Sabah, alarmi beklemeden erken kalkmis hazirlaniyordum. Bilegim dune gore biraz daha iyiydi. Cok fazla da hasar gormemis oyle dedi Onder Amca. Saate baktigimda 07.13'tu. Alt kata inip kendime kahvaltilik bi kac sey hazirladim. Cagri, daha uyanmamisti. Onder Hoca' da erken cikmisti. Kendime ne hazirladiysan Cagri'ya da aynilarini hazirlamistim.
Hazirladiklarimi coktan yemistim ama Cagri hâlâ kalkmamisti yani is basa dustu. Merdivenlerin demirliklerinden yardim alarak odasina gittim. Kapi yari aralikti gerçi kapali olsa da umurumda degildi. Kapiyi acip iceri girdigimde Cagri, yorganla savas veriyordu. "Kalkicak misin yoksa?"
"Yoksa ne? Oper misin tekrar?"
Masanin ustunden elime geleni alip Cagri'ya firlattim. "Cocugum susar misin? Hadi kalk kahvalti hazirladim sana." "Opmen tercihimdi aslinda Derin ya."
"Cagri, seni operim varya bir daha opturmek istemezsin."
"Uu sevdim." diyip yatakta dogruldu.
"Susta kalk artik okula gec kalicaz aptal." diyip odasindan ciktim. Odamda ki ceketimi ve cantami alip alt kata indim ve Cagri'yi beklemeye basladim. Yaklasik 15 dakika sonra inmisti. "Sandivici yanina al yolda yersin vakit kaybetmeyelim." ded.ve kapiya yoneldim.
"Kravat."dedi elindekini gosterip "Takamadim, bir sey olmus bozulmus bu."
"Gel tamam ayarlayayim." Cagri, siritarak yanima gelip kravati bana uzatti. Elinden alip, gomlegin yakasini duzelttim. Cagri, ellerini belime koyup kendine cekmisti. "Keske butun gun evde kalksak iyi olmaz miydi?"
"Niye oglum hasta misin?" demisti Onder Amca evin kapisini kapatirken. Hemen Cagri'dan kurtulup bogazimi temizledim. "Yok hocam hasta degil ama cani saglam bi dayak istiyo arkadasin."
"Siz niye hâlâ evdesiniz? Hadi hadi okula gec kalicaksiniz." Onder Amca evin kapisini acip cikisi gosterince bizde vakit kaybetmeden cikmistik "Sen gelmiyo musun baba?" diye sordu Cagri.
"İsim var gelicem sonra." diye yanitladi Onder Amcaa.
Arabanin anahtariyla, arabanin kilidini acip koltuga oturdum hemen arkadan Cagri, yan koltuga oturdu. Arabayi calistirip surmeye basladim. Cagri'da o sira radyodan sarki aciyordu. Sarki slowdu, Cagri tam gecicekken durmasini soyledim. Bu adamin sarkilari duvarlara saatlerce baktirabilecek duzeydedi. Kendimi muzige verip mirildanmaya baslasim.
Dönsem gecmise yeniden, sever miydim seni ah yeniden.
Onca yaptigina ragmen, hâlâ seninle kalabilen bir adam olamadim.
Seninle yapamadim, bitmeden savasimin simdi kim kazanani?Bir yolunu bulamadim, seninle kalamadim.
İzi kalir yaralarin, ah acik yaralarim.Nolur ölme,
İcimde...Diyebilseydim; degdi...
Yaninda yoktum aklin nerdeydi.
Ayni degilsin, sen evim degilsin.
Ölu bulunmus yillarim, sen benim degilsin.Her sey gibi degistin, bu son seslenisti.
Arada goz ucuyla Cagri'ya baktigimda bana baktigini gordum. Ama aldirmadim. Okula vardigimizda Berkay'i gordum. Kufur savurup arabadan indim okula gelecegini tamamen unutmustum gormeyi beklemiyordum. Bozuntuya vermeden bizimkilerin yanina ilerledim. Berkay, arkamdan Derin ,Derin diye sesleniyordu. Ege, bunu duymus olacakti Berkay'a ters ters bakiyordu.