Who is the killer Mr.Lee?
Seul karakolu-Sorgu odası 01
Katil kim bay Lee?
"Eğer hızlıca cevap vermesseniz hakkınızdaki rapora en yakın arkadaşın Rei ve senin reşit olmayan japon öğrencileri gece klübüne götürdüğünüzü eklerim."
Başkomiser Park Chanyeol ve Göçmen idaresi başkanı Bay Baekhyun genç oğlanı sorguya çekmişti.Rei ve Haruto ise yan odalarda sorgu bekliyordu.
Heeseung kafasını masaya gömdü.
"Ulan Heeseung eğer Riki'ye ulaşırsak tüm japon nakil öğrencileri tutuklarım.Kız arkadaşın Kazuha dahil."
"Kazuha ile çıkmıyorum ona dokunmayın ayrıca o bu işin içinde değil eğer tutuklanacak birisi varsa bu Sakura olur."
Tamam devam et yoksa küçük aletine elektrik vermekten çekinmem.Iyi biliyorsun bir ara her gece buradaydın.
"Rei bize çete bir hacker topluluğu olduğundan bahsetti.O gece hep beraber bara gitmiştik.Yanımızda Haruto ve Mashiho'da vardı.Ayrıca Rei Kazuha ve Sakura'nın aynı kursa gittigini Sakura'nın onu kolayca ele geçirebilecek saf bir kız olduğu için uyuşturucu aracımız olabileceğini söylemişti.Kazuha'yı etkileyip bağımlı yapmak için 2 ayımı verdim ama Lezbiyen ve Babasını uyusturucudan kaybettiği için nefret duyduğunu anlayınca peşini bıraktım."
Sona doğru lafı gevelemeye başlayan Hee en sonunda hapların eksikliği yüzünden bayıldı.
.・。.・゜✭・.・✫・゜・。.
Riki yatakta uzanıyordu.Sunoo evde ne kadar yiyecek varsa Wony ile toplayıp valizlere tıkıyordu.Yujin ise acil eşyaları topluyordu.
En sonunda hazırlanıp evin bodrumuna indiler.Evin bodrumundan hemen arka kapıya ulaştılar.Wony Sunoo'ya Riki'yi taşıması için yardım etti.Hemen taxiye atlayıp dağ evine gittiler.Taxici Wonyoung'un eski sevgilisi Juyeon olmasaydi şuan net yakalanmıştı.
Gerçi Juyeon artık gaza basması gerektiğini duyduğunda polisler eve girmişti.
Sunoo'nun ailesi polislerle beraber evi ararken sadece saç telleri bulmuşlardı duşun içinde.Riki'nin saç telleri.
Hızlıca ıssız yollardan geçerken polis çevirmeleri yaklaşık 100 metre ötelerindeydi arabanın plakası ellerindeydi geri dönüp hızla ormana sürerken herkes yeni zellanda hatlarını takıyordu ve tabii vpn kullanmalılardı.
Juyeon yeni hattı bağlanan telefonlara kendi numarasını ekleyip onlari dağ evinde yalnız bıraktı.
Olaylar durulup yakuzalar Riki'yi unutana(hiçbir zaman) kadar burada yaşayacaklardı.Yujin zengin aileden geliyordu ev büyük ve göşterişliydi ama internet elektirik biraz eski olduğu için yavaş çekiyordu.
Eve yerleşmek uzun sürsede işleri bitmişti.Riki,Sunoo ile paylaştığı odasının balkonunda dışarıyı izliyordu.
Arkadaşlarına ne oldu?
Sakura bardan kaçabildi mi?
Sunoo yanına oturup ona döndü."Bir sorun var gibi anlatmak ister misin?Bildiğin bir şey mi var?"
Yutkundu.
"Sunoo onları öldüren kişi benim üvey ağabeyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hate-Sunki
FanfictionSunoo × Riki Wonyoung × Yujin Sunghoon ,Jake. #1 tears #1 nmixx 120722