JENNIE
Jisoo, "Jen, hadi eve gidelim." dedi. Evimin onlarınkinden uzak olmadığını az önce öğrendim. Bu tesadüf beni çok şaşırttı. Özellikle Lisa, onun evinde benimkinin hemen yanında olduğu için resmen benim komşum olduğu ortaya çıktı.
Yine de onu neden hiç görmediğimi anlamıyorum. Garip ama belki de dikkat etmemişimdir. Benim için alışılmadık bir durum değil. Yine de güzel çünkü bu, muhtemelen daha sık takılabileceğimiz anlamına geliyor. Ne de olsa evlerimiz birbirinden sadece birkaç adım uzaklıkta.
"Tabii," diye yanıtladım. Sonra yürümeye başladık. Ancak, daha kapıdan dışarı çıkmadan önce birinin "Jennie! Jisoooooo!" diye bağırdığını duyduk.
Ve kim olduğunu öğrenmek için arkamı dönmem gerekmiyordu. O uzun kişinin kim olduğunu biliyorum.
"Lisa, neden bağırıyorsun?" Jisoo, Lisa bize çok fazla ilgi gösterdiği için yarı şikayet ederek sordu. Jisoo'nun genelde bunu yapmadığından değil, sadece onlarla birlikte olduğumdan ve o bakışlardan rahatsız olduğumu biliyor.
"Opps! Üzgünüm," dedi Lisa ve özür dilercesine eğildi.
"Şimdi neden bağırıyordun?" Jisoo tekrar sordu. Lisa kolunu Jisoo'nun omzuna koydu ve neşeyle "Millet, eve gitmeden önce alışverişe gidelim" dedi.
"Aslında bu harika bir fikir. Ben de yiyecek bir şeyler almak istiyorum," dedi Jisoo başını sallarken. Sonra ikisi de fikrimi almak istercesine bana baktılar. Pekala, onlarla gidebilirdim ama korkarım gereksiz şeyler alacak param yok.
"Ben-uh, sizinle gelebileceğimi sanmıyorum," dedim utangaçça başımın arkasını kaşırken. Lisa, "Neden?" diye sormadan önce endişeyle bana baktı.
"İkinizle ne kadar gitmek istesem de maddi gücüm yok. Korkarım sizinle gidersem dürtülerimi durduramayacağım ve bu ay için bütçemi harcayamayacağım evet, belki bir dahaki sefere." Açıkladım ve yemin ederim ki bunu söylerken parmaklarımla oynuyordum. Tuhaf ve aslında biraz üzücü. Keşke bir işim olsaydı da onlara ayak uydurabilseydim.
"Hey, sorun değil. Bu bizim ikramımız olacak, değil mi Jisoo unnie?" dedi Lisa, Jisoo'nun omzunu okşarken. Jisoo başını salladı, "Tabii ki, bunun için endişelenmene gerek yok. Hadi, gerçekten seninle takılmak istiyoruz."
"Lütfen," Lisa önümde aegyo yaparken yalvardı. Aigoo, bu sevimli kızı nasıl hayal kırıklığına uğratabilirim ki?
"Tamam, sizinle geliyorum ama şimdilik sadece vitrinlere bakacağım. Hiçbir şey almayacağım. Onun yerine siz kızlar ne alacaksanız size yardım edeceğim."
"Harika hadi gidelim!" dedi Jisoo, Lisa ve beni bileklerimizden sürüklerken. Gerçekten enerji dolu, keşke onun gibi olsaydım.
Her şeyden önce alışveriş merkezinin içindeki bir fast food restoranında yemek yedik. Sipariş ettiğim şey için ödeme yapmak istedim ama bunu yapamadan Lisa zaten her şeyi ödedi. Bunu yapmak zorunda olmadığını söyledim ama istediğini söyledi ve ısrar etti. Tartışmak istemiyorum, bu yüzden bir dahaki sefere yarı zamanlı bir iş bulursam onu telafi etmeye karar verdim.
Bir sonraki durak bir butikti. Jisoo birkaç kıyafet almak istediğini söyledi bu yüzden buradayız. Onlar eşyaları kontrol etmekle meşgulken ben de boş boş onları beklemekten sıkılmamak için etrafa bakmaya karar verdim. Yemin ederim giymeyi çok istediğim elbiseler var ama ne zaman fiyatını görsem gözlerimi kapatmak istiyorum.
Lüks bir dükkanda olduğumuzu biliyorum ama fiyatları görene kadar bu şeylerin ne kadar pahalı olduğunu fark etmemiştim. Kendimi zengin çocuklar takımına falan mı soktum?
"Jennie unnie, bu sana çok yakışacak," dedi Lisa aniden bana güzel kırmızı elbiseyi gösterirken. Dizimin bir santim üstündeydi. Güzel görünüyor ve bence Lisa haklıydı, muhtemelen bana yakışırdı. Sadece kontrol etmek için almıştım ama fiyatına baktığımda gözlerim büyüdü. Neredeyse elbiseyi düşüreceğim! Tanrım, bütün bir ay boyunca bütün bir erzakımı bile alabilirim.
Cidden bana bu elbiseyi mi tavsiye ediyor? Ne kadar kırıldığımı anlamadı mı? Bu çocuk gerçekten.
"Uhm Lisa, buna ihtiyacım olduğunu sanmıyorum. Zaten bir sürü kıyafetim var," dedim. Açıkçası param olsa alırdım ama şu an içinde bulunduğum durumla, boşver. Annemin ülkede bir iş kurmasına yardım edebilmek için para biriktirmeyi tercih ederim, böylece artık yurt dışında çalışmak zorunda kalmayacaktı.
"Ama unnie, sana benden olacağını söylemiştim. Fiyat konusunda endişelenmene gerek yok," dedi. Fikrimi değiştirmedi. Hala istemiyorum, bana o elbiseyi vermek için o kadar para harcamasını istemiyorum. Bunu hak ettiğimi düşünmüyorum. Ayrıca, bunu geri ödemek benim için zor olurdu. Biliyorsun, kimseye borçlu olmayı sevmem.
"Hayır Lisa, buna gerçekten ihtiyacım yok. Sadece kendine bir şeyler al."
"Peki." Gözlerinde hüzün gördüm. Neden bana bir şey almaya kararlı? Yani gerçekten hak etmiyorum. Hadi ama, daha yeni arkadaş olduk ama o zaten ekstra şeyler yapıyor.
Yine de ilginç biri.