11. Část

176 10 0
                                    

Během čtení se Anna začala podvědomě usmívat, což pobavilo i kluky. „Kdo ti píše?" ptal se zvědavě Marek. Vojta jeho otázku konkretizoval: „On? Anička jen kývla hlavou a ve zkratce jim zprávu shrnula: „Píše, že mu Alena řekla, že jsem je viděla. A že, když jsem pak nepřišla, že mu došlo, co se stalo. A prý bude rád, když mu zase zítra pomůžu." „Tak to dopadlo dobře, ne?" konstatoval Vojta nakonec. Sid zase jen kývla hlavou a začala zběsile ťukat na tlačítka virtuální klávesnice.

Alena s Adamem sledovali film. Teda... Alena sledovala film. Adamovi už nejmíň po šesté za deset minut zavibroval telefon a díval se spíš do něj. Alena postřehla, že Adam film moc nesleduje, a neodpustila si: „Hele, Hrušáku, já chápu, že jsi asi zvyklej na jinej typ filmu, ale vážně by ti ublížilo to tu hodinu se mnou vydržet?" Adam ale vůbec oči od mobilu neodtrhl „Protože, když tě vidím..." pak nenápadně nahlídla přes rameno do mobilu a doplnila se, „...jak se usmíváš a užíváš si svoji romantickou chvilku přes telefon, připadám si tu navíc!" Adam se na ní podíval a pak se mírně usmál. "Ale, ale, koukej to vyklopit, kdo je ta šťastná?" „Anna," řekl jen tak po chvilce mlčení. Překvapený úsměv přidala i Alena a neodpustila si poznámku: „Mhmmm, takže moje neustálý přesvědčování konečně zabralo." Adam její tvrzení mešním pokýváním hlavy potvrdil. „Tak kam vyrazíte?" nepřestávala se zvídavými otázky. „Vyrazíme?" nechápal Haďák. Alena se hned potom doplnila: „No na rande, přeci." „Žádný neplánujem," odpověděl okamžitě. Bývalé nadporučici se tato odpověď ale vůbec nelíbila: „No tak to ne, to je velká chyba a tu musíš okamžitě napravit. Hned jí někam pozvi." Adam se však jen zasmál a zakroutil hlavou. Potom dál upřel oči na displej.

Těsně před spaním Ester opět volala Marice. Zrovna jí popisovala události dnešního dne: „...no a pak mě vyhodil. Nebudu kecat, čekala jsem to, ale i to je dobře, ne?" „Nebo nejsou ty tvoje balící techniky dost účinný," ozval se hlas Mariky z telefonu, „A co Sid? Zkusilas na ní něco taky?" „Samozřejmě," ujistila jí Ester, „Vymyslela jsem si historku, že si mě ten Adam na večer pozval k sobě. Ale asi jsem jí tím ublížila, protože začala brečet a utekla." Marika se jí pokusila podpořit: „Uvidíš, že, až se všechno vysvětlí, bude zas dobře. Teď se ale soustřeď na práci. Kolik už toho máš?" „Jen to z toho dneška. Ale pro tu diplomku toho budu potřebovat víc, budu to muset víc rozjet a pozorovat i jiný lidi."

Ester v noci přemýšlela. Vzpomněla si na rozhovor se Sid, ve kterém zmiňovala Frantu Kolmana, který se snaží balit každou holku, jež kolem něj jen projde. Rozhodla se si poznámky obohatit i o něj.
Ráno si oblékla co nejvíc nejkratší sukni a tričko s tak velkým výstřihem, že byla ráda, že z něj nevykukovalo nic, co by nemělo. Přišla do ZOO a začala svoji oběť hledat.

Líbíš se mi Kde žijí příběhy. Začni objevovat