1

32 3 0
                                    


Kankss girdim jenlisa etiketine baktim az bolumlu but az bolumlu olmasinin sebebi yeniden atiyomus bolumlwri oyle yani

İnsanlar lise günlerinin hayatımızın en güzel zamanları olduğunu söylerler. Ama benimki neden berbat? Mesela ben lise son sınıftayım ama hala yeni arkadaşlar edinemedim. Kelimenin tam anlamıyla annemden başka kimsem yok.

Her gün hayatımda ilginç bir şeylerin olmasını umuyorum ama ne yazık ki hiçbir zaman yeni bir şey olmuyor. Bir kitabın aynı sayfasını tekrar tekrar okumak gibi.

Benim sorunum ne bilmiyorum. Neden kimsenin bana yaklaşmaya çalışmadığını merak ediyorum. Garip mi görünüyorum? Farklı mı davranıyorum? Eskiden çok düşünürdüm ama zamanla alıştım. Kimsenin benimle iyi geçinmek istemediğini kabul etmeyi öğrendim. Hatta bu durum biraz hoşuma gitmeye başladı.

Loner*, buna böyle mi diyorlar? Genelde odanın en uzak köşesinde pencerenin yanında oturur ve hayatımın ne kadar sıkıcı olabileceğini düşünürüm. Sonunda defalarca iç çektim.

"Bayan Kim Jennie! Pankreamızın işlevi nedir?" diye sordu Bayan Kang, sorusu düşüncelerimden sıyrılmama neden oldu.

"Vücudumuzdaki şekerin kontrolünden pankreas sorumludur," diye net bir şekilde yanıtladım.

"Çok iyi Bayan Kim." Dedi ve yerime geçmemi işaret etti. Bu aslında kolay bir soruydu, altıncı sınıf öğrencileri bile buna cevap verebilirdi. Her neyse, konuşmasına devam etti. Dürüst olmak gerekirse, gerçekten sadece söylememizi mi istedi, yoksa dikkat etmediğimi fark ettiği için mi seslendi bilmiyorum. Kibirli olduğumdan falan değil, sadece bu konuyu zaten biliyordum ve muhtemelen de dikkat etmemeliydim.

Çok sıkıcı, yeni ne var? Ne var ne yok?

Ders her zamanki gibi bitti, yeni bir şey yok. Tahmin ettin, hala sıkıcı. Sınıf arkadaşlarımın ikişerli veya grup halinde sınıftan çıkışını izledim. Hatta bazılarının onları dışarıda bekleyen arkadaşları bile var. Sahip olduklarına imrendiğimi itiraf etmeliyim. Bu yıl hala yeni arkadaşlar edinmeyi umuyor muyum? Evet umuyorum. Kim arkadaş sahibi olmak istemez ki?

Üçüncü kez iç çektim ve her zaman gittiğim çatı katına çıktım. Burası derin düşüncelerimin beni yemesine izin verdiğim yer. Aynı zamanda bazen hayal kırıklıklarımı dışarı attığım yer. Hatta burada birçok kez uyuyakaldım.

"L-Lisa, senden gerçekten hoşlanıyorum. Lütfen itirafımı kabul et," dediğini duydum birinin. Sanırım merdivenlerden buraya doğru geliyordu. Meraklı bir kız olarak, orada kimin olduğunu bulmak için gizlice bir göz attım.

Ve bu şekilde iki kişi gördüm. Biri, sincaplarınki gibi tombul yanakları olan sevimli bir kızdı. Uzun boyluydu ve saçları dalgalı ve bir gül kadar kırmızıydı.

Sonra bakışlarımı kızıl saçların önünde duran diğer kişiye kaydırdım ve kahretsin, ne kadar güzel olduğuna şaşırdım. O da uzun, muhtemelen diğer kızla aynı boyda. Saçları sarıydı ve omuzlarına kadar geliyordu. Kakülleri ona çok yakışmış.

O çok güzel, yaşayan bir oyuncak bebek gibi. O gerçek mi? Görünüşlerine bakılırsa, üçümüz aynı yaştaymışız gibi görünüyor, değilse de eminim sadece bir ya da iki yaş fark vardır.

"Rosé, neyden bahsediyorsun? Yapamayacağımı biliyorsun." dedi sarışın kız ciddi bir ses tonuyla. Sesi çok havalı geliyor ama soğuk suda yüzüyormuş gibi hissettiriyordu. Evet, bunu abartmıştım.

Her neyse, burada gerçekleşen bir aşk itirafı. Kim onun gibi güzel bir kıza aşık olmaz ki? Eminim peşinden koşan bir sürü talip vardır. Sadece erkekler değil, kızlar da.

Sanırım ben de ondan hoşlanıyorum.

"Hayır Jennie, seni aptal. Az önce gördüğün birini sevemezsin.'

Evet, doğru. Yeni gördüğün birinden nasıl hoşlanırsın? Onu tanımıyorum bile ve kesinlikle beni tanımıyor ve tanıyacağından şüpheliyim. Ayrıca o muhteşem kızıl saçı reddetmişti, bana bunu bana da yapmayacağını düşündüren ne? Zihinsel olarak kendime tokat attım. Bekle, ne oluyor? Neden başkalarının konuşmalarına kulak misafiri oluyorum?

Kahretsin, sanırım geri dönmeliyim.

Evet, muhtemelen bugün şanssızım çünkü daha önce bulunduğum yere geri dönmek üzereyken su şişem düştü ve iki kızın dikkatini çeken bir ses çıkardı.

"B-bu neydi?" kızıl saçlı kız panikledi.

Ve sarışın bana doğru gelmeye başladı. Ben de panikledim, neyse ki o beni görmeden tam zamanında saklanacak bir yer buldum. Etrafta biri var mı diye kontrol etmeye çalıştığını gördüm ama neyse ki beni bulamamıştı.

"Burada kimse yok," dedi sarışın.

"Yani Lisa, ben..." Kızıl saçlı kızın bir şey söylemeye çalıştığını duydum ama diğer kız, "Rosé, cevabı biliyorsun. Gerçekten üzgünüm ve gitmem gerek" dediğinde sözü kesildi.

Ondan sonra, güzel sarışın kız gitti. Zavallı kızıl kafa, keşke onunla konuşabilsem ama yapamıyorum. Muhtemelen konuşmalarına kulak misafiri olduğum için tuhaf olduğumu düşünecek ve daha çok utanacak, bunun olmasını istemiyorum.

Her neyse, ağlamasını bekliyordum ama ağlamadı. Bunun yerine derin bir iç çekti. Ve "Bunu bekliyordum. Sadece seninle ilgilenmiyormuş gibi görünen birini neden sevdiğini anlamıyorum" dedi. Sonra ayrılmadan önce güldü.

"Eh, bu tuhaftı. Belki, ben sadece bu şeyleri anlamıyorum. İnsanların itiraf etmesini kastediyorum. Bunun nasıl bir his olduğunu merak ediyorum? Birinin sana senden hoşlandığını söylemesi." diye mırıldandım nefesimin altından. Ama ah aptal ben, bir arkadaşım bile yok henüz burada bir aşk itirafı yaşamayı düşünüyorum.

Loner: yalnizligi seven kimse

Paper Planes | Jenlisa Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin