°6°

929 51 21
                                    

Cikista Hazal'i gormustum. Acik kapidan Cagri bize dogru bakiyordu. Hazal'a tiksindirici bi bakis ( kelime kitligi yasiyorum evet 👍) atip yurumeye devam ettim. Telefonum calinca Cemre'nin aradigini anlamistim. Hemen aramayi cevapladim. "Nerdesin Derin aklim sende kaldi."

"Olmamam gereken bir yere geldim ve simdi eve donuyorum. İsin yoksa bize gelsene."

"Tamam gorusuruz." diyip telefonu kapatti.

Eve vardigimda hemen ustumu degisip bahceye indim. Cok gecmeden de Cemre gelmisti. "Trafik cok yogundu gec kaldim kusura bakma."

"Onemli degil gec hadi."

"Bir sey ister misin getireyim hemen."

"Soguk bi seyler olsa iyi olur canim."

"Bekle."diyip iceri girdim. Dolaptan kola alip buzluktan da buz kalibini cikarmistim. Bir kac bi sey de atistirmalik seyler koymustum. Tepsiyle birlikte bahceye ciktim.

"Noldu gerginsin?"Soran Cemre'ye her seyi anlatmistim. "Cagri, bi aralar Hazal'dan hoslaniyordu dogru evet ama su an bi seyler hissettigini dusunmuyorum acikcasi."

"Herneyse beni baglamaz artik. Senle Berk'ten ne haber?" Gorunuse gore Berk bir sey anlatmamisti. Boyle giderse ben anlaticaktim. Cunku ne Cemre'nin ne de neyse ya. Cemre'nin uzulmesini istemiyordum. Berk yuzunden baya aci cekmisti zaten malum. "Ayni iste nolsun."

Bir sure Cemre ile takildiktan sonra eve gitmisti. Bende odama cikip yataga uzandim. Ust uste gelen mesajlara baktigimda bizimkiler grup kurmus kendi aralarinda konusuyorlardi.

Sincap2: E arkadaslar ne zaman partiliyoruz?

Cemre: Bi bitiremediniz.

Hazal: Evet ya ne yapiyoruz?

Sincap1: ayarlariz bi gun

Tam bi sey yazicakken Hazal fotograf atmisti.

Hazal:

Yazdigim seyleri geri cekip sohbetten ciktim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yazdigim seyleri geri cekip sohbetten ciktim.

Sincap2: ne yazip siliyosun kardessss

-Onemli bir sey degil ege.
-İyi geceler size.

diyip interneti kapatip yattim.

13 Agustos 2020 yazardan;

Cagri, kullandigi uyustucu etkisi ile davranislarini kontrol edemiyordu. Elinde ki bira sisesini bitirip yere firlatti. Genc kiz, yerde elleriyle yuzunu kapatmis sekilde duvara yaslaniyordu. Cagri, kiza zarar vermis, itmisti. Derin, goz yaslariyla agliyordu. Genc cocuk eline geliyorsa kiza firlatiyordu. "Yalvaririm dur artik dur." Cocuk kizi duymazdan gelip firlatmaya devam ediyordu. "Beni aldattin lan. Nasil yaptin bunu?"

Old Love | Cagri Koçak Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin