0'2

180 21 29
                                    


             
                           ⋇⋆✦⋆⋇

Haewon hala temkinli gözlerle Sunghoon'a bakıyordu.Sunghoon ise hala yere gözlerini dikmişti.2 Yıl önce Sunghoon ve Riki beraber arkadaştılar.Riki bir suça karışmıştı ve bu yüzden okuldan atılacaktı.Olayı başka birinin üzerine kitleyip Başka bir okula yazılmıştı.O okulda derslere hiç girmediği dedikodusu bu okula kadar gelmişti.

Sunghoon aklında olan bazı düşünceleri atmak için bahçeye çıktı.Bu sırada Wony'nin sevgili bebeği Yujin gelmişti Yujin olayları duyunca baya sinirlendi.Neden böyle tatlı bir çocuğa böyle bir mesaj atarlardı ki.

Wony ve Yujin kantine gideceklerini söylediler Sunoo reddetip sırasında uyuklamaya devam etti.

Uyandığında birisi sınıfın kapısına gümbür gümbür vuruyordu.Dışarıdan ağlama sesleri geliyordu tam kapıyı acacakken silah sesi duydu.

Haewon'un gözleri ve elleri kanlı şekilde sınıfın tahtasında çivili halde duruyordu.Çiviye geçmiş gömleği yırtılmak üzereydi.

Arkasını döndü maskeli ona doğru geldi boğazını sıkıp bıraktı.

-Sunoo kalk Sunooo!!

Wonyoung'un sesini duymasıyla gözlerini açtı.Ağlıyordu ağlamalıydı.Kötü bir kabus görmüştü Haewon ölüydü kendisini boğazlayan birisi vardı.

-Sunoo iyi misin ?

Soruyu soran Haewon'du Sunoo hızlıca ayağa kalkıp kızın nabzını gözlerini kontrol etti ağlaması durmuyordu duracak gibi değildi.

                ✧⋄⋆⋅⋆⋄✧⋄⋆⋅⋆⋄✧

-Demek tahtaya asılıydım ha?!

Haewon şaşkınlıkla konuşurken Wony Sunoo'nun dinmeyen ağlamasını susturuyordu.

Ya da çalışıyordu.

En sonunda Sunghoon gelmişti.Herşeyi bir turda Hoon'a anlattılar.Hoon şaşırmış gibiydi.Ama daha çok gözünde bir korku vardı.

Zil çalınca hepsi sınıflarına döndü.Sunghoon tedirgindi ama daha çok gözünde bir pişmanlık var gibiydi.

Yaptığı büyük hatanın bedelini başkaları ödüyordu.

                         ⋇⋆✦⋆⋇

Hate-SunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin