°5°

973 48 28
                                    

"Lan bizsiz mi takiliyosunuz."Ege'nin bagiran sesini umursamadan Cagri'ya bakamaya devam ettim. Ege, fazla surmeden aramiza girmis beni diger tarafa firlatmisti. "Hayvan misin amk?"

Berk beni kolumdan tutup dogrultmustu "Sag ol." gulumseyip onune dondu. Ege, elinde ki siyah posetin icinde ki biralari cikartip bize uzatti. Yerden tas alip sisenin kapagini actim. Cagri, egilip bana goz kirpmisti. Gulumseyip biradan bi yudum aldim.

Bi sure sonra iki sise bitirmis oturdugum yerde sallanmaya basladim. Cemre, telefonuna bagladigi  hoparlörle sarki acmistim.

Yerime koydun bir hici
Saniyelik kararlar
Eder mi mutlu sence
Doner mi basi gibi benim gibi hem de
Dusundun mu kurulan hayalleri
Benimle olanlari cope atmalisin
Paylasma sakin onunla


Hem anin hem de kafamin iyi olmasindan kaynakli olarak aglamaya baslamistim. Cemre yanima gelip onumde egilmisti. İyi olup olmadigi soruyordu ama cevap vermedim. "Yapamiyorum Cemre."dedim gozyaslari icerisinde. "O geceyi atlatamiyorum." Herkes ne oldugunu anlayinca susmuslardi. "Ben cok yoruldum, dayanamiyorum artik."

Hazal "Hangi gece" diye sorunca Ege onu terslemisti. "Cemre yalvaririm bana yardim et. Ne yapacagimi bilmiyorum cikmazdayim." Cagri'nin ayaklandigini gorunce goz ucuyla ona bakmistim. Gidiyordu. Hazal ise ona nereye gibisinden sorular soruyordu. Onun yuzunden bu haldeyken gercekten gidicek miydi yani?

Ege, beni kendine cekip sarildiginda bende kollarimi ona sarmistim. "Tamam guzelim iyisin. Bir sey yok."

Basimi kaldirip Ege'ye baktim. "Gercekten iyi miyim sence?"

"Tabi iyisin sen guclu birisin Derin. Bunu zamaninda hepimiz gorduk. Sadece.."

"Sadece ne Ege, sadece ne?"

"Sadece Cagri'yi gormek sana yaramiyor." Evet hakliydi onu gormek ya da onunla konusmak bana iyi gelmiyordu ama tam tersi olunca da olmuyordu. Canim fazlasiyla yaniyordu. Her gozlerimi kapadimda, o gece ve o an aklima geliyor ve uykularim kaciyordu. 

"Hadi gel sen eve birakalim. Evde biri var mi?"

Basimi olumsuz sekilde salladim. "Anlasildi bu gece sendeyim."demisti Cemre. Her ne kadar gerek yok desemde birakmiyordu.

Eve geldigimizde odama cikip ustumu degistim. Cemre de ayni sekil de ustunu degisip yanima yatmisti. "İyi geceler canim."

"İyi gecelerr."

-----

Sabah okula geldigimizde bizimkiler daha gelmemisti. Cemre ile kantine gidip atismalik bi kac bi sey alip bi bahceye cikmistik. Onder hoca okula girdiğinde yaninda Cagri yoktu. "Hocam Cagri nerde?" diye sormustum. "Hasta dinlenicekmis bugun o yuzden gelmedi."

Telefonumu cebimden cikartip Cagri'ya yazdim.

- Gunaydin baban dedi hastaymis neyin var?

Sincap1: İyiyim Derin bir seyim yok
Sincap1: Sag ol yazdigin icin.

-Onemli degil ama bir seye ihtiyacin olursa yaz olur mu?
(goruldu ✅✅)

Cagri'nin goruldu atmasina karsilik sohbetten cikip Cemre ile sinifta gitmistik. Bi an da boyle davranmasi tuhafti. Gece hicbir sey yasanmamis gibi davranmasi zoruma gitti.

Ege karsi siradan mesaj atmisti.

Sincap2: İyi misin?

- Evet iyiyim

Sincap2: Dalgin gorunuyosun, emin misin?

-Evet Ege eminim.

Sohbetten cikip telefonu siranin altina koydum. Altin uclu ben de sincap diye kayitliydi. Sinan denen cocuk onlara yatla takildigimiz gun sincap demisti ve komigime gitmisti. Onlara devamli oyle sesleniyordum. Zeynep, sinifa birini ariyormus gibi girdi. "Hayirdir zeyno varos arkadaslarini mi ariyorsun."diyip gulmustu Ege.

"Ne diyosun lan sen. Yedigin dayaklar yetmedi  galiba ha?"

"Ege rahat biraksana kizi sana ne, ne ariyosa ariyo iste." diye tepki vermistim.

"Aman be bir sey demedim tamam. Cagri nerde gelmicek mi?"

Tam agzimi acarken Hazal konusmaya basladi. "Hastaymis oyle yazdi gece bugun yok."

Cagri, Hazal'a gece mesajlari atiyo ve ben onu dusunup bir seye ihtiyacin olursa haber ver mesajima goruldu atmasi soku????

"Sana haber verip bize yazmamasi peki Berk??"

"Belki de baska seyler konusurken soylemistir ha Ege?" Hazal yandan yandan bana bakarak soylemisti. "Cagri napsin seni Hazal bos bos konusma." Cemre ilk kez Hazal'i terslemisti. "Bi de bunu beni open Cagri'ya mi sorsak bunu?." opme kismini bastira bastira soylemisti. "Bekle Cagri seni mi optu? Yeme bizi Hazal." demisti Ege.

"Hazal hakli Ege. Ben kendim gordum." dedim durgun bi sesle. "İste sahidim de var." Cagri'nin demesine onu open o, digerine gore ise onu opende Cagri'ydi.

Masamin ustunde ki esyalarimi toplayip cantama koydum. Cemre bana "Nereye?" diye sormustu. "Cikista ara beni bulusalim konusuruz." diyip siniftan ciktim.
Cagri'lara gidiyordum tabiki de.

-----

Giderken eczaneye ugrayip bi kac vitamin aldim. Cagri, hastayken zor toparlanirdi. Kapinin onune geldigimde zile bastim. Cok sure gecmeden Cagri kapiyi acti. "Derin sen mi geldin?"

"Anlasilan baska birini bekliyordun galiba?"

"Evet yani hayir neyse gecsene.'

İceri girip elimde ki posetleri komidine biraktim. "Vitamin aldim yemek yedikten sonra icersin. Daha kolay toparlanirsin."

"Sag ol."diyip oturma odasina gitti.
"Bir sorun mu var Cagri tuhafsin."

"Hayir bir sey olmasi mi gerekiyor?"

"Ne biliyim gece birlikteydik ve guzel zaman gecirmistik. Simdi iste soguksun."

"Soguk degil sadece olmasi gerektigi gibi Derin."

Salondaki masaya baktigimda alkol siseleri vardi. "Yine mi Cagri?"

"Ne yine mi Derin? Hep boyleydi."

"Anladim." dedim titreyen sesimi kontrol ederken.

"Biz."diyip durmus, bogamizi temizlemistim. "Biz diye bir sey yok. Sen ve ben variz."

"Ben biz derken Cocuklari kastetmistim. Ama evet haklisin Cagri sen ve ben sadece bu." Bir sey demeden oylece suratima bakiyordu. "Neyse buraya gelerek hata yaptim ve sende bunu guzelce belli ettin. Seni dusunen de hata bir daha olmaz." diyip evden ciktim.


selammm o bolum ve fragman neydi ya oyle umarim cagriya bir sey olmaz🥲

Old Love | Cagri Koçak Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin