10-ÖZEL BÖLÜM🥳

500 50 38
                                    

10.BÖLÜM-ÖZEL BÖLÜM <3

"İyi ki doğdun Manaow."

Beş kişi hep bir ağızdan Manaow'umuzun doğum gününü kutluyorduk.Beşinci kişi,Kinn ve Porsche'un oğlu Nuea idi.Tayfamıza tam dört yıldır Nuea'nın da katılması ile beş kişi olarak devam ediyorduk.

"Nuea,hediyeni ver oğlum Manaow'a."

Porsche'un yönlendirmesiyle Nuea hediyesini Manaow'a uzattı.

"Onuncu yaşın kutlu olsun Manaow."

Manaow hediyeyi hızla alıp arkadaşının yanağına bir öpücük kondurarak teşekkür etti.
Hepimiz alkışlarken çocuklarımızın gözlerindeki o ışıltıyı ve mutluluğu görebiliyorduk.Dolayısıyla biz de onların mutluluğunu görerek mutlu oluyorduk.

Hediye ve pasta faslımız bittiğinde hepimiz masaya oturup geçen yıllarımızın sohbetini yapıyorduk.Geçmişi andığımız yegâne anlardan birisiydi şu vakit.Biliyorlardı geçmişi anmaktan hoşlanmadığımı.Şaşırmamak gerekti ki,lafa her zamanki gibi Porsche başladı.

"Koskoca dört yıl olmuş düşününce.Daha dün gibi hatırlıyorum her şeyi."

Kucağımdaki Manaow "Ben çok hatırlamıyorum." dediğinde hepimiz gülüyorduk,dört yıldır olduğu gibi.Beraber gülüyor,beraber üzülüyorduk.

"Küçücüktün kızım." diyerek başını okşadı Vegas Manaow'un.Şükürler olsun ki,Manaow o zamanları pek anımsamıyordu.Yaşadıklarını kolayca atlatabilen bir çocuk olması,babası Vegas'ın çocuğu olduğunu gösterir nitelikteydi.Fakat ne olursa olsun,kaç yıl geçerse geçsin üvey babasının ona yaptıklarını çok net hatırladığına adımdan daha çok emindim.Gece uyuyup uyumadığını kontrol etmek için yanına gittiğimde gözyaşlarının neden olduğu yastığındaki ıslaklığı elimle hissedebiliyordum.Uyumadığını da çok iyi biliyordum.Bu nedenle başını okşayıp kıvırcık saçlarını şefkatle öpüyordum.Bir süre böyle devam ettikten sonra artık yastığının kupkuru olduğunu fark ettim.Yine de kıvırcık saçlarını okşamayı hiç bırakmadım.

Nuea "Ben yoktum ama..." deyip yüzünü astığında babası Kinn "Olsun oğlum, biz o zamanlar yeni tanışmıştık zaten." diyerek teselli etmeye çalışıyordu Junior Kinn'i.Bir insan babasına huy olarak bu kadar mı benzerdi?

"Peki geçmişe dönmek ister miydiniz?" dedi küçük Nuea.Küçüktü ama olgunmuşcasına davranıyordu.Her ne kadar olgun davransa da,o hâlâ dokuz yaşında bir çocuktu.Babası Kinn'i örnek alıyordu aklınca küçük Nuea.Dediğim gibi,huy olarak çok benziyorlardı.Porsche iki Kinn ile uğraşıyordu görülene göre.

Nuea'ya ilk yanıt benden geldi.Bilirsiniz,geçmiş benim için yaralıdır her daim.

"Hayır,şu an çok iyiyiz Nueacım.Sevemeyen ve gülemeyen insanlara uğrayamayacak kadar alıştım huzura."

Vegas "Ben olmasaydım ne yapacaktın acaba?" diyerek nispet yapınca vurucu silah kızından geldi.

"Başkasını bulurdu çünkü bu yakışıklılıklığı yüzünden herkes babama âşık olurdu."

Ben hayretle karışlarca açılmış ağzımla kucağımdaki Manaow'a bakarken Kinn ve Porsche deliler gibi aralarında gülüşüyordu.Vegas bozulmuştu hâliyle.

"İyi ki varmışım o zaman."

"İyi ki varsın." dedim elimi elinin üzerine koyup parmaklarımı elinin üzerinde gezdirerek.Hâlâ gözlerimizi gözlerimizden ayırmıyorduk.

"Biz kalkalım o zaman,siz devam edin romantik anlarınıza."

"Kinn haklı,gidelim isterseniz.Aile var burda."

"Saçmalamayın Porsche.Oturun oturduğunuz yerde."

"Şaka maka gerçekten gitmemiz gerek Pete.Bugün Kinn'in ailesi gelecek."

