Oslava pro Stefana , byla v plném proudu , všichni se bavili , pili . Bylo tady plno lidi které jsem neznala , ale musí se nechat že Caroline si dala vážně záležet .Seděla jsem na gauči s ostatními lidmi a popíjela jsem , posadil se vedle mne cizi kluk a pitomě se usmíval , napila jsem se vina a koukala jsem se před sebe .
Když jsem se viděla s Klausem ani jeden jsme na sebe nemluvili jako bychom neexistovali já pro něho a on pro mne .
Popravdě to bylo osvobozující mohla jsem si nosit co jsem chtěla , žádné telefonáty nic . Měla jsem zpět moje staré auto i telefon." Nepůjdeme si zatancovat ?"
Zeptal se ten kluk vedle mne , zavrtěla jsem jen hlavou že ne . On mi prsten stáhl ramínko z šatů , koukla jsem se na něho a vstala jsem ." Ježíš tak promiň !"
Řekl otráveně , nic jsem neřekla a šla jsem z toho obývacího pokoje pryč , došla jsem k baru kde bylo pití a nalila jsem si další skleničku vina ." Copak tady děláš tak sama ?"
Otočila jsem se a zamnou stál Stefan , usmála jsem se a on se usmál taky ." Jak to že neslavíš ?"
" Nějak mne to nebaví , půjdeš tancovat ?"
" Jo "
Kývla jsem hlavou a položila jsem tu skleničku vina na bar , Stefan mne chytl za ruku a vedl mne do prostřed obývacího pokoje kde tančil každý . Usmála jsem se a on si dal moje ruce kolem jeho krku a chytl mne za boky ." Kde máš Klause ?"
Zeptal se mne , pokrčila jsem ramena ." Jak to mám vědět "
" Myslel jsem že vy dva , teda aspoň co říkal Damon "
" Damon je mluvka , mezi mnou a Klausem nic není "
Není ale bylo , sakra byla jsem jak Klaus jen jsem lhala jak Caroline , Eleně tak teď i Stefanovi ."Vystřídám tě , chce s tebou mluvit moje sestra "
Řekl Klaus za Stefanem , Stefan mne rychle pustil a otočil hlavu kde stála Rebekah , usmál se a šel za ni ." To je dobrý"
Odpověděla jsem Klausovi a šla jsem pryč , nehodlala jsem sním tancovat a nebo sním mluvit ." Laylo ! "
Nechtěla jsem ho poslouchat , bylo mi jedno co bude říkat , zaklepala jsem Caroline na rameno ." Chce s tebou mluvit Klaus "
Caroline se rychle otočila a šla za nim ." Laylo ! "
Řekl mi opět Klaus a Caroline ho zastavila , on se díval na mne a viděla jsem jak je naštvaný . Caroline ho táhla na parket , já jsem si posbírala svoje věci a šla jsem pryč." Ale kam pak ?"
Zastavil mne Damon , polkla jsem a otočila jsem hlavu na Klause , ten přestal tancovat s Caroline a koukal se na mne .Opět jsem se podívala na Damon ." Domu"
Pohladila jsem ho po paži , Damon se usmál a něco mi říkal ale moc jsem ho neslyšela přes tu hudbu kterou zesílili . On se ke mne sklonil a jak to udělal ve mžiku byl u něho Klaus a odstrčil ho ." Co děláš !"
Strčil do něho Damon , jak to udělal Klaus mu dal pěsti přímo do obličeje .
" Klausi !! "
Chytla jsem ho za paži , on se rychle otočil a chytl mne pod krkem , nezmáčkl ho prostě mne jen držel a druhou rukou mne držel za bok ." Nechci aby na tebe někdo sahal ! Nelíbí se mi to ! "
" Dobře , dobře ... "
Koukala jsem se na něho , on mi pustil můj krk ." Nelíbí se mi co máš na sobě , nechci aby se na tebe ostatní koukali ! Zabiju je jestli se na tebe ještě někdo jen podívá !!"
" Dobře ... Půjč mi svoji bundu "
Když jsem se rozhlédla kolem , všichni se na Klause dívali . Klaus si rychle sundal svoji bundu a já jsem si ji oblékla ." Lepší ?"
On kývl hlavou ." Mrzí mne to Laylo "
" To nic , chovala jsem se hloupě "
Bála jsem se ho snad poprvé , když jsem viděla jak srazil Damona a jak se teď choval . Nechápala jsem to , šlo přece jen o sex žádné city nic , tak co tady blbne .
Koukla jsem se na Caroline a ta se nadechla a jen zavrtěla hlavou a šla pryč ,ta semnou už nepromluví protože ví že jsem lhala .
Obešla jsem Klause a šla jsem pryč , on šel ale hned za mnou .
Chtělo se mi brečet ale nechtěla jsem aby mne slyšel , rychle jsem si utírala oči .
On mne chytl za ruku a otočil mne k sobě , opřela jsem si čelo o jeho hrudník a rozbrečela jsem se .
Položil mi ruce na ramena a já jsem se narovnala v zádech a opět jsem si utřela oči ." Caroline je naštvaná , lhala jsem ji "
" To je jedno , nechci být bez tebe "" A já nechci ublížit Caroline ! Sám si říkal že city do tohohle nemůžeme motat , tak co to děláš !"
" Motám je tam a nechápu proč ! "
Zavrtěla jsem hlavou a Klaus se koukl do země a pak opět na mne ." Nechci aby se tě někdo jiný dotýkal , hnusí se mi ta představa . Jsi moje a já jim ublížím , myslím to vážně Laylo ! "
" Klausi tohle ale nemůžeš , nepatřím ti jasné !"
" To se pleteš motýlku , ty totiž patříš jen mne ! . "
Koukala jsem se na něho a on to myslel vážně , on je blázen .
Položil mi dlaň na tvář a sklonil se k mím rtům ." Klausi..."
Nenechal mne nic doříct a políbil mne .........Elena .......
Když jsem vyběhla ven za Laylou a viděla jsem ji s Klausem schovala jsem se za roh , nerozuměla jsem co si říkají ale šok byl když ji Klaus sám od sebe políbil .
Tak že lhala a já ji věřila , chudák Caroline . Kde je vůbec , vyšla jsem z toho zpoza rohu a zastavila mne Rebekah ." Co jsem říkala ! Je do ni úplný blázen "
" Měla jsi pravdu "
" Jistě že měla , víš jaký šok pro tu květinku bude až zjisti že není její Klaus člověk ."
" To neuděláš Rebekah "
" Uvidíme , možná udělám . My všichni pro něho trpěli už dost , teď na chvíli muže trpět on , no ne !"
Koukla se na mne Rebekah , kývla jsem hlavou a sledovala jsem ji , co to sní je . Klaus byl zmetek ale byl to kamarád , musím mu to říct ale až najdu Caroline ..
ČTEŠ
Dvojí Tvář
Fanfiction" Já ti řeknu kdy bude konec! Já jsem ten co tady rozhoduje!!" Erotické, romantické drama . Erotický román o temných touhách, když se dvacetipěti léta Layla dostala do města Mystic Falls , seznámila se s Caroline a s Elenou které měli menší krámek...