plonds , sherlockbane desteğiniz ve yorumlarınız için teşekkür ederiiimm <3
5.BÖLÜM
Vegas kollarında olmama şaşırmış olacaktı ki anlamsızca yüzüme bakıyordu.
Hemen yataktan inmeye çalışırken ayağım kaldı ve yere kapaklandım.Şanssızlık peşimi bırakmacaktı anlaşılan.Kendimden küçük adama maskara olmuştum birkaç günde.Anlamsızca yüzüme bakmaya devam ederken aklıma gelen ilk bahanesi söyledim."Ölüp ölmediğini kontrol ediyordum."
Aferin Pete,aferin sana.Çok akıllıca bir bahane.Vegas cevap vermeyince sinir katsayım daha da artıyordu.Rezil rüsva olmuştum özel dedektifliğini yaptığım şahsa...Zaten bu şahıs genelde en önemli konularda cevap vermiyor,hiç konuşmuyordu.Onun için çalışmasaydım asla dayanamazdım.Benim gibi konuşkan ve olgun bir genç beyefendi ölü gibi tepkisiz bir insanla uğraşmak zorunda değildi.
Sessizliği çalan telefonum bozdu.Kimin aradığına bakmak için telefonumu çıkardığımda Porsche'un aradığını gördüm.
"Alo, Porsche?"
"Kinn büroda.Rüşveti ve bizim için çalışmayı kabul etti."
"Ne kadar verdin?"
"O adam 20.000 baht vermiş,ben 35.000 baht verdim."
"Nerden buldun o kadar parayı Porsche?"
"Boşver sen orasını,büroya gelin.Her şeyi anlattım Kinn'e."
"Geliyorum."
Telefonumu kapatıp yatağı toplarken Vegas da suskunluğunu koruyarak toparlamama yardım ediyordu.İkimiz de tek kelime etmiyorken ben yine ağzımı tutamadım.
"Porsche çağırıyor,Kinn ile konuşmuş."
"Gideriz."
Gideriz...Ne kadar basit bir cevap.O ve kızı için yapıyordum bunları.Verdiği paranın iki katını başkalarından almayı da bilirdim ben.
Evden çıkana kadar yine ve yine tek kelime etmemiştik.Eğer bu komik olay yüzünden konuşmaya çekineceksek vay halimize...Gerçi onun pek çekindiğini düşünmüyordum ama, hâlbuyken başka bir hadise düşünemiyordum.Aksine haz alıyor gibiydi.
Motoruma binerken ağzından cımbızla laf aldığım Vegas beni şaşırtarak ben konuşmadan konuştu.
"Bu sefer ben sürmek istiyorum."
Kafamla onaylayıp kaskımı taktım ve binmesinin ardından arkasına geçtim.
Zaten sabahki olaylar aramızın şekerrenk olmasına neden olmuşken beline sarılmak gibi bir niyetim yoktu.Derler ya,insan plan yapar da melekler gülermiş diye...Dememe kalmadan hızlandığımız ilk an beline sülük gibi sımsıkı yapışmıştım.Güldüğünü hissedebiliyordum.Karizmamı çizmekte üstüne yoktu.Etrafındayken bir şekilde rezillik yapıyordum.Büroya ulaştığımızda Kinn'in Porsche'un bacağına elini koyduğunu ve Porsche'un da flörtöz bir tavırla konuştuğunu gördüm.Bizi görünce hızla duruşlarını dikleştirip hiçbir şey olmamış gibi davranmışlardı.İki flörtöz birbirini bulmuştu, tencere kapak misali.Zaten Kinn denen karşımdaki dedektifin ne kadar hovarda olduğunu hakkındaki yorumlardan duymuştum.Porsche da öyle olunca hâliyle flörtleşiyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Code Name 143/VegasPete✓
Fiksi PenggemarBay Vegas,eşinden boşanmış ve çocuğunun velayet davasını eşine karşı kaybetmiş 29 yaşında bir yetişkindir. Vegas, çocuğunun üvey babasının ona cinsel istismar ve şiddet gösterdiğini fark edince velayeti üzerine almak üzere Dedektif Pete ile işbirliğ...