Část první

1K 47 8
                                    



Když jsem se vrátila z noční domů asi jako každý den , Caroline a Elena na mne čekali před domem .
Zastavila jsem auto na příjezdové cestě a vylezla jsem ven z auta .

" Vypadáš strašně "
Řekla mi Caroline , zívla jsem a kývla hlavou .

" Noční "

" Tak že s námi do krámku nepůjdeš ?"
Zeptala se mne Elena, koukla jsem se na telefon a bylo osm hodin ráno , podrbala jsem se ve vlasech a kývla jsem hlavou .

" Půjdu ale nebudu tam s vámi celý den , jsem unavená "

" Dobře i to nám pomůže , ale první se jdi osprchovat a převléct "
Ušklíbla se Caroline , zavrtěla jsem hlavou a šla jsem do domu , holky vešli semnou a já jsem šla hned nahoru do svého pokoje .
Caroline byla někdy vážně náročná a to jsem si teprve znala pár měsíců , Elena byla jiná , byla normální .
Koukla jsem se na telefon jaké bude počasí a celý den mělo být krásně , osprchovala jsem se , převlékla a šla jsem zpět dolů .
To už Caroline a Elena stáli venku a čekali na mne .

Když jsme dojeli do jejich krámku , Caroline rychle otevřela ,Elena nám udělala kafe .
Posadila jsem se ke stolku co byl u výlohy a koukla jsem se ven. Hned si ke mne přisedla Caroline a usmála se .

" Dneska přijede Damon a Stefan Salvatore , staří známí . Bude sranda"

" No sranda , se s Damonem možná ale Stefan je takový .. No ... Někdy se chová jako starý mládenec "
Odpověděla Elena a přisedla si ke stolku taky .

" To je mi asi jedno , celý večer prospím jsem mrtvá "
Caroline se zasmála a poplácala mne po zádech .

" Si živa víc než my "
Elena se zasmála a napila se kafe , zavrtěla jsem hlavou a přišli první zákazníci . A už to začalo , kafe sem kafe tam . Sotva jsem viděla na cestu byla jsem vážně unavená , nechápala jsem kde Caroline a Elena berou pořad tolik energie .

Když už se blížil večer a já zas neposlechla to co jsem si slíbila že odejdu dřív , Caroline najednou zničeno nic běžela ke dveřím a rychle je otevřela .

" Damone !! Stefane "
Obejmula první toho hnědovlasýho kluka a pak toho černovlasého . Elena udělala úplný opak , usmála jsem se a Caroline se na mne otočila .

" Kluci tohle je Layla , je ve městě nova a nemá ponětí jak to tady chodí, Laylo tohle je Démon a cukrouš Stefan "
Usmála se , mávla jsem rukou a oba dva se usmáli .

" No ... Myslím že pro dnešek máme hotovo "
Tleskla Elena a koukla se na mne .

" Zítra tady budu sama , přijdeš ?"
Zeptala se mne .

" Dobře v kolik ?"

" Třeba v jedenáct ? Aby jsi se vyspala "

" Dobře "

" Ty už odcházíš ? Pojď s námi do Grillu "
Koukal se na mne Stefan .

" Ne! Ona musí jít spát , dneska ještě nespala . Layla totiž chodí do práce "
Ušklíbla se Caroline , pozvedla jsem obočí .

" Někdo pracovat musí , každý není hot bloncka "
Zasmála jsem se a Caroline taky , prohrábla si vlasy a Elena zavrtěla hlavou .

" Dobrou Laylo "

" Dobrou "
Obešla jsem Damona a Stefana , vyšla jsem dveřmi a šla jsem po náměstí domů .

.......Elena .....

" Páni to je kočička , ona neví kdo jsem že ne "
Zasmál se Damon , protočila jsem oči a koukla jsem se na Caroline .

" Ne a tak to zůstane , ani jeden si na ni nemyslete ! Ona je vážně moc hodná . "
Usmála jsem se na Caroline a ta se usmála na mně . .

......Klaus .......

Damon a Stefan šli za Elenou a Caroline , byl jsem na cestě za nimi když jsem si do domu odvezl svoje věci .
Vzal jsem to zkratkou přes les , to ticho bylo úžasné a hlavně jsem po dlouhé době neslyšel ty otravné hlasy Damona a Stefana .

Šel jsem po lesní cestě a z dálky už jsem slyšel jezdit auta , proti mne šla mladá žena . Jak jsme se míjely ona pozvedla hlavu a pousmála se . Usmál jsem se a jak jsem kolem ní prošel otočil jsem se , nadechl jsem se nosem a ona voněla jak čokoláda, možná nádech růže .

" Haló slečno !"
Ona se rychle otočila a stála na místě .

" Ano ?"

" Ehm ... Nevíte kolik je hodin ?"
Ona se podívala na svůj telefon a pak na mne

" Bude půl deváté "
Kývl jsem hlavou a šel jsem za ni , ona se opět usmála , její srdce tlouklo tak pravidelně . Co kdybych byl nějaký vrah , zasmál jsem se sám sobě v duchu .

" Nebojíte se sama v lese ?"

" Teď už ano , když tady stojíte "
Zasmál jsem se .

" Já jsem Klaus "

" Layla "

" Tak že Laylo , copak tak krásná mladá dívka děla tady tak sama ? Kde muže číhat nebezpečí "

" Jsme v Mystic Falls co by se mi mělo stát , hlavně kousek od sud je město a policejní stanice "
Usmál jsem se .

" Co kdybych ti řekl že jsem nebezpečný predátor a mužů tě zabit"

" To už bys asi udělal"
Zasmála se , pokrčil jsem ramena a ji začal zvonit telefon , rychle jsem se ji podíval do oči .

" Chci aby jsi zapomněla moje jméno a nebo že jsme se někdy setkali krásná Laylo .Zapomeneš i na to co chci teď udělat "
Její vůně byla fascinující , chytl jsem ji za zápěstí a zakousl jsem se do něho , přesně jak jsem si myslel chutnala stejně dobře jak voněla , pustil jsem její ruku a ona se beze slova otočila a šla pryč .
Utřel jsem si pusu a usmál jsem se , no a teď mužů pokračovat . Musím si pospíšit jinak Caroline zas bude remcat a horší než Caroline nikdo není .

Když jsem došel do Grillu už tam všichni seděli , Caroline se postavila a začal její monolog , protočil jsem oči a objednal jsem si pití .

" Ještě jsem večeřel "
Odpověděl jsem Caroline a ona si dala ruku v bok .

" Kdo byl ten chudák ?"
Zasmál se Damon .

" Jedna mladá dívka ... Myslím že se jmenoval Layla , krásně voněla "

" Layla , hnědé vlasy , tmavé oči ?!!"
Vyjekla Elena , kývl jsem hlavou a dostal jsem od Caroline facku , malém jsem spadl ze židle , chytl jsem se za čelist a holky si začali brát svoje věci .

" Co jsem udělal ?!?!"

" Layla je naše kamarádka , jestli si ji něco udělal ..."

" Klid !! Vymazal jsem ji vzpomínky a poslala jsem ji domů , vypadala unaveně a ..."
Dostal jsem další facku ale tentokrát od Eleny , tak a dost !!

" Jsi imbecil !!"
Zvýšila na mne hlas Elena a ona i Caroline odešli , koukl jsem se na Damona a pak na Stefana a ti se jen zasmáli .

Dvojí Tvář Kde žijí příběhy. Začni objevovat