Layla mi nezvedala telefony a na esemesky taky nereagovala , musela být vážně naštvaná .
Seděl jsem v baru a přisedl si ke mne Damona ." Co jsi dělal včera večer v baru kde byla Layla ?"
Zeptal jsem se ho , on se usmál a objednal si Whisky ." Nudil jsem se a tvůj motýlek byla jediná moje záchrana abych se nudou nezbláznil "
" Aha "
Kývl jsem hlavou , rychle jsem vstal a chytl jsem ho pod krkem , držel jsem ho par centimetrů nad zemi ." Nepřeju si abys ji tak říkal ! Nechci aby si se sní viděl ! "
Damon lapal po dechu a chytl mne za rukou kterou jsem ho držel pod krkem ." Můžeš se sní bavit , třeba o počasí a nebo jaká barva je hezčí ale víc nic "
" Do...Dobře .."
Odhodil jsem ho na druhou stranu baru , otočil jsem se dopil jsem svojí Whisky a odešel jsem z toho baru pryč ........Layla ........
Byla jsem doma a uklízela jsem , prý Klause coura to určitě , bože ta bloncka by zasloužila facku .
A on a ty jeho pravidla a pak je poruší , vůbec se nezamyslel a zalhal . Dobře jak chce Klaus Mikaelson .
Byla jsem naštvaná hlavně na něho , mne bude říkat že porušují pravidla a sám děla totéž .
Koukla jsem se na telefon a měla jsem od něho zmeškané hovory a par sms . Vypla jsem si telefon a koukla jsem se na hodiny , bylo půl třetí odpoledne a já už měla skoro všechno uklizené . Vzala jsem smetí a šla jsem s ním do popelnice ven , přijelo Klause auto a zastavilo na příjezdové cestě . Hodila jsem odpadky do popelnice a šla jsem opět do domu ." Laylo ..."
Řekl hned jak vylezl z auta a šel za mnou , otočila jsem se na verandě a koukala jsem se na něho ." Omlouvám se ano"
Řekl mi jak došel ke mne , chytl mne za ruce a prohlížel jsi mne ." Nevěděl jsem že přijedou , nebylo pěkné jak o tobě Rebekah mluvila ale ona je taková . Elijah se pak na tebe ptal , představil jsem tě mu jako moji přítelkyni ."
Koukala jsem se na něho , jako přítelkyni jo , to určitě ." Nejsem tvoje přítelkyně tak nechápu proč lžeš ! Opět zase !"
" Laylo mrzí mne to ano !"
Dal mi vlasy na stranu a políbil mne na krk ." Řekni co bys chtěla a dostaneš to "
" Nic nechci "
Zavrtěla jsem hlavou ." Musí být něco po čem toužíš ne ?"
" Možná, ale to se ty nikdy nedozvíš "
" Aaaa tak že před sebou máme tajnosti dobře motýlku "
" No ty máš co říkat "
Otočila jsem se a chtěla jsem jít domů , on mne chytl zezadu kolem pasu otočil mne k sobě čelem a vysadil na sebe , zasmála jsem se a dala jsem mu ruce kolem krku .
Hned jak se dostal do mého domu , zavřel dveře a šel semnou nahoru do pokoje ."Počkej ! Musím to tady do uklidit "
" Uklizeno už máš , teď si musíš udělat čas na mne "
" Prý musím "
" Ano! Musíš "
Otevřel dveře od mého pokoje , šel k posteli a hodil mne na ni . Koukala jsem se na něho a on mi sundal kraťasy co jsem měla , přetáhl si tričko přes hlavu a koukl se na mne ." Posaď se !"
Sedla jsem si jak chtěl ,on mi dal ruce nad hlavu a vysvlékl mi moje tričko . Chtěla jsem ho nějak překvapit a začala jsem mu rozepínat pasek u kalhot , koukla jsem se na něho a on se usmál . Chytl mne za bradu a sklonil se k mim rtům , uhla jsem jen aby mne nepolíbil na rty , on se tedy přesměroval k mému krku , tvrdě mne povalil na tu postel a lehnul si na mne , moje nohy si dal kolem svého pasu a usmál se .
Polkla jsem se koukala jsem se na něho , on jel dlani po mém stehně a pak mi rukou věl pod spodní prádlo , pootevřela jsem rty a nadechla jsem se , když jsem se na něho podívala sledoval mojí reakci , zkousla jsem si spodní ret a je mu bylo hned jasné že muže pokračovat .
Bylo to úžasné , nechápala jsem sama sebe proč jsem mu to nedovolila už dřív asi jsem se bála .
Vyndal ruku z mého klína a rozepl si kalhoty a stáhl ." Bude to bolet jen chvíli "
Polkla jsem a kývla hlavou, teď to přijde . Co když nebudu dobra a nebo se mu to nebude líbit , tak jasně že poprvé to asi nebude nic moc , ale co když něco zkazím .
Koukla jsem se na něho a on sledoval mne ." Na nic nemysli jen na nás "
Řekl mi , kývla jsem hlavou a Klaus si mne trochu nadzvedl a pomalu do mne vnikl . Koukal se na mne a já jen kývla hlavou .
Když už to nebolelo a on viděl že se mi to líbí , přestal byl něžný , ukázal mi obě dvě stránky a ta jeho tvrčí stránka se mi líbila víc , nevím proč ale bylo to tak .........Klaus .........
Ležel jsem pak vedle Layly a oba dva jsme nahlas dýchali , ona se najednou posadila a začala se oblékat .
" Tohle obvykle dělám já "
Usmál jsem se , ona si oblékla svoje spodní prádlo a šla do koupelny , něco je špatně . Ale já nevěděl co , byl jsem milý , opatrný ano na konci jsem se nechal unést ale nevypadala že by ji to nějak vadilo . Vstal jsem a šel jsem za ni , Layla byla ve sprše a já jsem si vlezl k ní ." Udělal jsem něco špatně ?"
" Ne "
Odpověděla mi , otočil jsem ji k sobě a ona se jen usmála ." Tak co je s tebou ?"
" Já nevím ,měl bys asi už jít "
Koukal jsem se na ni jestli to mysli vážně a ona vážně myslela . Tohle jsem měl přece říct já , kývl jsem tedy hlavou a vylezl jsem z toho sprchového kouta a šel jsem se do pokoje obléct .
Teď by ještě mohla říct že mne už nechce vidět a byla by přesně jako já ...
ČTEŠ
Dvojí Tvář
Fanfiction" Já ti řeknu kdy bude konec! Já jsem ten co tady rozhoduje!!" Erotické, romantické drama . Erotický román o temných touhách, když se dvacetipěti léta Layla dostala do města Mystic Falls , seznámila se s Caroline a s Elenou které měli menší krámek...