8

8 1 0
                                    

JENNIE

Jisoo birlikte öğle yemeği yiyeceğimizi ve ayrıca en iyi arkadaşını benimle tanıştırmak istediğini söyledi. Aslında, bu arkadaşla tanışacağım için gerginim. Demek istediğim, başlangıçta başka insanlarla arkadaş olmak konusunda ne zaman rahattım? Yine de en iyi arkadaşa sahip olduğu için Jisoo'ya imreniyorum. Keşke benim de olsaydı.

Dürüst olmak gerekirse, ilk defa biri beni onlarla yemek yemeye davet etti. Yani, biraz tedirginim ama ne ters gidebilir ki? Tekrar düşünmeden, kafeteryaya gitmeden önce hızlıca eşyalarımı sırt çantama koydum. Yeni arkadaşımı bekletmek istemiyorum.

Kafeteryaya girdiğimde hemen onu aradım. Bugün beni biraz rahatsız eden birçok insan var ama sanırım bununla başa çıkabilirim. Onu bir an önce bulmam gerek çünkü şimdiden açlıktan ölüyorum. Tüm kafeteryaya baktım ve orada onu üçüncü sıradaki altıncı masada buldum. Bana el sallıyordu, ben de gülümsedim ve onun olduğu yere gittim.

Jisoo unnie'ye yaklaşmak üzereydim ki onun yanında birinin durduğunu fark ettim. Sarışın kızı görünce gözlerim şaşkınlıkla açıldı. Biliyorsun, çatı olayından. Gözlerimiz buluştu ve kalbim düzensiz bir şekilde atmaya başladı. Bu kahverengi küreler çok karşı konulamaz.

Hayır, beni yerçekimi gibi çekiyor. Ah o kalın uzun kirpikler, gözlerini güzelleştiriyorlar. Sadece şu açık ve temiz cilde bakın, tek bir gözenek bile görmezsiniz. Onun mükemmelliğini yakından görebildiğime inanamıyorum. 

Bir an göz göze geldiğimizi fark ettim. Yüzüme sıcaklık yükseldi. Ve şu anda domates gibi göründüğümü biliyorum, bu yüzden göz temasını kestim. Kahretsin, muhtemelen yüzümün kızardığını gördü. Bu çok utandırıcı. Neden insanların yanında hep garip davranıyorum? Hadi Jennie, normal davran. Panik yapma, onlar sadece uh-o sadece senin gibi bir insan.

"Yani Jennie bu benim en iyi arkadaşım Lisa Manoban. Lisayah bu Jennie, az önce bahsettiğim kız" Jisoo bizi tanıştırdı ve ben bir daha gözlerine bakamadım. Nasıl yapabilirim? Hala çok utanıyorum.

Jisoo unnie elimi tutup aynısı Lisa'ya yaptığında çok şaşırdım ve birbirimizle el sıkıştık. Muhtemelen hiçbir şey yapmadığımızı fark etti. Yine de yapmak zorunda değildi, bu beni daha çok utandırıyor. Umarım elim terlemiyordur.

Lisa'nın eli yumuşak ve çok uzun. Bir kızın eli nasıl bu kadar güzel olabilir? Bu çok yasadışı. Jisoo ellerimizi bıraktı ama Lisa ve ben aynı şeyi yapmadık.

Jisoo Unnie, "İşte, siz yapmıyordunuz, ben de sizin için yaptım hihihi," dedi ve bu beni hemen aydınlattı. Kahretsin, birkaç saniyedir birbirimizin ellerini tutuyoruz.

"Uhm, L-Lisa elim," dedim beceriksizce. Sanki yanmış gibi hemen elimi bıraktı.

"Üzgünüm." dedi ifadesiz suratıyla. Ne düşündüğünü göremiyordum. Elimi iğrenç mi buldu? Ah Jennie, fazla düşünmeyi bırak.

"Sorun değil." gülümsedim.

"Siz burada kalın. Ben yemeğimizi getireceğim," dedi Jisoo ve gitti. Cidden, beni tanımadığım biriyle mi bıraktı? Biraz rahatsız edici. Lisa'nın varlığından hoşlanmadığımdan değil ama bu beni kendim hakkında bilinçlendiriyor. Yani hayatımda gördüğüm en güzel kızın önünde oturuyorum, içimi nasıl sakinleştirebilirim.

Bu yüzden garip bir sessizlik oldu. İkimiz de konuşmaya cesaret edemedik. Şey, konuşmaya çalıştım ama sanki boğazımda bir şey var gibiydi. Yaparsam sesimin çatlamasından korkuyorum. Sonra ağzımı kapalı tutmaya karar verdim çünkü tuhaf ya da rahatsız edici bir şey söylemekten korkuyorum. Ancak, birkaç dakika sonra hiçbirimiz hala konuşmaya çalışmadık ve bu gariplik dayanılmaz olmaya başladı, bu yüzden...

"Li-"

"Jen-"

Aynı anda bir ağızdan söyledik ki bu ikimizi de şaşırttı.

"Önce sen" ve yine birlikte söyledik. Benim neyim var? Bu gerçekten utanç verici.

"Uhm sen ve Jisoo nasıl arkadaş oldunuz?" Bana bakmadan sordu.

"Ah, birkaç gün önceydi. Beden eğitimi dersimiz sırasında bana yaklaştı. İyi biri, aslında benden onların arkadaşı olmamı isteyen ilk kişi," diye yanıtladım.

"Bu kız gerçek bir sosyal kelebek, ciddiyim. Sana söylüyorum, o benim sınıf arkadaşım bile değil ama benim sınıfımda benden daha çok arkadaşı var" dedi ve başını salladı. Dürüst olmak gerekirse, en azından kıkırdamasını bekliyordum ama yapmadı, yine de küçük sırıtışı çok tatlıydı.

"Vay canına, o gerçekten harika," diye mırıldandım.

"Peki ya sen? Neden başka arkadaşın yok?" diye sordu. Söylemeden önce iç geçirdim. "Bilmiyorum. Sadece kimse benimle arkadaş olmak istemiyor gibi görünüyor. Yapabilseydim, aslında ilk hareketi yapan ben olurdum ama yapamıyorum. Sonunda her zaman ne gibi bir şey olduğunu düşünürüm. Sinir bozucu olduğumu ya da onlara sırnaştığımı düşünürlerse."

"Pekala, sinir bozucu değilsin. Bu kesin. Harika bir insansın Jennie," dedi ve ona bakmamı sağladı. Boğazını temizledi ve "Yani evet harika bir insana benziyorsun. Güzelsin de, neden seninle arkadaş olmak istemiyorlar?" dedi.

"Ha? Ben neyim?" Doğru mu duydum? Güzel olduğumu mu söyledi? Gerçek mi?

Bakışlarını başka yöne çevirdi ve "Jennie, işitme engelin olduğunu sanmıyorum" dedi.

"Ah, teşekkür ederim, sanırım," diye utangaç bir şekilde yanıtladım. Neden böyle şeyler söylemek zorunda ki?

"Peki arkadaşım hakkında ne düşünüyorsun?" diye sordu Lisa, konuyu Jisoo'ya geri getirerek.

Paper Planes | Jenlisa Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin