1 - Gelen Zarf

1.3K 71 35
                                    

"Birlikte ibadet edelim.Böylece sonraki hayatımızda tekrar karşılaşabiliriz."

-Vegas,1957

1.BÖLÜM

Büroda dedektif tutmak isteyen insanlardan gelen zarfları incelerken ortağım Porsche,yeni bir zarf getirip masamın üstüne koydu.

"Çiçekli kokulu zarf mı?Dalga geçiyor herhalde." dedim zarfı koklayarak.
Çok sevimli bir kokusu vardı.Yeğenimin bana gönderdiği mektupları anımsatmıştı bana.

"Dikkat çekmesi içindir."

"Amacına ulaştı,Porsche.Şimdi tüm bu birikmiş zarfları bırakıp bunu okuyacağım.

"Dedektif Pete,

Öncelikle süslü cümleler kurmayı bilmediğimden ötürü affınızı dilerim.
Birkaç ay önce eşimin beni aldatması üzerine boşanma davası açtım ve çocuğumun velayeti onun üzerine kaldı.
Yeni eşi çocuğuma taciz ediyor,onu dövüyor.
Bunu haftasonları bana geldiğinde vücudundaki morluk ve diş izlerinden anlıyorum.
Bunu bana söyleyemiyor ve üvey babası ile sadece eğlendiğini iddia ediyor.
Tekrar velayeti üzerime almak amacıyla dava açmak istiyorum fakat yeterli delile sahip değilim.
Telefon numaram:
+66 02-xxx-xxxx
Eğer çocuğumun velayeti için vereceğim bu savaşta bana ortak olmak isterseniz, bıraktığım numaramdan bana ulaşabilirsiniz.

Vegas..."

"Böylesine tatlı bir zarftan yürek burkan bir hikâye demek,he?"

"Ne sorunu varmış?"

"Boşandığı eşinin yeni kocası çocuğuna cinsel istismar ve şiddette bulunuyormuş.Velayet davası için delil arıyor."

"Ne diyorsun?"

"Küçük bir kızın hayatı söz konusuysa,evet diyorum."

Code Name 143/VegasPete✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin