diğer bölümlerin 2 katı uzunluğunda bir bölüm oldu ama ikiye bölmek istemedim umarım okurken yorulmazsınız slzllzld
*smut için uyarı koymak istedim çünkü biraz normalde yazdıklarımdan daha grafik olmuş gibi geldi... kimse kimseye zorla bir şey yapmıyor yani bir saldırı filan yok sadece biraz detaylı anlatım
🤠🤠🤠
Louis'nin evi çocuklarla kaynarken, Harry'nin dedesinin evi de annesinin varlığı ve taze kayıpla pek uygun gözükmüyordu. Geriye tek seçenek o anın getirdiği aceleyle Harry'nin arabasıydı. Clifford, Tomlinson ailesinin bahçesinin kapalı kapılar arasına bırakılmıştı. Harry arkası geniş bir arabaya sahip olduğu için oldukça memnundu. Arkaya geçip tekrar omegayı öpmeye başladı. Louis onun omuzlarını ve sırtını tutarken Harry de onun başının arkasını ve sırtını tutuyordu. Arabanın içi beş derece ısınmışken Louis'nin kazağını dudaklarını ondan zorla ayırarak çıkardı. Bu sefer dudakları onun göğsünü buldu. Louis traşlı değildi, Harry'nin de umrunda değildi. Hiç düşünmeden onun göğsünü yalamaya devam etti. Sonra da sağ meme ucuna yapışıp emip ısırdı. Louis inledi ve Harry'nin başını kendine daha çok yapıştırdı.
"Ne istiyorsun benim tatlı omegam."
"Seni istiyorum alfa."
"Nasıl istiyorsun?" Harry kendi tişörtünü de çıkardı ve şimdi çıplak tenleri birbirine değiyordu. Harry onu kucağına oturttu. Kumaşları arasında penisleri birbirine sürtüyordu ve ikisi de sesli şekilde inledi.
"O kadar güzel kokuyorsun ki seni sikmek için deliriyorum."
Hiçbir utanç duymadan birbirlerine sürtüp öpüşmeye devam ettiler. "Seni sürmek istiyorum." dedi Louis. Harry'nin tüm kanı sanki penisine hücum etmemiş gibi daha da azmıştı o an. Karşılıklı şekilde istenmek çok güzel bir şeydi. Louis aceleyle kendi eşofman altını çıkardı. Harry de kendi pantolonunu. Arabanın arkası ne kadar geniş sayılsa da iki kişi aynı anda altını çıkarırken zor olabiliyordu. Kıyafetler araba zeminini bulunca Harry uzandı ve Louis de onun üstündeydi. Bir bacağı sığmayıp yere basıyordu Harry'nin.
"Siktir, çok büyüksün."
Elleri birbirinin bedeninde dans etmeye devam ediyordu. Louis'nin vücudu çok yumuşaktı. Onun beline kollarını dolayıp tamamen kendine yapıştırdı. Daha sonra bir eli yavaşça poposuna indi. Kendini tutamayarak yumuşak dolgun poposuna şaplak attı. Louis'nin kalp atışı bir anlığına düzensizleşti. Ama Harry parmağını ıslak deliğine değdirdiğinde seslice inledi.
"Sesimizi duyacaklar."
"Gerçekten mi kovboy?" Harry onun deliğinin etrafında masaj yaparken Louis inlemeye devam etti.
"Ne kadar ıslaksın biliyor musun? Kızgınlıktaki bir omega gibi."
Harry parmağını onun içine ittirip şansını deledi. Louis bir anlığına kendini geriye çekse de vücudu hemen alıştı. Harry kısa sürede ikinci ve üçüncü parmağı da ekledi.
"Yeterli."
Louis alfanın bedeninden biraz uzaklaştı. Penisini eline alıp birkaç kez sıvazladı. Bu sırada Harry ile kurduğu göz teması onu daha da fenalaştırmıştı. Penisi deliğine hizalayıp üstüne oturduğunda ikisi de inledi. Harry onun kalçalarını kavradı. Louis üst bacaklarına yüklenip Harry'nin üstünde bir tavşandan fark bırakmıyordu. Sırtı gerilmiş, eliyle bir yandan ön koltuğa dayanıp güç alıyordu. O an bulunduğu yeri unutmuş gibiydi çünkü Harry'nin kucağında zıplarken yarın yokmuş gibi inliyordu.
Bu sesle tüm mahalleyi uyandıracaklarını düşünerek Louis'yi durdurdu.
"Ne?"
"Tüm ailenin dışarı çıkıp bizi izlemesini mi istersin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
it was always you [tamamlandı]
FanfictionNeden ölü evinde insanlar bunları düşünüyordu?