Hoseok arkadaşlarıyla anlaştığı saatte buluşacakları sahile, her zaman beraber oturdukları yere geldiğinde arkadaşlarını selamlamıştı. Yanlarına oturduktan sonra gözleri Yoongi'yi aramıştı ama Yoongi ve Tae yanlarında değildi.
- Yoongi ve Tae nerede?
- Yoongi yavru kedinin peşinden gidince Tae'da Yoongi'nin peşinden gitti. Gelirler birazdan.
Jimin'in konuştuğu sırada karşıdan gelen Taehyung ve Yoongi'yi gören Namjoon onları işaret edip konuşmuştu.
- He, işte geldi bizim kediler.
Jin, Namjoon'un söylediği cümleye gülerken Hoseok Namjoon'un gösterdiği yere bakmış ve Yoongi'nin omzuna kolunu atıp gülüşerek gelen Taehyung'la yüzünü düşürmüştü.
İkili arkadaşlarının yanına gelir gelmez Taehyung Jin'in yanına oturmuş ve elindeki küçük sarı çiçeği ona uzatmıştı. Jin gülümseyerek çiçeği alıp Tae'ya baktı.
- Çok güzel çiçek, sadece biraz ufak.
- Evet çok güzel, teşekkür ederim Taehyung.
Jin ve Taehyung konuşmaya devam ederken Hoseok'un yanına oturmuş Yoongi geldiğinden beri Hoseok'u izlemiş ama ikiside hiçbir şey konuşmamıştı.
- Vay be, uzun zaman sonra ilk defa okul dışında hep beraber oluyoruz. Birileri artık aramıza katılabilmesi ne hoş.
Heyecanlı ve alaycı bir şekilde konuşan Jungkook'la herkes ona dönmüştü. Hep beraber buluşamamalarının sebebi herkesin ve kendisinin de bildiği gibi tabi ki Hoseok'tu. Hana ile sevgili olduğunda onları bir kere bırakmış gibiydi, arkadaşları ona bu konuyu dile getirdiğinde ise sürekli bahaneler üretip konudan kaçmaya çalışıyordu.
- Sürekli bu konuyu yüzüme mi vuracaksınız arkadaşlar?
Yoongi hariç diğerleri "Evet!" diye bir ağızdan bağırdığında Hoseok onlara kaşlarını çatıp Yoongi'ye döndü. Yoongi sesini çıkarmadan sadece Hoseok'u izliyordu. Hoseok ona baktığında göz göze gelmesiyle önüne döndü ve yutkunup karşısına odaklandı.
- Evet! Sen bu grubun hainisin.
Hoseok'un gözlerinden kaçan Yoongi cümlesini karşısında duran Jimin'e doğru söylemesi herkesi güldürürken neye güldüklerini anlamayan Yoongi ise arkadaşlarına bakıyordu.
- Hoseok sana hain demek istedi sakın yanlış anlama, bana bakarak söylemesi aklını karıştırmasın.
- Evet tabi ki Hoseok'tan bahsediyorum hain diye. Ben Jimin'e saçları çok güzel olmuş diye baktım, gözlerimi alamıyorum çok yakışmış Jimin.
Jimin Yoongi'nin toparlamasına gülümseyip teşekkür ederken şaşkınlıkla Jimin'e dönen Jungkook gözlerini saçlarına dikmişti.
- Ne var ki saçında? Aynısı.
Jimin saçlarının rengini değiştirmişti. Aslında baktığında hemen fark edilecek kadar değiştirmemişti ama Jungkook'un fark etmemesi üzmüştü ve hemen yüzünü düşürüp Jungkook'a dönmüştü. Tae ve Yoongi ise Jungkook'un fark etmemiş olmasına şaşırıp birbirine bakarken Jungkook tekrar konuşmuştu.
- Şaka yapıyorum asma suratını, rengini değiştirmişsin. Ve evet Yoongi haklı yakışmış.
Derin bir nefes verip saçlarını geriye atan Jimin gülümseyip teşekkür etmiş ve konuşmaya başlamışlardı. O sırada yeni çıkan oyun hakkında konuşan Jin ve Namjoon ve her ne kadar oyundan anlamasa da Taehyung derin bir sohbet içerisindeydi.
Hoseok ve Yoongi ise aralarındaki anlamsız sessizliği bozacak adımı bekliyorlardı. Sonunda sessizliği bozan Hoseok olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Kiss
FanfictionBirbirini çok seven yedi kişilik arkadaş grubu ve zamanla ortaya çıkacak aşk itirafları. SOPE-TAEJİN, Jikook Texting/düzyazı