Byla jsem u Caroline v krámku , Elena obsluhovala hosty a já byla za pultem a utírala jsem skleničky .
Pořad jsem musela přemýšlet o čem to jako Klaus mluvil , jaká hra .
Bylo to jako by se mi opět dostal do hlavy , když mne pod stolem chytl za lítko a prsty mi jezdil nahoru a dolů bylo to tak vzrušující , ano byla jsem vzrušená a stačil jeden jeho dotek .
Skousla jsem si spodní ret a pousmála jsem se .
" Laylo ?"
Slyšela jsem Elenu rychle jsem se na ni otočila , nevšimla jsem si že je otevřená skříňka a hlavou jsem do ni narazila , byla to taková šlapka že jsem se posadila na zadek a sklenička se rozbila ." Můj bože Laylo !!"
Vykřikla Elena a rychle běžela ke mne , držela jsem se za čelo a seděla jsem mezi střepy ." To nic .... Jsem Ok "
Elena mi dala ruku pryč z celá a pak mi ji zas na to čelo přimáčkla ." No není to zas tak Ok , je to tak na dva stehy"
" Počkej ! Teče mi krev ?"
Řekla jsem vystrašeně a Elena kývla hlavou že ano , nenašla jsem krev ." Aha ... Tak prosím .... Drž mne "
Jak jsem to dořekla začala se mi motat hlava a já věděla že omdlím . Taky se tak stalo , já a krev to nešlo dohromady stačila kapka krve a já odpadla .
Slyšela jsem kolem sebe hluk , když jsem na minutku otevřela oči stála u mne Caroline , Elena , Stefan a Damon . Opět se mi zamotala hlava a já omdlela , tohle se stalo tak třikrát , slyšela jsem houkat sanitku a cizi hlasy .
Otevřela jsem opět oči a měla jsem na puse masku s kyslíkem na prostě jsem měla senzor na hlídání srdce a na paži další přístroj na tlak . Koukla jsem si na předloktí a když jsem viděla kanylu která mi vede ze žili opět se dostavil můj stav a dobrou Laylo ..........Klaus .........
Když jsem dorazil do nemocnici bylo odpoledne , v čekárně byli všichni a nikdo o Layla nevěděl .
" Víte co je vážně vtipné , že naše lidská kamarádka nesnáší krev a my se krvi živíme "
Řekl Damon a Stefan se zasmál , no tohle byla pravda kdyby jen věděla chudinka ." Jak je na tom ?"
Zeptal jsem se ." Má jen dva stehy na čele , jinak je Ok , ale omdlela protože nesnáší krev "
Jak tohle Elena řekla všichni jsme se zasmáli , zavrtěl jsem hlavou a přišel doktor ." Vaše kamarádka je v pořádku na hlavě má dva stehy , ještě je na chirurgii ale za chvíli by měla přijít "
Všichni jsme kývli hlavou a Layla po chvíli přišla , Elena ji rychle obejmula a Caroline taky ." Ty jsi nám dala , tak strašně jsem se bála "
Řekla ji Elena ." Takhle reagovat na krev "
Koukala se na ni Carolin ." Omlouvám se "
Řekla jim Layla a koukla se do země , můj bože nejradši bych ji obejmul ale nemohl jsem ne přede všemi ." Co bys dělala kdyby jsi se řízla doma ?"
Zeptal se Stefan a dal ji ruku kolem ramen , narovnal jsem se v zádech a koukal jsem se na Laylu ." Nevím asi bych umřela "
Usmála se na něho a on zavrtěl hlavou ." Budeš si muset zvyknout cácorko "
Řekl ji Damon a dal ji vlasy za ucho , a dost !!" Tak fajn ! Nic ji není je zdravá můžeme už jed !"
Layla se na mne podívala a já jsem se koukal jinam , Caroline kývla hlavou a všichni souhlasili . Když jsem došli na parkoviště otevřel jsem dveře od svého auto a koukl jsem se na Laylu , ona nevěděla co má dělat .
" Odvezu Laylu domů , sejdeme se v baru "
Řekl jsem všem ." Dobře "
Kývl Damon a odemkl svoje auto do kterého si sedla Caroline , Elena a Stefan .
Layla se posadila do mého auta a já zavřel dveře , obešel jsem auto a posadil jsem se k volantu . Zavřel jsem dveře a ona se mezi tím připoutala .
Počkal jsem až odjede Damon a konečně jsem se na ni podíval ." Jsi v pořádku ?"
" Ano , proč se zas chováš jak blbec ?!"
" Před nimi musím , to bys nepochopila ale někdy ti to vysvětlím "
Layla si opřela hlavu o sedačku a koukala se na mne .
" Můžeš za to ty co se mi stalo "" Já ?"
Zasmál jsem se ." Ano ty , myslela jsem na tebe , na to jak jsi mi prsty jezdil po noze pak mne zavolala Elena a já si nevšimla otevřené skříňky "
" Myslela jsi na mne ?"
Usmál jsem se a Layla jen kývla hlavou ." Taky jsem na tebe myslel , vlastně celý ráno až když mi zavolal Damon že jsi v nemocnici myslel jsem jen na to jestli jsi v pořádku "
" Nemám ráda krev "
Pokrčila ramena , usmál jsem se a nastartoval jsem auto . Opět jsem se na Laylu podíval ." Říkal jsem ti aby jsi se neoblékala vyzývavě "
" Je to jen tílko "
" Průhledné tílko , chci aby jsi se takhle oblékala jen semnou Laylo "
" Neřekla jsem ale ještě jestli budu hrát tvoji hru Klausi "
" To je pravda , už jsi se rozmyslela ?"
" Ne ještě ne "
" A kdy mi řekneš ano nebo ne ?"
" Dej mi ještě čas "
Nechtěl jsem čekat , chtěl jsem aby řekla ano .
" Jaká je to hra Klausi ?"" Všechno ti řeknu u tebe doma motýlku , jen mi slib že budeš pečlivě poslouchat a já ti slibuji že si to všechno zamiluješ "
Layla opět jen kývla hlavou a já konečně vyjel z parkoviště , žádná žena nevydržela tuhle hru a že jich bylo plno , ale Layla byla jiná cítil jsem to , byla tak nedotčena ne jako ženy co jsem kdy měl ..
ČTEŠ
Dvojí Tvář
Fanfiction" Já ti řeknu kdy bude konec! Já jsem ten co tady rozhoduje!!" Erotické, romantické drama . Erotický román o temných touhách, když se dvacetipěti léta Layla dostala do města Mystic Falls , seznámila se s Caroline a s Elenou které měli menší krámek...