6

12 2 0
                                    

JENNIE

Zaman geçtikçe, diğer insanlarla nasıl iletişim kuracağımı yeniden öğrenmeye devam ettim. Jisoo'ya ve o kağıt uçakların arkasındaki kişiye teşekkürler. Bu basit notlar ruh halimi hafifletmeyi ve farklı şekillerde bana ilham vermeyi başardı. Bunlar muhtemelen bir şaka ya da başka bir şeyin parçası olsalar bile, hayatımda şaşırtıcı bir şekilde bir fark yarattıkları için yine de minnettarım.

Bir arkadaşa sahip olmanın ve en çok ihtiyaç duyduğun zamanlarda seninle kalacak ve yanında olacak birine sahip olmanın çok güzel olduğunu anladım. Yani birine güvenmek böyle mi hissettiriyor?

Bazen gerçekten her şeyi kendimize saklamak zorunda değiliz. Demek istediğim, her şeyden bu kadar bıkmışken sonunda konuşacak birisinin olması beni çok daha iyi hissettirdi. İlk başta biraz utanç vericiydi ama Jisoo gerçekten harika, her zaman hiçbir şey söylemeden nutuk atmama izin veriyor. O sadece dikkatle dinliyor ve işim bittiğinde, o zaman beni rahatlatacak ve beni daha iyi hissettirecek şeyler söylüyor.

Gerçekten kimsenin beni anlamayacağını düşündüm ama işte orada. Onu daha önce tanımayı çok isterdim. Biliyor musun, keşke daha önce tanışsaydık, lise hayatım muhtemelen çok eğlenceli olurdu. O zaman zevk alırdım.

Kağıt uçaklar hakkında, o ikisinin son olduğunu düşündüğümde aslında öyle değillerdi. Dört kağıt uçaktı şimdi on oldu. Ve o kişinin gerçekte kim olduğunu çok merak ediyorum. Kelimenin tam anlamıyla hiçbir fikrim yok. Elimdeki tek ipucu onların benimkiyle aynı okula gittikleri. Nasıl mı anladım? Çünkü o uçakları dolabıma, sırt çantama ve masamın altına koyabiliyorlardı.

Bazıları posta kutuma ve ne zaman sıkılsam ya da moralim bozulsa gittiğim çatı katına konmuştu. Şimdi düşününce, onların da yakınlarda yaşıyor olabileceklerini veya komşularımdan biri olabileceklerini fark ettim ama bu konuda çok fazla düşünmek istemiyorum.

Biraz ürkütücü olsa da, o kişi her kimse, beni bu kadar basit bir şekilde neşelendirdikleri için onlara teşekkür etmek istiyorum. Bu tuhaflık aslında beni çok güldürdü.

Bu arada hafta sonu olduğu için kanepemde oturup Netflix izliyorum. Aslında iş bulmak istiyordum çünkü evde çabuk sıkılıyorum ama belli ki reşit olmadığım için kimse beni işe almak istemiyor gibi. Hala para kazanmak için ne yapabilirim diye düşünüyorum çünkü dürüst olmak gerekirse, annem gece gündüz yabancı bir yerde çalışırken boşta kaldığım için kendimi kötü hissediyorum. Artık annemden para istemek istemiyorum. Sonunda eve dönebilmesi için orada kazandığı parayı biriktirmesini istiyorum.

Bana doğru uçan başka bir kağıt uçak gördüğümde izlemeye odaklanmaya çalışıyordum. Onu yakaladım ve hızla pencereye doğru koştum çünkü uçağın pencereden girdiğini biliyorum. Bu yüzden, umarım kişi hala yakınlardadır.

Etrafa baktım ama kimseyi bulamadım. Sadece yerde bir şey gördüm. Pembe bir mendildi. Almak için dışarı çıktım. Garip görünüyor, bunun bana ait olmadığını biliyorum. Ayrıca benim bu renkte mendilim yok. Bunu burada kim bırakır? O kişiye ait olabilir mi?

Farkında olmadan kokusunu aldım. Bekle, bunu yapmamalıydım çünkü enfekte falan olabilirdi ama lanet olsun, üzerinde kalan tatlı lavanta kokusu sarhoş edici ama iyi bir şekilde. Bu bir erkeğe ait değil, değil mi? Demek istediğim, koku onlar için fazla kız gibi ya da belki ben cinsiyetçilik yapıyorum?

Biraz hayal kırıklığına uğramış hissederek içeri girdim. Sonunda kağıt uçak göndericisini yakalayabileceğimi umuyordum ama sanırım onlar bir ninja. Başımı salladım ve sarı kağıt uçağı açmaya başladım.

"Bazen fark etmediğiniz ama sizi önemseyen insanlar vardır."

Bu mesaj diğerlerinden çok farklı. Genelde tavsiye ya da ilham vericiydi ama bugün anlamadığım bir şey. Neden böyle bir mesaj versinler ki? Ve kimden bahsediyor olabilirler? Beni Jisoo'dan başka tanıyanlar var mı? Neyi veya kimi fark etmiyorum? Bildiğim kadarıyla görünmez olan benim.

Yemin ederim bu kişi beni çok düşündürüyor. Benimle konuşmak istiyorlarsa, gerçekten denemeliler çünkü yemin ederim onlarla arkadaş olmayı çok isterim. Neden olmasın? Şaka değilse, beni gerçekten önemsiyorlar ve çok ilginç bir insan gibi görünüyorlar.

Paper Planes | Jenlisa Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin