Cagri'dan;Derin, oylece soylediklerimi dinliyordu. Sonra dudaklarimda ki baskiyi hissedince sasirmistim. Beni opmesini beklemiyordum. Olani idrak edince bende karsilik verdim. Kisa suren opucukten sonra geri çekilmiş, cekinerek oylece bana bakiyordu. "Kusura bakma, b-ben, anlik oldu." yarim kelimeler soyleyip duruyordu. "Onemli degil ama hosuma gitmedi diyemem."
Koluyla bana vurdu. "Sus Cagri, sus."
Utandigi belliydi. Gozumle bacagini isaret ettim. "Aciyor mu hâlâ, durum ne?""Su anlik iyi."
"Beni optun ya gecmistir hemen." diyip goz kirptim.
"Sussana cocuk. Lan mac, mac noldu?"
"Nereden bileyim seninle burdayim ya."
Goz devirip birine mesaj atiyordu. "Kim?"
"Manitam?"
"Lan ne manitasi kizim?"
"Salak misin evladim. Cemre'ye yaziyorum."
"Oyle desene aklim cikti."
Derin, kasini catip bana bakti. "Ayrica seni ne ilgilendirir."diyip yalandan guldu.
"Ne demek ne ilgilendirir. Hep ilgilendiriyordu da belli etmiyodum."
"Hıhı. Neyse hadi yardim et de gidelim." Oturdugum yerden kalkip
kolumu Derin'in beline sardim. Diger elimle de onun kolunu tutup revirden disari cikarttim. Derin, tribune gitmek isteyince kiramadim ve tribune dogru yurumeye basladik. Cocuklar hâlâ maci izliyordu. Durum hâlâ ayniydi,ondeydik. Cemre, gulumseyerek yanimiza geldi. "Daha iyi misin?""Evet iyiyim"diye yanitladi Cemre'yi.
Mac bitimini de az kalmisti. Neredeyse 2-3 dakika falan kalmisti. Derin, tribun demirlerine yaslanip macin son anlarini izliyordu. Ve bitmisti. Kazanmislardi Derin'in yuzunde ki mutlulugu gorunce siritmistim. Onu mutlu gormek hosuma gidiyordu. "Evet kazandiniz duygularinizi alalim Derin Hanim." dedi Ege gulerek. "Halime baksana sen, su an orda olup takimla sevinmem gerekiyordu. Ama olsun yine de kazanmistik bu guzel." diye yanitladi.-----
Derin'den;
Cocuklarla Berk'lere gelmistik. Butun herkes burdaydi. Ayla Teyze, Onder Amca hatta Nesrin Teyze de gelmisti. Cagri'nin annesiydi. Bu sabah supriz olarak cikagelmisti. Belli ki Onder Amca bu durumdan pek memnun degil ki gergin duruyordu. Cagri'ya baktigimda Berk'lerle sohbet ediyordu. Mutluydu ve bende oyleydim. Uzun zaman sonra ilk kez ona bu kadar yakin olmustum.
"Ne dusunuyosun yine?" Cemre beni durtup yanima oturdu. "Ağh, kizim yavas olsana." Cagri, sesimi duymus olucak ki basini kaldirip bana bakti. Sorun yok dercesine baktiktan sonra Cemre'ye dondum. " Unutmusum kusura bakma acidi mi cok canin?"mahcup gozlerle bana bakti. Gulumseyip "Sorun yok guzelim." dedim.
"Hadi cocuklar yemek hazir gelin." Kenan Amca yemekleri kendi hazirlamisti. Cemre, koluma girip beni ayaga kaldirmisti. Beraber masaya dogru yuruduk. Ege, sandalyemi cekip oturmami sagladi. "Yarali Kedi icin." diyip guldu.
"Sensin o kedi."diyip yalandan surat astim.
"Bu arada." dedi Kenan Amca yutkunarak. Herkes ona bakiyordu. "Berkay okula geri donuyomus."dedi. Bir an da butun gozler bana dondu. Bozuntuya vermeden yemegimi yesemde bogazimda dugumlenmisti.
Cemre, masanin altindan ayagima vurmustu. Bakislarimi ona cevirdim, sorun yok dercesine gozumu kirptim. "Ben bi lavaboya gideyim."diyip masadan kalkmaya calistim. Zor olsada kalktiktan sonra topallaya topallaya lavaboya gittim. Ellerimle fayansa tutunup oylece aynada kendime baktim. Berbat gorunuyordum. Gozlerimin dolup, yaşın aktigini hissedince hemen elimin tersiyle yasi silmistim. Yuzumu yikayip lavabodan ciktim. Koseyi donunce Cagri ile karsilastim. "Gelmeyince merak ettim, iyi misin?""Evet iyiyim hadi alta inelim." Merdivenlere dogru yoneldigimde Çağrı bilegimden tuttu. "İyi gorunmuyorsun Derin belli her hâlinden. Bi de Berkay isi cikinca daha da dagildin farkindayim."
"Cagri gercekten sorun yok bak iyiyim. Hadi inelim." bilegimi ondan kurtarip merdivenleri indim. Herkes yine kendi hâllerine dagilmisti. Tekli koltuga gecip oturdum. Telefonumu sehpanin ustunden alip gelen bildirimlere baktim. Berkay Yikilmaz sizi takip etmek istiyor bildirimini gorunce gozlerim fal tasi gibi acildi. "Hassiktir."diye sert cikistim. Bana bakan gozlerden cekinerek ozur dileyip onume dondum. Ege merakli gozlerle bana bakiyordu. Telefon ekranini Ege'ye cevirdim. Kalkip yanima oturdu. "Ne istiyormus?"
"Ordan bakinca biliyormus gibimiyim?"
"Ver bakalim yazmis mi pic." telefonu elimden alip mesaj yerine girdi. Bir istek vardi. "Pezevenk."diye mirildandi.
berkayikilmaz: Yarin bulusuyoruz tekrardan ;)
berkayikilmaz: Ozlemissindir beni
berkayikilmaz: Duygu ve dusuncelerini alalim.derinsoykan: tek dusundugum sey bosa yasadigin.
Ege mesaja cevap verip Berkay'i engellemisti. "Okulda sakin ama sakin muhattap olmicaksin tamam mi guzelim?"
"Tamam Ege tamam." gulumseyip digerlerinin yanina gitti.
haftalar sonra beklenen bolum geldi -beklenen mi orasi tartisilir- yb atmam cunku yazamadim bir kac kelime yazip cikiyodum sonra dedim ki artik yb atmam lazim pskdkwnxjwzkkw umarim begenirsiniz 💗