JENNIE
Dakikalar geçtikçe Lisa ile rahat etmeye başladım. Jisoo ve benim nasıl arkadaş olduğumuz hakkında konuştuk. Dürüst olmak gerekirse, önceleri ifadesiz suratı olduğu için kaba olduğunu düşündüm ama sonunda onu biraz tanıdığıma göre aslında kötü biri olmadığını anladım.
Ve sanırım ondan daha çok hoşlanıyorum. Tanrım, ne diyorum ben? Ama yine de kişiliğini gerçekten seviyorum. O da neşeli ama Jisoo kadar neşeli değil. Pekala, Jisoo unnie için doğru terim hiper—hayır, şaka yapıyorum.
Sohbetimizden, Lisa'nın benden sadece bir yaş küçük olduğunu ve Taylandlı olduğunu öğrendim. Yemin ederim şaşırdım çünkü onun bir yabancı olmadığını düşündüm. Demek istediğim, aynı zamanda bir Koreli gibi görünüyor. Ayrıca, kendi ülkesindeki okullara gidebilecekken neden Kore'de olmayı seçtiğini merak ediyordum.
Neyse ki buraya bağımsız olmayı öğrenmek istediği için geldiğini açıkladı. Bu cesurca. Dürüst olmak gerekirse, böyle bağımsız olmak benim seçimim değildi ama Lisa, cesaretinden dolayı ona hayran olmama neden olacak kararı kendisi vermiş. Sonuçta o sadece on altı yaşında, benden sadece bir yaş küçük. Anne babasının gözetimi ve rehberliği altında kendi ülkesindeki hayatından nasıl zevk alıyor olsa da burada kendi ayakları üzerinde durmayı öğrenmeye çalışıyor olması inanılmaz. O gerçekten ilginç.
Bir şey daha, ilk yılımızda sınıf arkadaşım olduğunu da söyledi ama ben her zaman kendi dünyamla meşgul olduğum için muhtemelen onu fark etmemişimdir. Onu tanımadığıma ya da en azından tanıdığıma inanamıyorum. Demek istediğim, ona bir bak, muhtemelen bu okuldaki en güzel kızlardan biri ama aynı sınıftayken varlığında haberdar değildim. Benim sorunum ne?
"Daha önce sınıf arkadaşım olduğuna gerçekten emin misin?" Hala inanamadığım için tekrar sordum. Kıkırdadı ve "Evet, yüzde yüz eminim. Etrafındaki insanlara dikkat etmiyorsun, bu yüzden muhtemelen varlığımı bilmiyordun. Ayrıca eskiden gözlük takıyordum, bu yüzden gerçekten tanıyamayacağını düşünüyorum." dedi.
"Garip," diye mırıldandım ve bana bakmasını sağladım.
"Garip olan ne?" Diye sordu. Lanet olsun, duyacağını düşünmemiştim. "Hiçbir şey" demeden önce başımı salladım.
"Jennie, benim-" Lisa bir şeyler söylemeye çalışıyordu, ancak Jisoo'nun yiyecekleri taşımakta zorlandığını gördüm.
"Ona yardım edeceğim," dedim Jisoo'ya gitmeden önce. Lisa iç çekti ve beni takip etti. Sonra ikimiz de Jisoo'nun yiyeceklerimizi masaya getirmesine yardım ettik.
Hepimiz yerleştiğimizde birden Lisa'nın daha önce bir şeyler söylemeye çalıştığını fark ettim. Ben de "Az önce ne diyordun?" diye sordum.
Gülümsedi ve "Boş ver, önemli değil zaten." dedi. Yok canım? Şimdi merak ediyorum ama artık sormayacağım. Bir tuhaf ya da başka bir şey gibi görünmek istemiyorum.
"İyi anlaşmanız güzel" dedi Jisoo, ona bakmamıza neden oldu.
Hadi unnie, yiyelim. Hepimiz geç kalacağız, dedi Lisa ve yemeye başladı. Jisoo daha sonra çok sevdiği tavuğunu yuttu ve ben de yemeye başladım. Tıpkı Lisa gibi ben de geç kalmak istemiyorum çünkü bu daha fazla dikkat çekeceğim anlamına geliyor ve bundan hoşlanmıyorum.
Yemek yerken Jisoo, sıradayken olanlardan bahsetti. Birisi kaynak yapmaya çalıştığı için neredeyse kavga ettiğini söyledi. Ona sadece güldük, başından geçenler yüzünden değil, onun hakkında konuşma şekli yüzünden. Bunu bile gösteriyordu.
Öğleden sonraki dersler başladı ve farklı sınıflardan olduğumuz için ayrı yollara gitmek zorunda kaldık. İkisine de veda ediyorum. Umarım benimle tekrar takılmak isterler çünkü bugün gerçekten çok eğlendim. Sanırım artık iki arkadaşım var. Oh bekle, Lisa şimdi benim arkadaşım mı? Ya da kendimden geçtim.
Ders başladığında, hala onu düşünüyordum, Lisa. Dürüst olmak gerekirse, bana karşı bu kadar iyi olmasını beklemiyordum çünkü çatı olayı sırasında çok ciddi birine benziyordu. Onu tanıdığım için mutluyum ve umarım onu daha da iyi tanırım. Ondan arkadaşım olmasını istemeli miyim? Aman Tanrım, gülümsemesini düşünmekten kendimi alamıyorum. Neden bu kadar güzel olmak zorunda ki? Kalbimi tekrar daha hızlı attırıyor, göğsümü tuttum.
Bir dakika, bana ne oluyor? Daha önce hiç böyle hissetmemiştim. Tanrım, bana yardım et.
"Bayan Jennie, iyi misiniz?" Bayan Bae, neyin ürkmeme neden olduğunu sordu."Bayan Jennie, iyi misiniz?" Bayan Bae, neyin ürkmeme neden olduğunu sordu.
"Ah, evet Bayan Bae, ben iyiyim. Endişelenmenize gerek yok," diye yanıtladım. Bayan Bae omzuma vurdu ve "Kendini iyi hissetmiyorsan söyle, revire gitmene izin vereyim" dedi. Sadece başımı salladım ve o derse devam etti.
"Ne oldu Jen?" Sınıf arkadaşım sordu. Aslında adını bile bilmiyorum.
"Hiçbir şey, bana aldırma. Hadi sadece Bayan Bae'yi dinleyelim," dedim ve ona gülümsedim.