Sabahın ilk ışıkları..
Bilincinin ayık olmasının aksine gözleri kapalıydı. Yeni uyanmanın vermiş olduğu sarhoşluk ile elini sağa doğru attı. İstediği şeye ulaşamayınca da sola..
Parmaklarının arasına sigara paketinin gelmesiyle duraksadı. Sabahın 7'si olmasını umursamadan bir dal alıp dudaklarının arasına götürdü koreli kadın. Ah nikotin.. Bundan daha iyi bir şey var mıdır?
Dumanı yavaş yavaş içine çekerken ayıldığını hissediyordu. Gözlerini araladı.
"Günaydın"
Yanında duyduğu sesle beraber başını sağa doğru çevirdi. Yeni uyanmanın verdiği şiş gözlerle kendisine bakıyordu küçük kızı. Tatlıydı. Ama hayır. Dün olanlardan sonra ona biraz fazla yüz verdiğini hatırladı. O kadar çabuk yumuşamayacaktı.
Cevap vermeden sigarasını söndürdü ve arkasını döndü. Uyumak istiyordu ama üstüne çıkan kızı yüzünden bunu yapması zordu.
"Ne yapıyorsun Jessica?! İn üstümden"
"Bana hâlâ kızgın mısın?"
Tekrar cevap vermedi ve Jessica'nın belinden tutarak onu yatağa attı.
"Uyu Jessica"
Ardından ona arkasını döndü ve gözlerini kapattı. Şımarık bir çocuk gibi davranmasından bıkmıştı artık. Ne diyorsa dinlemiyordu ve sonra ondan onu affetmesini istiyordu. Ne ara böyle olmasına izin vermişti ki.
Kalçasında hissettiği parmaklarla derin bir nefes verdi. Anlamıyordu.. Asla da anlamayacaktı.
"Parmaklarını üzerimden çek"
Ciddi çıkan sesine rağmen parmakları çekmedi Jessica. Onu kızdırmayı seviyordu. Çıkan otoriter sesini..
"Duymadın mı?!"
Sesini biraz daha yükselttiğinde de bir şey değişmedi. Tanrım!
Birden arkasını döndü ve kızının kollarını alıp kafasının hemen yanına sabitledi.
"Sana uyu demiştim" dedi kelimeleri vurgulayarak. Gözlerinde korku beklerken sırıtmış bir yüz ifadesiyle karşılaşınca iyiden iyiye sinir olmuştu.
"Böyle davranınca senden korktuğumu mu sanıyorsun?" dedi Jessica tek kaşını kaldırarak. Ardından Aisha'nın dudaklarına baktı. "Aksine beni daha çok azdırıyorsun"
Aisha artık pes etmenin verdiği umursamazlıkla kızının üstünden kalktı. Daha fazla bir şey söylemeyecekti.
Yataktan inip sandalyenin üzerindeki gömleğini aldı ve çıplak vücuduna geçirdi.
"Bugün biraz işlerim var. Seni Adel ve Min Ji'nin yanına bırakacağım."
"Çocuk muyum ben?" dedi Jessica yattığı yerden doğrulurken. "Hem dans derslerim var oraya gitmem lazım."
"Nerede ne sikim olduğu umurumda bile değil Jessica! Dün seni bırakınca neler olduğunu gördük. Ne dersem onu yapacaksın!"
Jessica bu sinire karşılık hafifçe güldü ardından yüzü koyun bir şekilde yatağa uzanıp kalçasını ortaya çıkardı.
"Sen nasıl istersen mommy"
Aisha onu süzdükten sonra odanın banyosuna girdi. Kafayı yemesine az bir zaman kalmıştı çünkü.
1 saat sonra
"Nerede kalıyorlar?" dedi Jessica arabada emniyet kemerini takarken. Ardından kahvesinin son yudumunu içip karton bardağı camdan dışarı doğru fırlattı.