Wonyoung sabah uyandığında hemen yanında olan Yujin'i seyretmeye başlamıştı.Yujin kusursuzdu.Sanki özenilerek yaratılmış gibiydi.Ve bugün o kusursuz prensesin doğum günüydü.Bütün günü beraber geçireceklerdi.
Planları aklından geçirip uyuyan kızı izlerken kız gözlerini kırpıştırıp uyandı.Wony kızın yanağına bir öpücük kondurup kulağına fısıldadı.
"Iyi ki doğdun Yujinnie~"
Yujin gülümsedi o da kızın yanağına bir buse kondurdu.Beraber yüzlerini yıkadıktan sonra kahvaltıya aşağıya indiler.Wony telefonunu eline aldığında Sunoo'dan gelen bir sürü bildirim gördü.
Biraz mesajlaştıktan sonra onun güvende olduğunu görünce gülümsedi.
Okul çalışanları okulu temizlemek için okulu açacaklardı.Sunoo ise hemen gidip anahtarını alacaktı.
Yolda Converse'lerinin bağcığı çözülen Won'u bekledi.Won erkek arkadaşı Jay ile buluşacaktı.
Otobüse bindikten 15 dakika sonra okulun yakınında ki durağa geldiler.İndiklerinde Jungwon okulun yanında ki banka oturup şarkı dinleyen çocuğa baktı.Jungwon'un erkek arkadaşı Jay'di.Sunoo çocuğa selam verdi.
-Jay!
-Oh Won naber?
Selamlaşıp konuştuktan sonra okula girdiler.Sunoo anahtarı aldı ve çıktılar.
Won ile yolları ayrıldığında Sunoo eve doğru yol aldı.Otobüste müzik dinlerken arka taraftan gelen gürültüye döndü.
Bir yaşlı teyze alkol koktuğu ve bir kenara sızdığı için çocuğu azarlıyordu.Fakat dikkat ettiği şey çocuğun sınıf arkadaşı Riki olmasıydı.
Kendi durağına çok yaklaşmışlardı.Ya Riki'yi teyzenin elinden kurtarıp bir durak daha ilerleyecek ya da kendi evine zamanında gidecekti.
Riki'yi kurtarma planına geçti çünkü zaten çoktan teyze kafasına vurmaya başlamıştı.
-Affedersiniz kusura bakmayın arkadaşımı alacağımda.
Riki'yi oradan çekti.Riki yarı ayıktı.Kolundan sürükleyip durağa zamanında inmeyi başardı.
Durağa oturtup bir kaç kere onu uyanması için dürtükledi.Ama cevap yoktu.Sonra bir tokat attı.
-Ne vuruyorsun lan!
Riki gözünü açınca en son görmek istediği kişiyi gördü.Sunoo kızgınca
ona bakıyordu.Bu yaşta ne alkoldü bu böyle gündüz gündüz.Niki yüzünü hızlıca deri ceketinin koluna sürttü.Yanlış görmüyordu.Evet sınıf arkadaşı bu rezilligi görmüştü.
-Neden bu haldesin içki gündüz gündüz içilir mi?
-Sunoo bak cidden kafam zonkluyor dayak yedim ve oldukça açım.Cebimde para var ama babam sayesinde hiçbie mekana giremiyorum.
-Hayır seni evime alamam.
-Sunoo sadece bir gün babamla işler düzelene kadar para vereceğim bol bol nolur.
Sunoo içinden acıma duygusunu bastıramıyordu.Daha sadece ismini bildiği birisini eve alabilir miydi?
Ama dayak yemişti.Kaşı patlaktı ve alkol kokuyordu.Yoksa karaoke odalarında üniversiteli gençlerin zorbalığına mı uğramıştı.
Ama pek öyle görünmüyordu.
"Peki tamam ama para vermene gerek yok tanrı misafirisin."
。・:*:・゚★,。・:*:・゚☆
Yukarıya eklediğim şarkı ayrı bir hoş ama Sunoo cover edit hali bambaşka.
Okurken dinlemenizi tavsiye ederim.
Bu bölüme okuyan kişinin yarısından fazla oy yorum gelirse yeni bölümü atacağım çünkü okuma yüksek fakat oy ve yorum çok az.
Hoşçakalın askitolarim^-^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hate-Sunki
FanfictionSunoo × Riki Wonyoung × Yujin Sunghoon ,Jake. #1 tears #1 nmixx 120722