"Nasıl sığacak eve o kadar kişi?"

Vegas hepimizi kahkahalara boğmuştu.Kinn'in kalabalık ailesi sayesinde düğün salonumuz bile bedavaya gelmişti.Dalga konusu yapsak bile kalabalık ailesi olmasaydı buralara zar zor gelirdik.

"Gitmeden önce söyleyeyim,yarınki dosya için büroda buluşuruz."

"Tamam Porsche,saat dokuzda orda ol."

"Anlaştık,görüşürüz yarın."

Kinn ve Porsche'u ağırladıktan sonra Manaow,Vegas ve ben masayı temizledik.Masayı temizlememizin ardından Vegas,ben ve Manaow'a reddedemeyeceğimiz kadar güzel bir teklif sundu.

"Bu gece konser varmış,gidelim mi?"

"Düşündüğüm grup mu yoksa?"

"Evet,düşündüğün grup."

Düşündüğüm grup,kıskançlıktan ağlayıp kaçtığım o ilk konserimizdeki gruptu.

Manaow da hasret kalmıştı uzun süredir eğlenceye.Sınavları için özel ders verdiriyorduk.Bu bizim değil,onun kararıydı.Babası gibi dişçi olmak istiyormuş hanfendi.

Ben hızla hazırlanıp Manaow'un odasına geçtim.O da hazırlanmış,oje sürmesine yardım etmem için beni bekliyordu.Pembe ve tüllü elbisenin en çok yakıştığı kişiydi gözümde.Lüle lüle saçları onu bulunduğu ortamlarda dikkat çektiriyordu.Muhtemelen bir başkası olsaydı annesinin saçlarına benzediği için hoşlanmazdı.Övünmek gibi olmasın,ben en çok saçlarını beğeniyordum kızımın.Bu saçlar tamamen ona hastı.Hiçbir insanın saçı bu kadar güzel ve dikkat çekici olamazdı.

"Baba,hangi rengi süreyim?"

"Kıyafetin gibi,pembe sürelim."

Kızım ve ben ojesini halletmeye çalışırken Vegas kapıyı çalarak yavaşça odaya girdi.

"Hâlâ hazırlanmadınız mı?"

"Dur,oje sürüyoruz."

"Kızı da kendine benzettin Pete."

"Tabii benzeyecek,benim de kızım o sonuçta."

Manaow yanağımı öptüğünde Vegas da gülerek bizi izliyordu.

"Çok yakışmış üzerindekiler Pete."

"Sen aldığın için olabilir mi?"

"Sana her şey yakışır.Geç olmadan arabayı hazırlayayım.Hızlı olun."

Ojelerimizi de hakkıyla,taşırmadan hallettikten sonra arabaya bindik.
Kısa süren bir yolculuğun ardından indiğimizde büyük bir kalabalık vardı.Şaşırmamalı,kim böylesine bir konseri kaçırırdı ki?

Yerimizi aldmamızın ardından hemencecik ortama adapte olmuş, şarkılara eşlik ediyorduk.

Vegas Manaow'u sırtına almış,benimse ellerimi tutuyordu.

Etraftaki ışıklar söndürüldüğünde,tek görülen sahnedeki gruptu.Yanımızdaki insanı bile zar zor görüyorduk.Bu karanlıkta aşk dolu şarkılar söylemeleri,beni aşka itiyordu.Bu şarkıları yazanların bu kadar ne yaşadığını merak ediyordum açıkçası.

Vegas'ın yüzünü çevirip şarkının eşliğinde dudaklarımı dudaklarına değdirdim.Şaşırmasının ardından yüzünü yüzüme yaklaştırdığında Manaow'un "Ne yaptığınızı görebiliyorum." demesiyle uzaklaştık.İkimiz de aynı anda boğazımızı temizleyince bu duruma üçümüz de gülüyorduk.Hayatımda sahip olabileceğim en iyi aileye sahiptim.Yaşadığım onca acı verici olaydan sonra,bu yaşadıklarım bir peri masalı gibiydi.Umuyordum ki,bu hep böyle devam edecekti.Mutluluğu en çok biz hak ediyorduk.

ÖZEL BÖLÜM SONU

Bu kitaptaki ortamı o kadar özlemişim ki...Her bölüm atışımın ardından yorumları okumaya geliyordum.Şu an OffGun ve OhmNanon fici yazıyorum ama hiç ses yok kimseden.Çok viranladı hesabım.Eğer ilgileniyorsanız,bakabilirsiniz.
Umarım özel bölümümü beğenmişsinizdir.
Söz verdim ve sözümü tuttum.
Biraz basit oldu lakin mutluydu bence.
Hoşçakalın,mutlu kalın.~~

Code Name 143/VegasPete✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin