°11°

517 43 6
                                    


Okul cikisi olmus eve gitmistim. Berkay'a odev icin gidecegim icin dolapta kiyafet seciyordum. Su eziyet bitsede kurtulsam bir an once. Telefonum titreyince bildirime baktim. Cagri, fotograf gondermisti ardarda merak edip sohbete girdim. Tesbih fotograflari gondermisti bir de utanmadan hangisi diye soruyordu.

- siktir git

Yazip sohbetten ciktim. Bi etek ve crop alip dolabi kapattim hizlica ustumu giydim. Sonra tekrardan telefonum titredi ama bu sefer Berkaydi, konum gondermisti. Mesaja goruldu atip makyajimi tazeledim. 15 dakika sonrada evden cikmistim.

Berkaylara geldigimde video cekmeye basladim. " Evet arkadaslar Berkay'in evine geldim. Gordugunuz gibi arkadas sadelikten ve minimalislikten
hoslaniyor." video kayittayken  zile bastim. Cok gecmeden Berkay kapiyi acti. "Bu da o  gereksiz arkadas iste* kamerayi Berkay' a dogru cevirdim. O da beni takmadan el sallayip guldu. "Berkay Yikilmaz'in evine hos geldiniz arkadaslar." dedi ve iceri gecmem icin işaret yapti. Evin duvarlarinda ki  resimleri cekmeye basladim. Hepsini teker teker.

Video isi bittikten sonra Berkay bir kac bir sey hazilamis. Yiyip-yememek arasinda kalsamda yemistim. İkimizde konusmuyorduk ta ki Berkay, sessizligi bozana kadar. "Ozur dilerim."

"Ne icindi pardon?"

"Gecmisteki olaylar icin."

Yuzune tepkisiz sekilde bakip sadece "Peki" demistim. "Neyse ben gidiyim isim bitti sonucta tesekkurler de guzel sekilde agirladigin icin." diyip ayaga kalktim.

Berkay da hemen arkadamdan kalkip kolumu tuttu. "Birlikte misiniz gercekten? Onca yaptiklarindan sonra."

"Oyle ya da degiliz seni ilgilendirmez."Sirf yakamdan dussun diye sevgiliyiz demistim...

"Yani anlamiyorum ki ben."

"Tam olarak neyi anlamiyosun Berkay?"

"Yani tek yaptigim sey sadece seni sevmekti ama sen hâlâ sana zarar veren, seni ictiten biriyle birliktesin adil mi bu simdi?"

"Evet adil. Artik bu konu hakkinda tek kelime daha etme artik. En az onun kadar suclusun sende."

"Sucluyum oyle mi?"

"Evet suclusun! Cunku seni optugumu soyleyip durdun hep. Ben ikinizi de ayni ortama getirip uzlasmak istedim. Sana yalvardim o gun Berkay. Ama sen yaptin? Gercegi soylemek yerine yalan soylemeye devam ettin. O yuzden sutten cikmis ak kasik gibi davranmayi kes cunku asla oyle degilsin." diyip cantami alip evden ciktim.

Tam Cagri'yi ariyacakken mesaj atmisti.

sincap1: Mahallede asure gunu mu ne varmis herkes toplanicak bizimkilerde burda gel sende.

-konum at

sincap1: konum 📌

Arabaya binip Cagri'nin attigi konuma dogru gidiyordum. Aksam vakitleri, gunesin batisi ve hafif ruzgar... Mahalleye geldigimde herkes bos bi arazide toplanmis muhabbet ediyorlardi. Arabadan indigimde Cagri'yi aramaya basladim. Bizimkilerle masada oturuyordu. Yanlarina doğru yurumeye baslayinca bana bakmaya basladilar. Gulumseyerek yanlarina oturdum. "Selam."

"Selam guzelim." dedi Cemre.

'Napiyosunuz bakalim burda?"

"Varoslar ve gelenekleri*diye yanitladi Hazal.

"Dinime kufreden musluman olsa bari* dedi yanimiza gelen Sinan. "Sende hos geldin Derin."

"Hos buldum Arap."

Yarim saat sonra Zeynolar dilek feneri ucurmaya basladilar ve dagilis. Bizimkilerle tekneye gidecektik. Arabaya binip limana gittik.

Herkes bi kosede iciyordu. Cagri da sarki ayarliyordu. "Ee simdi siz tekrardan beraber misiniz?" Goz ucuyla Cagri'ya bakmistim, guluyordu. *Sanirim.*diye yanitladim Hazal'i.

"Derin anlatmadin naptin Berkay'da canini sıkmadi degil mi?' diye sordu Ege.

'Hep ayni muhabbet biliyorsunuz.'

"Bi gun saglam dayak yicek ama hadi bakalim."

"Cagri..."

Omuz silkip onune dondu deli edicekti beni en sonunda. Ege ve Hazal, yoldan gelirken yemek icin  aldigimiz seyleri hazirliyorlardi. Bende Cagri'nin yanina gitmistim.

"Ne dusunuyorsun oyle kara kara?"

"Hic oyle denize bakiyordum." Kendine cekip beni demirle arasina almisti. "Hava cok guzel degil mi? Serin serin iyi geldi."

"Evet cok guzelsin yani evet guzel." gulmustu bende onunla birlikte gulmustum.

- - - - -

Cocuklari sirayla eve biraktiktan sonra arabada Hazal'in telefonunu gordum, dusurmustu. Ona vermek icin en yakin kavsaktan donup evine dogru surdum. Evin onune gelince arabayi durdurmuş, inmiştim. Cagri'nin sesini duymustum. Ne isin vardi ki burda? Kenara saklanip, gelen sesleei dinledim.

"Seni seviyorum Hazal neyini anlamiyorsun?" Hazal Cagri'yi susturmaya calisiyordu. "Sus Cagri biri duyucak simdi."

"Duysun iste. Hey, Hazal'in ailesi! Ben kiziniza asigim. Bak duydular iste."

"Derin? Derin'le birlikte degil misiniz siz ne seviyoru mu Cagri?"

"Bos versene sen Derin'i ayriliriz biter."

Duyduklarim karsisinda sok gecirmisrim. Oldugum yere cokmus goz yaslarimin akmasina izin vermistim. Cagri'nin dedikleri beynimde yankilaniyordu. Hickira hickira agliyordum. Bu Cagri olamazdi, bunu yapamazdi...

helöö yine mutsuz son ve ben PWMXOENXJJWUDWMXOWLPSWLOSWL baska cagri ff yazmayi dusunuyorum ve muhtemelende su an da yazmaya baslicam 🥱🥱🥱
begenirsiniz umarim 💖

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 09, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Old Love | Cagri Koçak Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin