Antreman cikisi Cemre ve Ege ile okuldan cikmistim. Bizimkiler teknedeydi. Tabi Berk haric, aramiza gelmeye yuzu yoktu normal olarak. "Marketten bir kac bi seyler alalim. Almamistir bizimkiler." demiste Ege. Buyuk ihtimalle Hazal ve Cagri teknede basbasaydilar ve bu beni deli ediyordu. "Ha bu arada unutmadan soylim 2 gun sonra hazirlik macim var gelmeyeni opuyolarmis ona gore." demistim.
"Gelmiyim de op o zaman.'dedi Ege siritarak. Elimdeki cantayla ona vurdum. "Yavsama hayvan herif."
Ege, eliyle kolunu tutarken konustu. 'Ne var be onun icinde?"
"Kramponlarim. Civili civili oh.'
"İnsan degilsin kizim."
"Eyvallah reis."diyip guldum.
Cemre, elindeki posetlerle yanimiza geldi. "Hadi baska bi sey yoksa gidelim. Daha fazla yalniz kalmasinlar. Mâlum Hazal."diyip goz devirmisti. Kimse Hazal'a zerre guvenmiyordu. Umarim Cagri'da guvenmiyordur. Teknenin oraya geldigimizde Cagri tek basina oturuyordu. "Hazal nerde, gelmedi mi daha?" diye sordu Ege.
"Geldi gitti."
"Neden?"
Hazal, Cagri'ya onu sevdigini, onu tekrardan opmeye kalktigini ve Cagri'da onu istemedigini soyleyince Hazal'da yediremeyip gitmis. Yani Cagri'nin anlatmasiyla boyleydi. "Hazal aglayip zirliyodur simdi."diye dalga gecti Ege. "Kizi rahat birakin."dedim bende.
"Kiz eski sevgilini sevdigini soyluyor ve sen onu mu koruyorsun?" dedi Ege.
"Beni, kimi sevdigi falan ilgilendirmiyor Ege. Sadece kizi rahat birakin."
"Zaten seni ne ilgilendirdi ki?"diye soylenmistir Cagri.
"Ne demek istiyorsun? Ne alaka simdi?"
"Hic, hic bosver."diye gecistirdi.
"Bana bak karsinda cocuk yok. Bir sey diyip gecistiremezsin Cagri."
"Tamam uzatma kes ."diyerek sert cikisti. Oylece ona baktim. Bana dedigi seyi umursamadan oylece elindeki birayi yudumluyordu. "Sikerim sizi de, eglencenizi de siktirin gidin."diyip esyalarimi alip tekneden ayrildim.
3 gün sonra;
"Hadi Derin hazir degil misin hâlâ?"Cemre o kadar cok sıkılmıştı ki beni beklemeden dakika basi isyan ediyordu. "Ay tamam geldim be aglama." Merdivenleri hizli hizli inip "Hadi cikalim bitti isim." dedim.
"Bir an hic cikmicaksin sandim, sukur." ikimizde gulup evden cikmistik. Okula gittigim gunler icerisinde Cagri'yla ne konusmustuk ne de ayni ortamda bulunduk. Bu aksam yine okulun duzenledigi bi program vardi. Oraya gidiyorduk.
Okula vardigimizda bizimkiler farkli yonlerdeydi. Cemre'yle iceri girdigimizde direkt Cagri'yi gormemle kafami cevirmistim. Cemre'nin demesine gore Cagri ve Hazal birlikteymis. Buna sadece gulmustum cunku komik bir durumdu. Ege, yanimiza shotlarla birlikte gelmisti. "Hadi alin yoksa ayik kafayla cekilmez burasi." Hakliydi. İlk bardagimi alip tekte ictim. Ve daha fazlasi...
Bir sure sonra hafiften hepimizin kafasi gitmisti. Konusmalar yapilmis simdi de sarkilar caliyorlardi. Cemre, yanimizdan ayrilip lavaboya gitti. Bende Ege'yle kaldim. "Sorun ne, niye durgunsun?"
"Her sey sorun Ege biliyorsun."
"Cagri mi?"
"Cagri, annem, okul, takim. Her sey iste."
Ege, dibime girmeye calismaya calisiyor bende ondan uzaklasmaya."Napiyosun dursana geri zekali."
"Cok guzelsin biliyorsun degil mi?" diye sormustu Ege. Takmadim cunku kafasi iyiydi.