BEN ŞÖYLE BIR DUYURUMU YAPAYIMDA BURUN KANAMASINDAN ÖLMEYİN😁 BU BÖLÜM AĞIR BIR SEKILDE ROMANTIZM İÇERİR VE BÖLÜMÜN ÇOĞU KOTA VE REIKADAN OLUŞUYOR KEYIFLI OKUMALAR
Kota hemen hazırlıklara başladı. Saat neredeyse 6 olmuştu hemen üzerini değişti . Planın küçük parçalarını halledince reikanin evine gitti. Babasının arabasını almıştı. Reika korna sesiyle dışarı çıkmıştı. Arabaya bindi. Kota hayran gözlerle reikaya bakıyordu.
- Merhaba kota
- Çok güzel olmuşsun reika
- Teşekkür ederim sende çok yakışıklı olmuşsun. *birden neden böyle bir şey söyledi ki çok utandım * nereye gidiyoruz .
- Gidince göreceksin.
Arabayı sürdü ve reikayla ilk karşılaştıkları antrenman sahasına geldi arabayı durdurdu.
- Reika burası seni ilk gördüğüm yerdi.
- Ne demeye çalışıyorsun kota- Lütfen sadece dinle en sonunda konuşmani isteyeceğim. Burada sana çok ön yargılı davranmıştım özür dilerim bunu özürümü affetmen için aldım . *cebinden çıkardığı küçük kutuyu reikaya uzattı açmasını söyledi * kutunun içinden mor ve sarı renkli bir bileklik çıktı üzerinde sonsuzluk işareti vardı.
Ardından arabayı tekrar sürmeye başladı. Bu sefer her zamanki parka geldiler. Kota reikayi arabadan indirdi. Reikanin sabah 'ları antrenman yaptığı yere geldiler. Reika hala çok şaşkındı. Kota reikaya döndü ve- Burası bana futbolu çok sevdiğini ispatladığın yerdi. O zamanlar seni hep bir yük olarak görüyordum lütfen beni affet ve bunu al birde bunu zaten senindi. Elinde bir kutu ve bir küpe vardı.
- Kota bunun sende ne işi var ?
- Şey ben küpeni düşürmüştün ve bende aldım geri veremedim ona baktıkça seni hatırladım .
Reika kutuyu açtı ve içinden bir kol saati çıktı. Kol saatini içinde Sonsuza Kadar Birlikte yazıyordu kol kısımlarının birinde k birinde r harfi vardı. Kota reikanin elinden tuttu ve parkın oturma alanlarına geldi.- Reika seni yazlık evine götürmek isterdim ama orası çok uzakta o yüzden sadece konuşacağım. Seni orada gördüğümde *reikanin elini kalbinin üstüne koyar* Burası çok hızlı attı ne kadar sakin kalmaya çalişsamda o an ben sana huh gerçekten kolay değil ama artık söylemeliyim ben sana aşık oldum reika ve 5 yıl sonra yeniden karsilastigimizda senin için bunu ektim. Sana olan askim büyüdükçe bu gülde büyüdü. Elindeki gülü uzatır.
Reika gülü alır. Çok şaşkındı sevdiği kişi ona aşkına itiraf etmişti kotanın konuşmasının bitmesini bekledi. Kota reikanin ellerinden tuttu ve
- Reika seni seviyorum dedigi anda havai fişekler patladı
- Reika cevabın ne?
Reika çok duygulandı gözleri doldu ve kotaya baktı.
- Ben çok şaşkınım kota tüm bunlar için teşekkür ederim. Be-bende seni seviyorum kota dedi .
Kotanın gözleri parladı reikanin çenesinden tuttu bir eliylede göz yaşlarını sildi.
- *utanarak* Şey seni öpebilir miyim?Reika kıpkırmızı olmuştu ama evet anlamında başını salladı. Kota reikanin belinden tuttu ve dudaklarından öptü. (Aaaaaaa çıldırıyorum lan bende böyle teklif istiyorum) Kota yavaşça reikadan ayrıldı ve elinden tutarak oturma alanlarından birine getirdi. Hazırlanmış bir masa mum ışıklarıyla aydinlatilmisti
- Kota bunları sen mi hazırladın?
- Şey evet hepsi senin için
İkiside masaya oturdu. Masada iki tane kırmızı mum yanıyordu neyseki tek yaprak bile kıpırdamıyor du iki tabak çatal vs vardı ortada da yemek vardı.- Reika üzgünüm ama sadece ramen pişirmeyi biliyorum o yüzden...
- Kota bunu yapman bile çok güzel benim için bir şey pisirmişsin sonuçta.
Kota bunu duyunca mutlu oldu ve yemeklerini yediler . Kota masayı topladı. Ardından reikaya bir şal verdi.
- Hava soğumaya başladı üşütmeni istemem dedi ve reikanin alnından öptü sonrada reikanin başından aşağı gül yaprakları döktü. Reika çok mutluydu kotaya sarılarak gökyüzünü izledi. Çok güzel bir gece geçirmişti. (Darısı bizim başımıza 👍o sırada çalan şarkı olmayacak bir hayale kaptırdım kendimi 😋şaka lan neyse konuya dönelim )Artık geç olmaya başlamıştı. Ikiside arabaya bindi ve kota reikayi evinin önüne getirdi.
- Ben sana şeyi söylemeyi unuttum
- Neyi
*mikayla olanları anlatır ve yarın reikayla aynı okula gideceğini söyler.*
- Ne bu harika artık daha çok birbirimizi göreceğiz
- Evet iyi geceler ruhum
- İyi geceler
Reika tam gidecekken kolundan tutar ve bir kez daha dudağından öper.
- Kota annem falan görecek
- Görsün sevgilim değil misin hiç bir şey diyemez.
- Ah kota neyse iyi geceler dedi ve arabadan indi. Kotada evine gitti....
Sabah olmuştu. Kota herkesden erken kalkmıştı. Evin içinde uçuyormuş gibi dolaşıyordu. Ryuuji uyandığında şaşkın bir şekilde kotaya baktı.
- Kota hayırdır sen bu saatte kalkarmiydin ve ne o yüzünde güller açıyor.
- Gel kahvaltı yap. Ben hazırladım ve evet mutluyum çünkü
- Sen mi gerçekten bir şey olmuş çünkü ne ?
- Ben reikaya sevdigimi söyledim ve oda beni seviyormuş.
- Anladım mutluluklar dilerim kota . Bugün bizim okula gelecek mişsin?
- Evet artık orada okuyacağım mika olayınıda hallettim bir güzel dövdüm o pisliği.
- Birde utanmadan anlatıyor okuldan atilmişsin babam müdürü ikna etmiş neyseki
- E her neyse beni bugün kimse üzemez . Hem o hakketmisti.
- Ne oluyor ya bir uyutmadınız
- Günaydın ouzou
- Günaydın ouzou
- *esneyerek* Günaydın ne oluyor sabah sabah
- Reikaya sevdigimi söyledim oda beni seviyormuş gel kahvaltı yap ben hazırladım.
- Şimdi anlaşıldı umarım mutlu olursunuz. Kahvaltımı hemde sen hazırladın?
- Sağ ol evet ben hazırladım
- Yüzümü yıkayıp geliyorum....
Okula gelirler ve kota sınıfa sanjeyle girer. Kendini tanıtır sanjey boş bir yere oturmasını söyler. Kota reikanin yanında oturan sakuraya
- Buraya oturabilirmiyim acaba?
- Hemen şimdi kalkıyorum.
Kotanın korkunç gözlerine karşı koyamadı ve kotanın dediğini yaptı. Reikanin yanına oturan kota reikanin gizlice elini tutar. Reika şaşırır ve * Kota ne yapıyorsun okuldayiz* *sevgilimin elini tutuyorum ** sanjey görürse eğer ikimizide okuldan atar * kotanın elini bırakır . Kota ne kadar uzulsede reikaya saygı duyar.Okul biter ve hepsi evine gider. Bugün antrenman yoktur. Ouzou içinden * Ah be kota bile reikaya sevdiğini söyledi ben söyleyemedim * Ouzou bu düşüncelerle daralır ve hava almak için dışarı çıkar. Parka doğru yürür. Tenis yapılan sahaya gelir maçları izler ve o sırada birinin telefon konuşmasına kulak misafiri olur.
- Nasıl olur ne yapacağız iddiaya girmiştik , tek başıma nasıl yeneyim onları nasıl hasta olmayı başardın ,off kapat ya senin yüzünden tenis maçını daha oynamadan kaybedeceğiz.
Sinirle telefonu kapatır. Kara kara ne yapacağını düşünürken bir el omzuna dokunur.- Bakar misiniz?
- Evet ne oldu
- Konuşmalarınıza kulak misafiri oldum da sanırım bir tenis maçı yapacaksınız ama arkadaşınız gelemiyor eğer kabul ederseniz ben sizinle oynayabilirim .
- Gerçekten mi tenis oynamayı biliyor musun?
- Evet bir aralar çok oynardım istersen bir deneme yapalım
- Tamam o zaman bir maç yapalım ve ne kadar iyisin görelim.
- Kabul dedi ouzou
Maç için hazılandılar ve 3 set oynamaya karar veriler. Maç başladı.
Ouzou çok hızlıydı. Oynadığı kişi de ama ouzou daha iyi oynuyordu ilk seti ouzou 6-0 almıştı. İkinci seti 6-5 oynadığı kişi almıştı. Üçüncü seti 6-4 ouzou almıştı.
________________________________Fragman
- Bu arada ben adını sormayı unuttum adın ne
- Ben Ouzou Furuya siz?
- Bende Karasu Takatou tanıştığıma memnun oldum.1000 kelime 😉
Evet bir bölümün daha sonuna geldik. Bölüm nasıldı umarım beğenmişsinizdir. Diger bölümde görüşürüz oy ve yorum atmayı unutmayın kendinize iyi bakın 🤗😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐺𝑜̈𝑘𝑦𝑢̈𝑧𝑢̈𝑛𝑒 𝐷𝑜𝑘𝑢𝑛𝑑𝑢𝑔̆𝑢𝑚 𝐴𝑛𝑎 𝐾𝑎𝑑𝑎𝑟 𝑆𝑒𝑣𝑒𝑐𝑒𝑔𝑖𝑚
Romance17.yaşlarında hayatlarında ki gelişen olaylar (aslında benim kafamda) Kitap tamamen kurgudur 💛 Ouzka Reita Miauji shipli bir kitap ❤ Auto ya da birini bulacağım merak etmeyin 🙂(buldum masumi ) auma shipi oldu sanırım Kitap bitince düzenlenecektir...