✮
İki gün sonra herkes yeniden okula döndü.
İçlerinde bir korku vardı.Okulun müzik grubunun neşeli vokalisti bir cinayete kurban gitmişti ve katil okuldan biriydi.
Onun sınıfında olanlar onu anmak ve yas tutmak için camdan aşağı bir posterini sarkıtmışlardı.
Haewon okula gelmemişti.
Okulda neşeye dair bir tek iz yoktu.
Herkes zil ile beraber sınıflara geçti.Sınıflar değişmişti ve sıralar artık iki kişi olarak düzenlenmişti.
Her sıranın üstünde isim yazıyordu.
Sunoo sırasını buldu Kazuha ile oturuyordu.Kazuha balerindi.Ayrıca oldukça zekiydi.
İyi anlaştılar.
♧
Jake_lovelayla5 ⇆ IceprinceHoon02
Selam! Naber?
Iyi sen?
Okulunuzda cinayet islenmis az önce haberlerde gördüm iyi misin?
Ah evet yan sınıftan
Lily iyi kızdı yazık.Oh anladim
Bulusalim mi bugun?
Ama lutfen 2dk da bir sunoodan bahsetme sikildim su oglandanLütfen sende ing klavyeden çık.
Yo.
Neyse bye bye•□■♡■□•
-Niki benimle öğretmenler odasına gelir misin ah sende Sunoo sınıf dolap ıvır zıvırları odada kalmış sınıfa taşıyın bari.
Niki homurdansa da Sunoo hemen koştu makas kutusu ve diğerlerini Sunoo.Kağıt ve dosya kutularınıda niki aldı.
-Önüne bak Sunoo makas kutusu düşecek.
Derken Riki kutuyu tuttu.Fazla yakındı hemen geri çekildi.Homurdanıp sınıfa gitti.
Sunoo arkasından koşuverdi.
Kutuları yerleştirince Sunoo arkasını döndü.
-Adın Riki değil mi?
-Evet sende Sunoo olmalısın.
Sunoo kafa salladı.Riki'ye tanışmak için elini uzattı.
-Arkadaş olalım mı?
-Arkadaştan öte olmaya ne dersin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hate-Sunki
FanfictionSunoo × Riki Wonyoung × Yujin Sunghoon ,Jake. #1 tears #1 nmixx 120722