Část osmá

486 27 7
                                    


Když jsme Laylu odvezl k ní domů ona už byla nedočkavá až ji povím co je to ta moje hra .
První jsem ale musel dohlédnout na to že bude mít pohodlí , proto jsem ji přinesl peřinu a její polštář do obývacího pokoje a ona si lehla , udělal jsem ji něco k jídlu aby se najedla a posadil jsem se do křesla .

" Mluv už !"
Koukala se na mne , kývl jsem hlavou .

" Dobře , pravidlo číslo jedna nikdy mi nesmíš říkat co mám dělat "

" Hloupé pravidlo "
Odpověděla mi , usmál jsem se a zavrtěl jsem hlavou .

" Nesmíš nosit vyzývavé věci pokud to nebudu chtít , pokud tě nepožádám . Mezi našimi přáteli musíš dělat jako že mezi námi nikdy nic nebylo i když bude . Nesmíš koukat po jiných mužích a ja ti slíbím že jiná žena než ty pro mne existovat nebude , i když mezi ostatními se budu chovat jako idiot jak ty ráda říkáš . "
Layla se napila čaje a poslouchala mne , překvapilo mne že nemá žádné otázky .

" Teď milostný stah, nemám rád takové ty předehry , usínaní vedle sebe a nebo snad dokonce takové to líbání na dobrou noc a podobně . Miluju tvrdý sex , bez jakého koliv zbytečného povyku kolem . "

" Tvrdý sex je pro tebe co ?"
Polkla slyšel jsem to .

" Mužů si s tebou dělat co chci , kdy chci a jak chci . Bude se ti to líbit neboj se , musíš poslouchat co ti řeknu a ty to ráda uděláš !"
Layla se na mne dívala a svraštila obočí .

" Víš že jsem to ještě nikdy nedělala ?"

" Ano vím , proto jsi pro mne ta práva , naučím tě všechno co umět máš motýlku "

" Nemám ráda bolest , krev "
Zasmál jsem se a koukal jsem se na ni .

" Krev určitě nepoteče a bolest bude příjemná "

" Jasně to určitě "
Koukala se na mne , sledoval jsem ji a ona se koukla kolem a pak opět na mne .

" Nechci aby jsi mne líbal na rty , v líbání jsou city  . "

" Dobře "
Kývl jsem hlavou , ona se na mne dál dívala a nadechla se .

" Když se mi to nebude líbit co mám udělat ?"

" Řekneš mi to "

" Dobře "
kývla hlavou a ja čekal že řekne ano , musela to říct . Ona prostě byla ta práva ja to věděl nikdy jsem se nemýlil .

" Nikdy mi nesmíš lhát a já nikdy nebudu lhát tobě to je také moje pravidlo , vždycky si musíme říct všechno otevřeně Laylo . Pochopím ale když moji nábytku odmítneš a já tě pak nechám na pokoji "

" Mužů si to rozmyslet ?"

" Ano jistě "

" Dobře "
Kývla hlavou a já jsem vstal , ona si lehla a její srdce opět bušilo jak o závod . Musela říct ano , prostě musela .

" Ještě jedna věc "
Řekl jsem a sedl jsem si k ni na kraj gauče , Layla se opět posadila a koukala se na mne . Nečekal jsem že se posadí, teď u mne byla šíleně blízko a byli jsme tam sami . Dala hlavu trochu na bok a koukala se mi do oči . Jak říkám věděl jsem že to v sobě má aniž by to věděla .

" Nesmíš se do mne nikdy zamilovat "

" To se neboj ale ty musíš dodržet to samé "
Nadechl jsem se a přimouřil jsem oči .

" Dobře "
Polkl jsem a ona se usmála , chytl jsem ji za bradu a pomalu jsem se přiblížil svým obličejem k jejímu . Layla pootevřela rty a já jsem se svým spodním třem dotkl toho jejího , bude pro mne těžké neochutnat její rty , ale když nechce musím to respektovat .

" Ne "Odtáhla se ode mne , přitáhl jsem si ji opět k sobě a ona jen zavrtěla hlavou a usmála se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

" Ne "
Odtáhla se ode mne , přitáhl jsem si ji opět k sobě a ona jen zavrtěla hlavou a usmála se .

" Neřekla jsem ano, pořad za sebe rozhodují sama "

" Laylo !"

" Pust mne ! "
Pustil jsem ji a ona se opět usmála .

" Až řekneš ano a jako že ano řekneš , už tě nic nezachrání , ty jsi pro mne ta práva , nebojíš se mne , nevíš kdo opravdu jsem . Chci být první kdo ti to udělá "
Ona se na mne dívala a pak se jen pousmála .

" Jsi si moc jistý tím že řeknu ano , měl bys už jít čekají na tebe v baru "
Koukl jsme se na svoje ruce a vstal jsem , Layla si lehla a zapla jsi televizi . Ještě jsem se na ni podíval a pak jsem šel ke dveřím .

" Dobrou Klausi "
Řekla mi Layla , usmál jsem se .

" Dobrou motýlku "
Otevřel jsem vchodové dveře a odešel jsem ..

Dvojí Tvář Kde žijí příběhy. Začni objevovat