°1°

2.4K 55 8
                                    


Yazarin anlatimi;

Derin'in  hayati tam 1.5 yil once ailesiyle birlikte yurt disina tasinmasiyla degismisti ve yeni ortam ve yeni arkadasliklar edinmisti. Ama yine de eski yasamindaki parcalar hâlâ onunla birlikteydi. Eski arkadaslariyla olan anilar ve fotograflar odanin her yerindeydi. Simdi tekrardan İstanbul'a geri donmek icin bavullarini hazirliyordu.

Derinden;

Bavullarim kapanmiyordu ve sıcaktan delirecek hâle gelmistim. Su an tahammul seviyem eksilerdeydi. Telefonumun calmasiyla yerden kalkıp yatağa ilerledim arayan Egeydi. Galiba beni bırakmayan tek kişi olabilirdi. Aramayı cevaplayip hapörlere aldim. "Efendim Ege"

"Ne yapiyorsun? Geliyorsunuz dimi? Havaalanin da beklicem seni ona gore." gibi sorular soruyordu.

"Öncellikle bavullarimi kapatmaya calisiyorum. İkincisi geliyoruz. Ucuncusu beklemesende olur cunku direkt eve gidicem."

"Hadi ya"diyip gulmustu. "Ne guluyosun lan komik mi." diye ters tepki vermistim ama beni bildigi icin pekte taktigi  soylenemezdi. " Komik olan su ki seni birakicagimi dusunmen. Neredeyse 2 yildir gorusmuyoruz ve dedigin seye bak."

"Ege"diyip derin nefes aldim. " Bir yere kacmiyorum artik temelli ordayiz ve surekli gorusecegiz zaten."

"Sence bu beni ne kadar ilgilendirir? Seni aldigim an benimlesin konu tartismaya kapali."

"Senden kurtulamayacak miyim ben lan"

"Hic sanmiyorum hanimefendi."

Alt kattan annemin "Derin hadi kizim cikiyoruz." diye seslenmesiyle Ege ile konusmayi bitirip bavullari alip alt kata inmistim.


Saatler sonra;

Ucaktan indigim an İstanbul'u ne kadar cok ozledigimi farkettim. Havaalanin icine girip islemleri yapip bavullari alip cikmistik. Ege'nin de dedigi gibi cikis kapisinin onunde bekliyordu. Bavullari yere birakip Ege'ye dogru kosup sarilmistim. "Cok ozledim salak seni."

"Bende seni ozledim kacak. Hadi gidelim bizimkiler bekliyor." Geri cekilip ona baktim. "Bizimkiler derken umarim "o" bizimkileri kast etmiyorsundur Egecim."

"Tam olarakta "o" bizimkilerdena bahsediyorum Derin."

"Ama ha-" Ege sozumu kesip "itiraz istemiyorum bin arabaya hadi." Ege annemlere  "En yakin zamanda eve birakicam."diyip arabaya binmisti. "Limandalar,yatta" omuz silkip camdan disari baktim. Cagri'yi gormeyeli 2 yil olmustu ve onu gormeye hic hazir degildim ya da yuzlesmeye herneyse." yaklasik 20-25, dakika sonra limana gelmistik. Arabadan indim ve Ege'yi bekledim. Gitmek istemedigimi o da biliyordu ama tekrardan eskisi gibi olmak istiyordu bunu iyi biliyordum. "Hadi hadi oyalanma yuru." "Ege hazir degilim." "Hazirsin ve bunun farkinda degilsin herkes seni bekliyor ve sen burada oyalaniyorsun hadi guzelim sevenlerini daha fazla bekletme."

Hakliydi ama hicbir sey olmamis gibi yapamazdim ozellikle de Cagri konusunda. Ege arkama gecerek beni iteklemeye basladi. Yata yaklastigimizda herkesin bakislari bana yonelsmisti ve nedensizde rahatsiz olmustum. Cekinerek gulumseyip el sallamistim. "Tamam yeter bu kadar Derin yabanci degilsin." Cemre'nin sitemiyle gulmustum. Hemen ona sarilip ardindan digerlerine de sarilmistim. Baska bir kiz daha vardi adi Hazalmis. En sona Cagri kalmisti zor da olsa selam demekle yetinmistim.

Cemre ve Hazalla arka tarafa gecip gunesleniyorduk, digerleride diğer taraftaydi. Karsi taraftan gelen teknenin muzik sesiyle hepimiz o tarafa baktik. "Bu muzik ne simdi?" diye sormustu Berk. "Halay teknesi diyolar kanka buna bu tur muzikler acip dans ediyorlar iste."  "Durun simdi."Berk yati, onlarin ustune dogru surmeye baslayinca digerleri bagirmaya basladi. "Noluyo lan, ne yapiyorsunuz?"diye seslenmisti esmer olan cocuk. "Muzigin sesini kismayinca uyaralim dedik."diye yanitladi Berk.

"La boyle uyarma mi olur la."

"Muziginizle beynimizi siktiniz lan."

"Hayirdir gardaslar bi problem mi var?"demisti arkadan gelen kisi.

Olaylar boyle uzayip gitmisti. "Aksam konser var geliyorsun degil mi Derin?"

"Ha yok gelmicem yorgunum dus alir yatarim ben."

"Saka yapiyor saka gelicek." diyen Ege'ye sert bakislar atmistim. Sahte bi gulumseme ile baktim onlara "Ya.."

-----

Dustan sonra Ege'ye soverek bavulda kiyafet ariyordum. En son kot sort ile kisa bi gomlek bulmustum. Onlari  giyip sacimi kurutmustum. Sonra da saclarimi sekillendirip takilarimi taktim. Ege, alttayim diye mesaj atınca bekletmeden evden ciktim. On koltugun kapisini acarken Cagri'yi gorunce hemen arka tarafa gectim. "Tekte gelirdim ben Ege gelmene gerek yoktu."

"Bazen cok konusuyorsun Derin." Gozlerimi devirip telefonumda ilgilenmeye basladim. Okula vardigimizda arabadan inip beklemeden giris kapisina yurudum. Guvenlik beni durdurunca ismimi sormustu. İsmimi listede goremeyince beni iceri almamisti. Ege yanima gelip eskiden burada okudugumu ve  bu sene tekrardan okula kayit yaptigimi ve onlarla birlikte oldugumu soyleyince güvenlik beni iceri almisti. Cemre, henuz gelmeyince Egelerin yanindan ayrilip etrafta dolasmaya basladim. tek basima sıkılınca yanlarina dondum. Gulerek konustuklarini ve Ege'nin " Meyve suyu degil o kızım cocuklara gore degil" dedigini duymustum. Yanlarina gittigimde kolu ve icki bardagi vardi kimin diye sordugunda Ege benim demisti. "Artik degil." diyip tekte icmistim. Ayik kafayla kaldiramazdan cok bi sey istemiyordum birazcikta olsa kafam iyi olsun yeterdi.

"Senin ki gelmedi mi daha?" diye sormustu Hazal'a Ege. Kimi kast ettigini anlamamistim acikcasi da umurumda degildi. "Kim benim ki? Ha, sen Vefa'yi diyorsun. Ne isim olur be benim o ezikle." Cagri, Hazal'a bakarak gulmustu. O gulusu biliyordum ve bu beni rahatsiz etmisti. Ne vardi ki bunlarin arasinda?


bolum atmam gereken daha 3 tane kitap varken yeni kitap yaziyorum haftalardir haktan diye zirliyorum cunku umarim begenirsinizzzz 💖

Old Love | Cagri Koçak Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin