksiyon kitlenir ouzou ve kota erika ve reikaya yardımcı olur tabi kota autoyla orada bile atışır en çok kim çarptı diye. Sonra gondola binerler , crazy dance ve en son korku tüneline her biri iki kişilik olan vagonlara binerler vagonlar 1dk arayla ilerleme ye başlar. (yine aynı eşlerle binerler) önce karanlık tünele girerler. (Hehe auto kota bittiniz olum 😁) Vagon yavaş yavaş ilerler içerisi çok sessizdir ve bir anda karşılarına korkunç bir zombi çıkar.

- Veğğ veğğgg
- Aaaaaaaaa(kota ve auto)
Kota korkudan reikaya sarılır. Ryuuji mia zaten birbirlerine çoktan sarıldılar. Auto bayılır tagi onu uyandırmaya çalışır. Auto uyanir ve o sırada korkunç bir karakter daha çıkar ve auto yine bayılır. Bu sırada ouzou ve erika da erika aniden görünce ani bir refleksle ouzouya sarılır. (Oh yine kaptiniz beleşten sarılmayı Hepsi: SUSS Yz: iyi be ama ben size yapacağımı bilirim *piç smile* )

Tünel de bitince hepsi
- Çok eğlendim
- Bende
- Ben çok korktum (shou)
- Bende (mia)
- Hiç korkunç değildi (kota)
- Tabi canım (reika)
Kota reikaya kaş göz işareti yapar reikada tamam anlamında gözünü kırpar.
- Auto iyi misin? (ryuuji)
- İyiyim iyi
- Ne o gonzalez korktun mu? (Kota)
- Yo sadece midem bulandı
- Ay neyse ben artık eve gidiyorum. (Erika)
- Görüşürüz erika (ouzou)
- Görüşürüz (hepsi)
Hepsi evine gider.

𝐺𝑜̈𝑘𝑦𝑢̈𝑧𝑢̈𝑛𝑒 𝐷𝑜𝑘𝑢𝑛𝑑𝑢𝑔̆𝑢𝑚 𝐴𝑛𝑎 𝐾𝑎𝑑𝑎𝑟 𝑆𝑒𝑣𝑒𝑐𝑒𝑔𝑖𝑚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin